Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bor rett ved fredrikstad i østfold og hører bare "hvem bil da" osv fra noen utlendinger.

Der jeg bor sier vi "koss bil". Men jeg klarer å skille mellom dagligtale og hvordan jeg skriver fordi :)

Her er det "kas" bil...men så er det vel forskjellig alle steder :)

jeg sier koss bil, kossn bil, kas bil hvis noen skulle lure :D

 

Irriterer meg over at jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
De mongo kameravinklene man får på Super Mario 64 som gjør det tilnærmet umulig å krysse en enkel tynn stokk..

Ahh minnene fra kjøpesentrene jeg var når jeg var liten, hvor jeg spilte og slet på det stedet der. Var vel første bane xD

Irriterer meg at jeg har såpass konsentrasjonsvansker at jeg har fått gjort så lite lekser selv om jeg har sittet her i minst tre timer sammenlagt.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg har såpass konsentrasjonsvansker at jeg har fått gjort så lite lekser selv om jeg har sittet her i minst tre timer sammenlagt.

Jeg skulle gjøre matematikk idag, men så kjøpte jeg Fallout 3 :wee: .

Vel jeg har fri torsdag og fredag heldigvis. Da får jeg sannsynligvis mirrors edge i posten :love:

Lenke til kommentar

Irriterer meg over de jeg bor med.

De tar aldri klærne sine, enten så fyller de opp tørkestativene, ellers så fylle der opp vaskemaskinen / tørketrommelen ><

 

Jeg finner ofte ut at de har lagt sine ting i kjøleskapshylla mi, brukt av min mat uten å spørre først og de som bor under oss har fyllt opp sine frysere og delvis en av våre, så nå har de jeg bor med begynt å fylle opp min del av fryseren også.

><

Lenke til kommentar

det som irriterer meg er:

folk som snakker om seg selv HELE tiden. meg, meg meg.

folk som er lystløgnere.

de som overdriver så jævli.

folk som er avhengi av oppmerksomhet, snakker man om noe annet enn dem, eller ser på noe annet, finner de på noe som gjør at oppmerksomheten trekkes til dem.

at det kommer juleblader, kalendere, sjokolader ut i butikkene før det har blitt november.

folk som skryter av hvor mange de har banka/rota med på fylla i helga.

folk som ikke følger trafikk reglene.

politikere.

sure foreldre.

 

 

off, er så mye. kommer sikkert på mer etterhvert:)

Lenke til kommentar

folk som snakker om seg selv HELE tiden. meg, meg meg.

folk som er lystløgnere.

de som overdriver så jævli.

folk som er avhengi av oppmerksomhet, snakker man om noe annet enn dem, eller ser på noe annet, finner de på noe som gjør at oppmerksomheten trekkes til dem.

 

Haha, jeg tror jeg vet hvem du irriterer deg over :!:

 

Neida, tuller bare , men skjønner GODT hva du mener . Det verste er at de som innehar en av de ovennevnte kvalitetene ofte innehar alle de andre samtidig. Fy søren så irriterende det er med folk som hele tiden må skrøne, lyve og overdrive. Glad jeg ikke har noen slike i omgangskretsen min lengre.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over de jeg bor med.

De tar aldri klærne sine, enten så fyller de opp tørkestativene, ellers så fylle der opp vaskemaskinen / tørketrommelen ><

 

Jeg finner ofte ut at de har lagt sine ting i kjøleskapshylla mi, brukt av min mat uten å spørre først og de som bor under oss har fyllt opp sine frysere og delvis en av våre, så nå har de jeg bor med begynt å fylle opp min del av fryseren også.

><

 

Hahahaha, var det ikke du som var såå fornøyd med å få bo sammen med jenter? Som attpåtil subba rundt i bare undertøyet, eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...