Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over fjortiser som henger på senteret. De sitter på en benk rett utenfor butikken "min". Der prater de høylytt, og imponerer småripsene med tøv.

I dag gikk det forbi en politimann. Så sa den ene tosken "skal vedde på at de leter etter deg" -ja du skal ikke se bort ifra det, hehe, de leta etter meg i helga, kjørte i fylla.

En annen skrøyt over at han begynte å drikke fredagskveld og sluttet mandagsmorgen. Han var jaggu meg en kul fyr, og sikkert den eneste som har hatt en tredagers. :wallbash:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Nesten identiske innlegg i flere forskjellige tråder irriterer meg. Det er rett og slett litt kjedelig å føle at du leser samme greia flere ganger. Særlig om det ikke er interessant engang.

Jeg tenkte bare med en gang : PUA-folket. De er innom omtrent hver eneste kjærlighetstråd for å forkynne sin livsstil som den eneste rette.

Lenke til kommentar
Folk som absolutt vil sitte vedsiden av deg på bussen, når det er flere ledige dobbeltplasser. :wallbash:

Det viser bare kulturforskjellen!

Quote fra bruker her på forumet! Bra sagt

Det er typisk norsk å være:

-Innadvendt mot ukjente mennesker, i motsetning til sydligere Europa. F.eks hvis man sitter alene på en buss. Hvis det da kommer en person til, så vil det være unormalt hvis han setter seg rett ved siden av deg. Mange vil kanskje tenke "pedo!" eller lignende.

I mange andre land ville det være naturlig at han satt seg ved siden av deg, så dere kunne slå av en prat.

M

Endret av The_Majestic
Lenke til kommentar

FOr min del kommer det helt an på humøret. På toget e.l. kan det godt hende jeg preiker litt med den ved siden av, men på bussen så sover jeg som oftest. Hører på musikk eller sover. Og da er det irriterende om det kommer og setter seg noen ved siden av en, selv om det kanskje er mange ledige plasser i bussen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...