djgudleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Inni nesa er den verste jeg har hatt! Så vondt! EDIT: Har hatt en der mange ganger Endret 13. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) At Xboxen MÅTTE stryke med for et par uker siden, slik at jeg måtte kjøpe et nytt eksemplar og som følger av det har jeg nå ikke råd til Mirror's Edge, Call of Duty 5 og Banjo-Kazooie ._. Endret 13. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Irriterer meg over fjortiser som henger på senteret. De sitter på en benk rett utenfor butikken "min". Der prater de høylytt, og imponerer småripsene med tøv. I dag gikk det forbi en politimann. Så sa den ene tosken "skal vedde på at de leter etter deg" -ja du skal ikke se bort ifra det, hehe, de leta etter meg i helga, kjørte i fylla. En annen skrøyt over at han begynte å drikke fredagskveld og sluttet mandagsmorgen. Han var jaggu meg en kul fyr, og sikkert den eneste som har hatt en tredagers. Endret 13. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hahahaha :!: Du må elske de da, Turtlis. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 NEEI! De plager meg. Jeg håper de dør :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hadde noen slike på bussen til jobb her en dag. Hele bussen satt og himlet med øynene. Var bare pinlig rett å slett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Sekken min ble stjålet. Mobil, kamera, pc. Noen er vel født til å ødelegge andres liv. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Akkurat det samme skjedde med meg for 2 måneder siden! Men, jeg mistet bare en genser, noen bøker, et lite digitalkamera og penalhus da. Men likevel: at folk kan GJØRE sånt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Folk som absolutt vil sitte vedsiden av deg på bussen, når det er flere ledige dobbeltplasser. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Haha, den er så vond den!! Det kom en ekkel alkoholiker av en gammel pedofil og satte seg ved siden av meg en gang. Jeg satt på slik fire seter mot hverandre, og han satte seg altså ved siden av MEG, og hele bussen var ledig. Trodde jeg skulle dø. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Samme her, men da var det snakk om en togvogn. Jeg reiste meg opp og gikk til ei anna vogn, og trur du ikke jævelen tar meg på rumpa? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 heheheheh, nå lo jeg! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nesten identiske innlegg i flere forskjellige tråder irriterer meg. Det er rett og slett litt kjedelig å føle at du leser samme greia flere ganger. Særlig om det ikke er interessant engang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Å vite innerst inne at man kommer til å få avslag på drømmeleiligheten senere i dag, det plager meg å være så spent men samtidig så bastant på at jeg og kjæresten garantert ikke får den, den er rett og slett for bra til det. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nesten identiske innlegg i flere forskjellige tråder irriterer meg. Det er rett og slett litt kjedelig å føle at du leser samme greia flere ganger. Særlig om det ikke er interessant engang. Jeg tenkte bare med en gang : PUA-folket. De er innom omtrent hver eneste kjærlighetstråd for å forkynne sin livsstil som den eneste rette. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 At jeg går på skole med folk som er to år yngre. 8 timer hver dag. fnising hver eneste dag. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 jeg hater midt timer, eller fritimer på skolen. i dag skal alle elektro lærerene i begravelse, så vi må ha en lærling som skal se på oss ha fritimer resten av dagen,. det er så unødvendig. slipp oss hjem.! Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Folk som absolutt vil sitte vedsiden av deg på bussen, når det er flere ledige dobbeltplasser. Det viser bare kulturforskjellen! Quote fra bruker her på forumet! Bra sagt Det er typisk norsk å være: -Innadvendt mot ukjente mennesker, i motsetning til sydligere Europa. F.eks hvis man sitter alene på en buss. Hvis det da kommer en person til, så vil det være unormalt hvis han setter seg rett ved siden av deg. Mange vil kanskje tenke "pedo!" eller lignende. I mange andre land ville det være naturlig at han satt seg ved siden av deg, så dere kunne slå av en prat. M Endret 14. november 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 FOr min del kommer det helt an på humøret. På toget e.l. kan det godt hende jeg preiker litt med den ved siden av, men på bussen så sover jeg som oftest. Hører på musikk eller sover. Og da er det irriterende om det kommer og setter seg noen ved siden av en, selv om det kanskje er mange ledige plasser i bussen. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 -Innadvendt mot ukjente mennesker, i motsetning til sydligere Europa. Er det negativt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg