Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At ballspill, serlig fotball, er så utrolig sentralt i gymmen.

Det er så undøvendig og skadelig lærdom!

Man burde ha mer bevegelighet, mer styrketrening, mer kunnskap om skader, hvordan unngå skader, mer uttøying, ja kanskje en hel gymtime med bare tøying!

Hva med turn? Det er jo bare fuckings en jævla gang i året.

Ikke rart de fleste klager over at de ikke kan slå hjul. De har jo aldri fått sjansen til å lære det i gymtimen. Man kan jo ikke regne med at alle prøver det i hagen.

Alt burde balanseres!

Det er så lame, når det er litt tid på slutten av gymmen så er det ALLTID: "Nå tar vi hjørnefotball på slutten da!"

Hvorfor ikke si: "Nå står vi litt på hodet og hendene, og blir litt mer bevegelige og spreke!"

Greit at det er ballspill i gymmen, men det er for mye!

Hvor gammel er du? Dette forandrer seg jo eldre du blir...

Jeg har i grunn samme ideologi som han som skrev innlegget :) Ønsker mer styrketrening da jeg vil prøve å holde meg i grei form. Om man hadde begynt å sette styrketrening på dagsordenen så er jeg rimelig sikker på at man kunne frembringe fremragende resultater fra norsk ungdom.

Lenke til kommentar

En ting som er forpult irriterende. Når venninner legger ut bilder av meg på teite steder som nettby. Bilder hvor jeg er skikkelig uheldig. Jeg skrev til henne, fjern driten. Neida.. det er et fint bilde av meg :roll: SÆRLIG. Hva oppnår hun med å ha et dårlig bilde av meg på siden sin? Jeg trykte på rapporter på bildet.. Jeg legger ikke ut stygge bilder av folk hvertfall.

Lenke til kommentar

Faen så jævla lei av at journalister ikke har elementære norskkunskaper engang!

Eksempel fra dagens nettversjon av Dagbladet:

"TUNG DAG: Kadra Yusuf (27) forklarte seg i går i Oslo tingrett om kvelden hun ble slått ned i Møllergata. «Sånne som deg dreper vi i Somalia» skal en av de tiltalte ha ropt til hun før han gikk til angrep på hun. Kadra lever nå på hemmelig adresse.

Er det tolvårige retards som skriver billedteksten for DB? W... T... F...!?!?

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Enig med det om fotball.

Uansett hva vi gjør så er det fotball, med en gang vi kan velge så blir det fotball. Fotball gutter og jenter som som regel er de mest populære velger det, så går bare resten med strømmen.

Det irriterer også, folk som ikke kan stå for egne meninger. Bare står og følger strømmen. Tenker aldri over hvordan det er, hvordan de bare gjør ting og følger trender uten og stille ett spørsmål. Følger alt uten spørsmål, argh, folk har fått en hjerne. Bruk den for troll.

Lenke til kommentar

Er nå ikke så sikker på at alle har fått en hjerne jeg. :(

Husker før for noen år siden, da var man liksom kulere jo lenger ned sekken hang på ryggen.

Trodde det var noe på barneskolen eller ungdomsskolen jeg. :roll:

Men så hørte jeg faen meg noen jenter som erta en dude som hadde sekken for langt oppe, i går. (VG2)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

For noen dager siden så jeg en gutt med så stor utrigning at jeg holdte på å spy.

Han hadde ingenting under...

Trang bukse...

SVÆÆÆÆR åpen jakke.

100 kilo snus. Uff, har aldri sett noen ha så mye snus i kjeften...

Det som plager meg mest er hvor talentløse disse "må-følge-en-trend-folka" er.

De dyrker jo ingen som helst hobbyer eller interesser. Hva i helvete skal de drive med, annet enn å feste, gjøre herverk, ødelegge for andre, og rakke ned på andre?

De ofrer som sagt ikke en tanke på noe som helst, annet enn å "være kul".

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Vet.

Også driter de i skolen også, for det er kult. Tenk hvor mange som hadde hatt bedre selvtillit feks. Jeg mener uten og kødde at det var en stund trend og like Orlando Bloom. Det ødelegger jo en del av guttenes sin selvtillit(dette gjelder begge veier altså, ikke bare jenter som for skylden). Det var pga trend og alt slags sladderdrit, som også irriterer.

Men de som følger strømmen ødelegger bare for seg selv uansett. Arh, hvorfor ble ikke studier kult? :p

Lenke til kommentar

Sant det men som er det jo også de som er motsatt, nemlig de som ikke forstår at de lever. De som aldri morer seg og sitter og bekymrer seg over alt. Jeg tar mye som det kommer, og mye er planlegging. Men jeg klarer bare ikke og gjør alt som en robot uten og stille spørsmål. Det irriteret, mange setter aldri spørsmål med ting. Feks en filmhelt, han dreper og verre for og kanskje bare ta en man som har drept mindre folk enn det han har. Men tenker de over det? Nei, de bare sluker det rått. Dårlig eksempel men det for ikke hjelpe.

Lenke til kommentar

Damn, leste de første 24 sidene... Etter det ble det for mange signaturer å sjekke ut.

Her er mine greier:

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Dette bør være Ting som irriterer så grenseløst! Les første post

Hva gir deg retten til å bruke *? Og store bokstaver? NEI!

Ord deling

Mangelen på kultur, da mener jeg det at hvis innvandrere går med sine lokale klær så er det rart, sært osv.

Musikkplikten. Er det slik i andre land at man må forsvare det man velger å høre på? Det som er akseptert i norge er metall eller wotnot og hiphop. Hvorfor er det slik at man hører på en type musikk? Og hvis man hører på f eks reggae så er det alltid artig osv hva svarte!

Musikk på andre lokale språk f eks er jo supersært og man ser rat på deg... Men hvis du reiser til sharm el sheik eller noe, da er det greit.

At moderatorer skal godte seg med å alltid ha det siste ordet, f eks når en tråd skal stenges, stenger man ikke bare tråden, men man slenger med en post selv hvor det står STENGT eller annet kult. Du trenger ikke poste at det er stengt! Vi ser det ffs!

Klær... dette med å følge en stil osv. Det går fortsatt an å kle seg pent og fint, om det ikke er mote. Jeg er passe lei av denne gang

akkurat her kræsja pcn DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (sorry for caps hater det)

og jeg regna med jeg måtte skrive alt på nytt... men nei! digg!

sterstilen, hvis man kler seg som om man har tenkt å rane butikken istedet for å handle der, bør man regne med å bli sett ned på.

Tar ett linjeskift. Jobb. Hvorfor må man like jobben sin? Være glad og alt det bset, kan man ikke bare stille opp, gjøre sitt, og dra?

Er seff mye mer, men litt høyt på lista vil jeg legge det at når jeg åpner google.com så stopper browseren og loader ett eller annet i bakgrunnen, sikkert statistikk eller noe møl jeg ikke trenger, selv om siden er ferdig nedlastet. Da må jeg klikke i søkeboksen for å skrive noe, eller vente i fem sekunder på at den skal gjøre det selv når den er ferdiglastet.

Lenke til kommentar
Dette bør være Ting som irriterer så grenseløst! Les første post

Hva gir deg retten til å bruke *? Og store bokstaver? NEI!

"Og store bokstaver? NEI!" :roll:

Stjernetegn er en god erstatning til fet skrift hvor ikke det er tilgjengelig. Store bokstaver er også helt greit å bruke så lenge man ikke overdriver.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...