Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over skulkere.. Ikke skoleelever fordi det har jeg selv vært,hehe, men "voksne" folk i arbeid.

Det er ikke normalt å være syk EN dag i uken, sånn ca hver fjortende dag. På tide å oppsøke legen kanskje?? :roll:

Det er et tydelig tegn på at de har valgt feil yrke dersom de aldri orker å jobbe. Normale folk gjør en innsats, selv om de har en kjip dag. Andre er avhengig av denne skulkeren, og ting blir utsatt pga en ussel person som ikke gidder å stå opp. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over skulkere.. Ikke skoleelever fordi det har jeg selv vært,hehe, men "voksne" folk i arbeid.

Det er ikke normalt å være syk EN dag i uken, sånn ca hver fjortende dag. På tide å oppsøke legen kanskje?? :roll:

Det er et tydelig tegn på at de har valgt feil yrke dersom de aldri orker å jobbe. Normale folk gjør en innsats, selv om de har en kjip dag. Andre er avhengig av denne skulkeren, og ting blir utsatt pga en ussel person som ikke gidder å stå opp. :thumbdown:

Jeg vet akkurat hva du mener!! :p

Jeg jobber i Posten som postbud og nå som vinteren kommer, kommer sykemeldingene som perler på en snor. Vi har en som er syk HVER mandag... jeg kødder ikke.. alltid syk på mandager. Vi har en som ikke kommer når det er snø på veien. Vi har ei som alltid sykmelder seg ei hel uke om gangen UANSETT hva som feiler henne, og hun syter i flere mnd i forveien og i ettertid om hvor "fælt" hun har/hadde det :roll:

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over skulkere.. Ikke skoleelever fordi det har jeg selv vært,hehe, men "voksne" folk i arbeid.

Det er ikke normalt å være syk EN dag i uken, sånn ca hver fjortende dag. På tide å oppsøke legen kanskje?? :roll:

Det er et tydelig tegn på at de har valgt feil yrke dersom de aldri orker å jobbe. Normale folk gjør en innsats, selv om de har en kjip dag. Andre er avhengig av denne skulkeren, og ting blir utsatt pga en ussel person som ikke gidder å stå opp. :thumbdown:

 

Hadde vært en fordel dersom den bedriften denne personen jobber i IKKE er en IA bedrift. Da har vedkommende bare krav på 4 egenmeldinger på 3 dager hver i løpet av ett år. Er vedkommende syk 4 ganger (1 dag hver) har h*n brukt opp egenmeldingene sine for ett år, og må dermed ha sykemelding for å ha krav på lønn den 5. gangen h*n er syk :)

 

Folk som skulker er en evig plage.. på en tidligere arbeidsplass var det en søndag 14 av 30 som ringte og var syke... ble en travel dag for oss som var på jobb...

Lenke til kommentar
At jeg ikke får kabinettet ryddigere :(

288799.jpeg

 

PC65b? Uansett et under at du har fått det såpass ryddig, knøtt lite kabinett....

Kabinettet er lite men har totalt brukt 10 timer på å rydde der.

Mangler å få kjøpt sleeves (noe som jeg ikke har råd til enda) og å få pc-en fullt operativ med LinuxMint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...