teletubbiekid Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Folk som kaller seg Legolas og Aragorn i MMORPG's. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nerder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Well playd sir. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 jeg hater at jula kommer så jævli tili,.folk har allerede juletrær og adventsstaker fremme:O Herregud, må være retards! Irriterer meg over drittværet som er for tiden. Det er kaldt, blåser og regner :/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg elsker sånt vær, men det kan ha noe med å gjøre at jeg er en liten drittunge oppvokst på kysten i Midt-Norge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Øyebarna altså. ALdri vært fan av snø. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg elsker sånt vær, men det kan ha noe med å gjøre at jeg er en liten drittunge oppvokst på kysten i Midt-Norge.. Jeg er ingen drittunge, men har bodd på nordmørskysten så godt som hele livet (kun avbrutt av 2 år i stavanger) . Men liker ikke været fordi :/ Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Lærere som ikke kan noe som helst om faget men som bare har lest litt i boken før timen. Hater å måtte rette på lærere som prater tøv... vel.. hater og hater.. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Renter på fellesgjeld, borettslag og oppussing! H A T! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Lånte en skolePC av biblioteket nettopp. Det er IE på den. Hvorfor?!?! Dialogbokser HELE jævla tiden. *JÆVLA KLIKKELYD* "Vil du fortsette?" Ja jeg vil forsette for faen! *JÆVLA KLIKKELYD* "Vil du fortsette?" *JÆVLA KLIKKELYD* WTF jeg valgte jo "ikke vis denne beskjeden igjen" *JÆVLA KLIKKELYD* "Vil du aktivere autofullfør?" *DIIIING* "la du merke til informasjonslinjen?" Jeg blir GAL! EDIT: Faen, gjett hva som skjedde når jeg posta dette! Og trykket rediger! Og skulle laste opp bildet under! TRE GANGER på under 20 sekunder! Endret 18. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg elsker sånt vær, men det kan ha noe med å gjøre at jeg er en liten drittunge oppvokst på kysten i Midt-Norge.. Jeg er ingen drittunge, men har bodd på nordmørskysten så godt som hele livet (kun avbrutt av 2 år i stavanger) . Men liker ikke været fordi :/ Ikke alle bybarn som liker sol heller : | Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Lånte en skolePC av biblioteket nettopp.Det er IE på den. Hvorfor?!?! Dialogbokser HELE jævla tiden. Kan du ikke bare installere Firefox eller Opera på den? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Orker ikke det nå, skal bare ha den i to timer. Tror ikke det går heller. Må ha administrator-rettigheter. Og når jeg skal låne Pc igjen får jeg sikkert en annen. SATANS TYV SOM STJAL PC'EN MIN OG ALT DET ANDRE! Hvis jeg fikk velge mellom livet til tyven og tingene mine så hadde jeg valgt tingene mine uten å nøle et halvt sekund en gang. Endret 18. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 vel.. hater og hater.. Irriterer det deg grenseløst, kanskje? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) At ballspill, serlig fotball, er så utrolig sentralt i gymmen. Det er så undøvendig og skadelig lærdom! Man burde ha mer bevegelighet, mer styrketrening, mer kunnskap om skader, hvordan unngå skader, mer uttøying, ja kanskje en hel gymtime med bare tøying! Hva med turn? Det er jo bare fuckings en jævla gang i året. Ikke rart de fleste klager over at de ikke kan slå hjul. De har jo aldri fått sjansen til å lære det i gymtimen. Man kan jo ikke regne med at alle prøver det i hagen. Alt burde balanseres! Det er så lame, når det er litt tid på slutten av gymmen så er det ALLTID: "Nå tar vi hjørnefotball på slutten da!" Hvorfor ikke si: "Nå står vi litt på hodet og hendene, og blir litt mer bevegelige og spreke!" Greit at det er ballspill i gymmen, men det er for mye! Endret 18. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 At ballspill, serlig fotball, er så utrolig sentralt i gymmen. Kan si meg enig i det. Er så glad for at gym nå bare er et fjernt minne. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 At ballspill, serlig fotball, er så utrolig sentralt i gymmen.Det er så undøvendig og skadelig lærdom! Man burde ha mer bevegelighet, mer styrketrening, mer kunnskap om skader, hvordan unngå skader, mer uttøying, ja kanskje en hel gymtime med bare tøying! Hva med turn? Det er jo bare fuckings en jævla gang i året. Ikke rart de fleste klager over at de ikke kan slå hjul. De har jo aldri fått sjansen til å lære det i gymtimen. Man kan jo ikke regne med at alle prøver det i hagen. Alt burde balanseres! Det er så lame, når det er litt tid på slutten av gymmen så er det ALLTID: "Nå tar vi hjørnefotball på slutten da!" Hvorfor ikke si: "Nå står vi litt på hodet og hendene, og blir litt mer bevegelige og spreke!" Greit at det er ballspill i gymmen, men det er for mye! Hvor gammel er du? Dette forandrer seg jo eldre du blir... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mja, det spørs vel. Jeg har opplevd at det veldig ofte blir lagt fokus på én spesiell ting, men at det varierer fra lærer til lærer hva det er. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Blæ til kjedelige prosentoppgaver på internett. http://www.rasmus.is/No/T/G/ST13MN.HTM Er så spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg