Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kirkeklokka som ringer inn til gustjeneste hver søndag. Den ringer faen meg klokka 9:00 eller noe sånt og holder på i minst 2 minutter og så kommer den på IGJEN ca. klokka 11:00 og bråker i 2 nye minutter. Hører den utrolig godt når jeg sover med vinduet oppe og det er sinnsvakt irriterende å bli vekket av den klokka 9:00 på søndager.

Høres omtrent slik ut:

DING-DONG DING-DONG DING-DONG DING-DONG DING-DONG!

Lenke til kommentar
Det går an å slenge døra forsiktig da :D

Med akuratt riktig kraft sånn at den akuratt lukker seg

Joda, men det som virkelig er irriterende er om du gjør nettopp det, og akkurat feilberegner pittelittegrann slik at døren ikke går helt igjen. Da er jeg gjerne 5 meter fra døren, og må da tilbake for å faktisk lukke den IGJEN. DET er irriterende det

Lenke til kommentar
Det går an å slenge døra forsiktig da :D

Med akuratt riktig kraft sånn at den akuratt lukker seg

Joda, men det som virkelig er irriterende er om du gjør nettopp det, og akkurat feilberegner pittelittegrann slik at døren ikke går helt igjen. Da er jeg gjerne 5 meter fra døren, og må da tilbake for å faktisk lukke den IGJEN. DET er irriterende det

LOL ja det er irriterende.

Hadde en kamerat som ikke hadde evnen til å lukke døra. Hunden stakk av hele tiden etter at han hadde vært på besøk. Var drittvanskelig å få tak i hunden.

Han var vel vant til å slenge døra... Men det gikk ikke på den døra vi hadde da.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Neida, tuller bare , men skjønner GODT hva du mener . Det verste er at de som innehar en av de ovennevnte kvalitetene ofte innehar alle de andre samtidig. Fy søren så irriterende det er med folk som hele tiden må skrøne, lyve og overdrive. Glad jeg ikke har noen slike i omgangskretsen min lengre.

Jobber på båt jeg, er mye i stillehavet om vinteren. tjener over en halv mill i året.. nevnte jeg at jeg har kjøpt meg hus og en fet audi? Kjøpt meg jakke i går og, fem tusen, ikke så dyrt for en jakke det. skal jeg spandere en drink på deg kanskje? har så mye penger på konto nå, så det går bra ja...

fuckings gjeldsoffer sier jeg bare :whistle:

Det må være skummelt å være sammen med en "skrytpave" (det er jo som oftes pengene det skrytes av). Blir forelsket, har det såå bra, vil stifte familie, kjøpe hun sammen.. men ups.. det han glemte å fortelle er at han har samtlige inkassobyråer på nakken :roll:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...