Snurreleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Da vet vi iallefall hvorfor de gikk/går uten bukser. Trusevasken er vel da en severdig opplevelse for Smurf i den hustanden. Endret 12. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kirkeklokka som ringer inn til gustjeneste hver søndag. Den ringer faen meg klokka 9:00 eller noe sånt og holder på i minst 2 minutter og så kommer den på IGJEN ca. klokka 11:00 og bråker i 2 nye minutter. Hører den utrolig godt når jeg sover med vinduet oppe og det er sinnsvakt irriterende å bli vekket av den klokka 9:00 på søndager. Høres omtrent slik ut: DING-DONG DING-DONG DING-DONG DING-DONG DING-DONG! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) WTF... Skal de ikke gjøre det bare klokka tolv? Det var det hvertfall der jeg bodde som liten. Endret 12. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kirka like ved der jeg bor spiller likegodt en sang en gang i timen hele dagen hele året... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) At det er en time til jeg kan dra hjem. En time som snegler seg avgårde utrolig sakte. Jeg er kvalm og sliten. Endret 12. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
eflas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Folk som tror dørhåndtaket kun skal brukes når man åpner døren. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Folk som tror dørhåndtaket kun skal brukes når man åpner døren. Hva annet skal man bruke det til? dildo? hmmhmm EDIT: Åja, nå skjønte jeg, du vil at folk skal bruke det når de lukker døren også. Endret 12. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Folk som slenger igjen døra kansje Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Broren min var notorisk der. Det dundra og skalv i hele huset når han gikk inn og ut. Ja, det var grenseløst irriterende. ;P Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det går an å slenge døra forsiktig da Med akuratt riktig kraft sånn at den akuratt lukker seg Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det går an å slenge døra forsiktig da Med akuratt riktig kraft sånn at den akuratt lukker seg Joda, men det som virkelig er irriterende er om du gjør nettopp det, og akkurat feilberegner pittelittegrann slik at døren ikke går helt igjen. Da er jeg gjerne 5 meter fra døren, og må da tilbake for å faktisk lukke den IGJEN. DET er irriterende det Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det siste ønsket til døende Hanna Jones er å reise til Disneyland, men ingen forsikringsselskaper vil gi henne reiseforsikring. Skjønner ikke opplegget, trenger hu reiseforsikkring da, verste som skjer er at hu dør og det gjør hu jo uansett. Er det kiste hjem + evt frakt til sykehus dem er beskymret for etter å ha betalt 100k for ferien? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Det går an å slenge døra forsiktig da Med akuratt riktig kraft sånn at den akuratt lukker seg Joda, men det som virkelig er irriterende er om du gjør nettopp det, og akkurat feilberegner pittelittegrann slik at døren ikke går helt igjen. Da er jeg gjerne 5 meter fra døren, og må da tilbake for å faktisk lukke den IGJEN. DET er irriterende det LOL ja det er irriterende. Hadde en kamerat som ikke hadde evnen til å lukke døra. Hunden stakk av hele tiden etter at han hadde vært på besøk. Var drittvanskelig å få tak i hunden. Han var vel vant til å slenge døra... Men det gikk ikke på den døra vi hadde da. Endret 12. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
GeO Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 "Julens favoritter"-yoghurten fra Tine. Tre av de fire smakene var gode, men den med rom og rosiner var helt utrolig kvalm. Hva i huleste har folkene i Tine tenkt på? Usj. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Folk som liker romsmaken? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jan Thomas, større riks-homse skal du leite lenge etter, æsj til kebab den kan jeg gå for men æsj til alkohol!? Har ikke denne karen noe vett igjen etter å få pressa skiten opp? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Neida, tuller bare , men skjønner GODT hva du mener . Det verste er at de som innehar en av de ovennevnte kvalitetene ofte innehar alle de andre samtidig. Fy søren så irriterende det er med folk som hele tiden må skrøne, lyve og overdrive. Glad jeg ikke har noen slike i omgangskretsen min lengre. Jobber på båt jeg, er mye i stillehavet om vinteren. tjener over en halv mill i året.. nevnte jeg at jeg har kjøpt meg hus og en fet audi? Kjøpt meg jakke i går og, fem tusen, ikke så dyrt for en jakke det. skal jeg spandere en drink på deg kanskje? har så mye penger på konto nå, så det går bra ja... fuckings gjeldsoffer sier jeg bare Det må være skummelt å være sammen med en "skrytpave" (det er jo som oftes pengene det skrytes av). Blir forelsket, har det såå bra, vil stifte familie, kjøpe hun sammen.. men ups.. det han glemte å fortelle er at han har samtlige inkassobyråer på nakken Endret 12. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) At jeg ikke klarer å loade den siste Zero Punctuation videoen, anmelder Fable 2 denne gangen . Der klarte jeg å se den, nydelige saker! Endret 12. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg