Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iriterer meg fælt over anne ungdommene som henger rundt på tettstedet her og gjør kvalme. De gjør herværk, lager bråk og står utenfor butikken og slenger kommentarer og blikk til forbipasserende. Har stått om dem i avisen både i forbindelse med at folk syntes det er uhyggelig og handle og i forbindelse med at det er for "få" tilbud her i kommunen.

Foreldrene til HELE GJENGEN er sosialklienter som alle oppfører seg umodent og tåpelig, når du er 40 år kjøer du ikke volvo 240 med masse vunderbaum og hører på techno så det rister i bilrutene.

Uheldgivs et ganske så utbredt fenomen her til lands, særskilt ut på bygdene. Fint å vite at pengene dine går til vulgære parasitter med IQ under egen kroppstemperatur.

Lenke til kommentar

Facebook er blitt veldig overbelastet, mange medlemmer har klaget over at facebook går for tregt. Undersøkelser viser at grunnen er at det er for mange in-aktive brukere, i tillegg til t det er for mange nye medlemmer. Jeg sender denne beskjeden rundt for å se om medlemmer er aktive eller ikke. Hvis du er aktiv må du kopiere denne og sende til 15 andre brukere. Medlemmer som ikke sender denne beskjeden innen 2 uker, vil bli slettet, for å ikke oppta unødig plass. Hvis ikke dette løser problemet, må vi be om donasjoner, men inntil da, send dette til dine venner, for å vise at du er aktiv og ikke må slettes.

Grunnlegger av facebook,

Mark Zuckerbe

Lenke til kommentar
Iriterer meg fælt over anne ungdommene som henger rundt på tettstedet her og gjør kvalme. De gjør herværk, lager bråk og står utenfor butikken og slenger kommentarer og blikk til forbipasserende. Har stått om dem i avisen både i forbindelse med at folk syntes det er uhyggelig og handle og i forbindelse med at det er for "få" tilbud her i kommunen.

Foreldrene til HELE GJENGEN er sosialklienter som alle oppfører seg umodent og tåpelig, når du er 40 år kjøer du ikke volvo 240 med masse vunderbaum og hører på techno så det rister i bilrutene.

Uheldgivs et ganske så utbredt fenomen her til lands, særskilt ut på bygdene. Fint å vite at pengene dine går til vulgære parasitter med IQ under egen kroppstemperatur.

Det flotte er at jeg og innleggsskriver plages av samme sykdommen. De tulingene burde blitt skutt for all den kvalme de fjortissgangsterne steller i stand.

Lenke til kommentar

At noen kammerater har så primitiv humor.

Først stenger de en inne på ett toalett. Så spurte jeg han når han kom ut hvorfor de gjorde det. Så slår han løs i brystet. Hadde ett smykke på så det gjorde drit vondt. Så nå er det vondt og puste, le os.v. Og når jeg tar på plassen så er det drit vondt.

Drittunge altså.

Lenke til kommentar
At noen kammerater har så primitiv humor.

Først stenger de en inne på ett toalett. Så spurte jeg han når han kom ut hvorfor de gjorde det. Så slår han løs i brystet. Hadde ett smykke på så det gjorde drit vondt. Så nå er det vondt og puste, le os.v. Og når jeg tar på plassen så er det drit vondt.

Drittunge altså.

Han slo deg i brystet fordi du spurte hvorfor noen hadde stengt han inne på et toalett?

Lenke til kommentar

Ja, men det var mange slag. Fort slo den bonden også. Ja, det var foresten ment som humor fra han sin side.. Av og til er bygder noe dritt :p

Ja har også lurt på hvorfor jeg kaller han kamerat. Eneste han gjør er og mobbe folk, ta tingene deres, ødelegge ting til folk og slå folk. Han er klassens mest populære :no:

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Var det ikke klart?

Til en viss grad, jeg kunne bare ikke se noe motiv så det virket litt rart.

Ja, men det var mange slag. Fort slo den bonden også. Ja, det var foresten ment som humor fra han sin side.. Av og til er bygder noe dritt :p

Jeg kan forstå din irritasjon.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...