Target.Aquired Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 -Innadvendt mot ukjente mennesker, i motsetning til sydligere Europa. Er det negativt? Trenger ikke å være negativt men vise kun Nordmenns væremåte. Vi er tross alt en gjeng med tørrpinner! M Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Folk som skulker jobb for å spille WoW, og bare lasser alle sine arbeidsoppgaver over på meg, gjør meg jævlig frustert og irritert. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Haha, skulker jobb for å spille wow faktisk. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bugs, bugs og atter bugs i Quantum Rise ekspansjonen til EVE Online. Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Haha, skulker jobb for å spille wow faktisk. Lavt nivå, ikke sant? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ting som irriterer? Å få nullkontakt med en kompis i utlandet fordi han sitter og Powerlevler i Wrath of the Litch King. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Haha, skulker jobb for å spille wow faktisk. Det forundrer meg ikke. WoW er som digital crack, i hvert fall for noen. (Ja, det var en spøk) Har selv prøvd det, men jeg kan ikke si jeg helt så det store i det. Alt for mye av det samme. Hadde hele tiden en gnagende følelse av "kastet jeg bort pengene mine?" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Ei på butikken i dag... Hun stod med handlevogna ved bladene og så litt i dem. Hun hadde en del varer, 500 kr ble det (med 3 pakker røyk da) Men uansett. Det som irriterte meg var: Jeg kom gående mot kassa, med en eneste trigger bar til 10 kr. SÅ skynte hun seg å legge bort bladet og nærmest løp for å komme før meg i kassa. Så skulle hun ha tre pakker røyk, og butikkdama måtte hente fra den andre kassa for det var tomt for den typen. Egokjerring. Hvis jeg en dag måtte velge hvem som skulle leve mellom henne og en annen så hadde jeg ikke valgt henne for å si det sånn. Endret 14. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 At kompisen min som skulle komme å hjelpe meg med å starte modellflyet mitt(må ha en til å holde flyet når eg starter), aldri kom, og når eg ringer han, sier han at han kunne visst ikkje allikavel for det kom noe i veien. Ka med å si i fra om at han ikkje kommer, så eg slapp å styre med å dra frem alt og gjøre det klart? Argh Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) hiTmanhiT: Sånt er noe dritt. (: Og det er så unødvendig når alt kunne ordnes opp bare ved en liten SMS. Endret 14. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 At alle drittungene skal si episk eller epic! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bilder med dyr eller bush o.l der det står: OMGZ LULZ I R CATZ AND DA PRESIDENTZZZH LULZCH. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bilder med dyr eller bush o.l der det står: OMGZ LULZ I R CATZ AND DA PRESIDENTZZZH LULZCH. Welcome to the internets Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 "I can has cheezburger?" Ja, det var morsomt de to første gangene. Nå ser du ut som en retard når du sier det. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 at tastaturet mitt (G15) har tegna på feil plass, og tastene er fucka... :@ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 At alle drittungene skal si episk eller epic! jeg har en liten regel på det. Bruker aldri ord jeg ikke vet hva betyr :!: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 At alle drittungene skal si episk eller epic! jeg har en liten regel på det. Bruker aldri ord jeg ikke vet hva betyr :!: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=epic Nå kan du begynne å bruke det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Epic vet jeg faktisk hva betyr da... men det er mange rare ord jeg aldri helt har skjønt meg på. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Epic I can has cheezburger FAIL! Sånn, nå kan dere begynne å hate meg. (Før jeg mister all verdighet som menneske: Det var en spøk altså.) Endret 14. november 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg