Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Syns det var ein litt uklar post av stakan sjølv, men snakker du om meg?  :roll:

7247797[/snapback]

Tør påstå at det var sikta til deg, i og med at bokmål er et skriftspråk :)

7248096[/snapback]

Hmm.. Har ein kompis som prøvar å overtala meg om da og, men eg gløymer det heile tida. My bad.

On topic: Irriterer meg over hukommelsen min. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som hele tiden snakker World Of Warcraft og Counter Strike språk! Spesielt for meg som ikke spiller er det frustrende å høre på! Typiske ting som;

"Jævla hax0r! OMFG jeg har faen meg bedre stats enn deg, har jo skamgod ranking 2k ROFL LOL. Jeg er jo i level 60 snart OMFG og er med i en ny guild!"

Jeg blir så ufattelig irritert på det snakket! Kan ikke for det.. Greit nok med selv selv, men med alle oss andre frie mennesker kan de vell la være! :p

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over personer som sikkert har ventet på en buss i ganske lang tid, men som fortsatt må bli stående i inngangen og lete etter penger, kort eller annen billett like fordømt. Kunne de ikke finne fram det mens de ventet ?

Jeg irriterer meg over kassekø, ikke det at køen finnes eller at den stakkars ansatte gjør så godt h(a/u)n kan, men det faktum at nordmenn ikke *kan* stå i kø. Bytte rekke, klage høyt, sukke og stønne over at andre kunder bruker for lang tid på dumme spørsmål og ønsker, for så å kreve nøyaktig like omfattende behandlig selv i kassen.

Jeg irriterer meg på T-baneførere som er meget klar over at de kjører med 4 vogner, men som fortsatt kjører heeeelt til enden av plattformen som om de hadde 6 vogner. Resultatet er at folk må løpe som gærne for å komme med, bakerste vogn blir full og fremste vogn står tom, og alt blir forsinket.

Jeg irriterer meg over dårlige høyttaler-anlegg på T-bane og tog, og valg av person som leser opp 90 % av slike meldinger. Skarp stemme, slurvete tale; det hjelper ikke med et bra anlegg dersom kilden er en fornærmelse for Skaperverket.

Jeg trenger en øl......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
feminister...

hvem vinner på å være kvinne å se ut som mannen, en ting dem hater mest av alt...  :thumbup:  greeeaaat!

7253043[/snapback]

ja,når foreningen hetter for OTTAR så skal man jo høre en viss bjelle :w00t:

Lenke til kommentar

Irriterer meg når "venniner" plutselig ikke har penger når de står foran meg i køen. Så sender de ut desperat blikk bort til meg og jeg casher ut for dem den ene gangen. Kan ikke skjønne jeg gidder. Får aldri pengene tilbake fra sånne folk. Vet de bare driter i det og aldri vil huske å levere dem tilbake. Maser du på dem så er du laim, sier du ingenting er du en blakk tøffel. Irriterende.. :hrm:

Lenke til kommentar
Irriterer meg når "venniner" plutselig ikke har penger når de står foran meg i køen. Så sender de ut desperat blikk bort til meg og jeg casher ut for dem den ene gangen. Kan ikke skjønne jeg gidder. Får aldri pengene tilbake fra sånne folk. Vet de bare driter i det og aldri vil huske å levere dem tilbake. Maser du på dem så er du laim, sier du ingenting er du en blakk tøffel. Irriterende..  :hrm:

7255371[/snapback]

Og om du ikke låner bort penger? "Har bare nok til meg/Ta med egne penger bitch".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...