Erijk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 /spam Reidun Bjørn-Bergstad. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 LOL :!: Var du en av de som fortjente brevet eller? Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Når bikkja til naboen pisser på kona di Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ingen av oss har fortjent det, men det er de som er under oss som visstnok har klaga. Dem bråker mer enn oss for å si det sånn. Burde kanskje fjerna navnet, men gidder ikke. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 iTunes... Hva er poenget med å gjøre ting så vanskelig?! Jeg vil bare legge inn et par sanger på ipoden min for svarte, ikke synkronisere hele biblioteket! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 iTunes... Hva er poenget med å gjøre ting så vanskelig?! Jeg vil bare legge inn et par sanger på ipoden min for svarte, ikke synkronisere hele biblioteket! He rmå jeg faen si meg enig. Har selv en rimelig ny iPhone, og er ikke veldig vant til Apples gjøremåter. Men jeg ble sinsykt sjokkert da jeg måtte slette alt på telefon, for så å legge det inn igjen. Bare fordi jeg hadde reinstallert maskinen min. Jeg skjønner ikke poenget med å drive på denne måten. Jeg vet at til og med Microsoft er mye mindre strenge med sin Zune. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Folk som liker romsmaken? Jeg er vanligvis blant dem, men synes ikke den var overført til dette produktet på særlig vellykket vis. Særdeles skuffet (og irritert). Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 At læreren alltid gir igjen prøver i slutten av timene! :S Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 At mattelæreren min suger, og at vi har en stygg, stygg matteprøve i morgen. Av det vi får på prøven, har læreren vår gått gjennom halvparten, og det har hun forklart alt for dårlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Og igjen så skriver jeg Tottenham Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Liverpool. Og Tottenham, for så vidt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Snøballer på ruta, føler virkelig for å dra ut for å base ungene slik jeg gjorde sist vinter, prøver derimot å ha litt selvkontroll... Holder meg neppe hele vinteren . Endret 12. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
GeO Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hotmail ber meg om å oppgradere nettleseren min. Jeg har Firefox 3, for pokker. Hva har de å klage over? Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hotmail ber meg om å oppgradere nettleseren min. Jeg har Firefox 3, for pokker. Hva har de å klage over? agree! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hotmail ber meg om å oppgradere nettleseren min. Jeg har Firefox 3, for pokker. Hva har de å klage over? Det er ikke IE6 . Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men jeg ble sinsykt sjokkert da jeg måtte slette alt på telefon, for så å legge det inn igjen. Jeg kom ved et uhell borti synkronisering (pleier å overføre musikk manuelt, da det er mye enklere), og endte opp med at ipoden ble tømt for musikk... Da jeg skulle legge ting tilbake igjen, fikk jeg vite at flere av albumene i biblioteket mitt ikke ble funnet. Så jeg ble nødt til å slette de gamle filene, legge inn albumene på nytt, for så å legge dem inn på ipoden. Podcaster og filmer må jeg også legge inn på nytt... Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Mp3- og andre portable multimediespillere burde kunne leses som en vanlig portabel harddisk. Det er ikke for mye forlangt i det hele tatt. Endret 12. november 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kviser. Jeg _hater_ kviser. Jeg er ikke spesiellet plaget, men jeg føler jeg får de på de merkeligste steder. Akkurat nå har jeg en i/på nesen, og jeg tror jeg har en i øret! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har hatt en oppå handa og en i ræva. Beat me! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) På låret og på "potetsekken", if you feel me... EDIT: Har også hatt en på øyet, eller nærmere bestemt på hudkanten rett under øyet. Det tror jeg var den aller verste... Endret 13. november 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg