Martin HaTh Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 har hørt fra en lærer på skolen at det nå har blitt lov (med det vill jeg tro at hun mener grammatisk riktig) å si f.eks. hvem bil. Dette er det dummeste jeg har hørt... Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Bor rett ved fredrikstad i østfold og hører bare "hvem bil da" osv fra noen utlendinger. Der jeg bor sier vi "koss bil". Men jeg klarer å skille mellom dagligtale og hvordan jeg skriver fordi Her er det "kas" bil...men så er det vel forskjellig alle steder jeg sier koss bil, kossn bil, kas bil hvis noen skulle lure Irriterer meg over at jeg er trøtt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) har hørt fra en lærer på skolen at det nå har blitt lov Feil. Endret 11. november 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De der jævla batman-sitatene! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De mongo kameravinklene man får på Super Mario 64 som gjør det tilnærmet umulig å krysse en enkel tynn stokk.. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Der jeg kommer ifra sier vi "hvem" til alt. Og nå som jeg har flyttet til Stavanger så blir jeg bra mobba pga. det Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) De mongo kameravinklene man får på Super Mario 64 som gjør det tilnærmet umulig å krysse en enkel tynn stokk.. Ahh minnene fra kjøpesentrene jeg var når jeg var liten, hvor jeg spilte og slet på det stedet der. Var vel første bane xD Irriterer meg at jeg har såpass konsentrasjonsvansker at jeg har fått gjort så lite lekser selv om jeg har sittet her i minst tre timer sammenlagt. Endret 11. november 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) De der jævla batman-sitatene!Why so serious? Endret 11. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Irriterer meg at jeg har såpass konsentrasjonsvansker at jeg har fått gjort så lite lekser selv om jeg har sittet her i minst tre timer sammenlagt. Jeg skulle gjøre matematikk idag, men så kjøpte jeg Fallout 3 . Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Irriterer meg at jeg har såpass konsentrasjonsvansker at jeg har fått gjort så lite lekser selv om jeg har sittet her i minst tre timer sammenlagt. Jeg skulle gjøre matematikk idag, men så kjøpte jeg Fallout 3 . Vel jeg har fri torsdag og fredag heldigvis. Da får jeg sannsynligvis mirrors edge i posten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Irriterer meg over de jeg bor med. De tar aldri klærne sine, enten så fyller de opp tørkestativene, ellers så fylle der opp vaskemaskinen / tørketrommelen >< Jeg finner ofte ut at de har lagt sine ting i kjøleskapshylla mi, brukt av min mat uten å spørre først og de som bor under oss har fyllt opp sine frysere og delvis en av våre, så nå har de jeg bor med begynt å fylle opp min del av fryseren også. >< Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 "Ananas på maten, uuhuuhuhu" Det er fordi Nordmenn er "tørre" når det gjelder det kulinariske! OBS! Grandisosa er ikke mat. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 At det har gått over to måneder og kommunen lager fortsatt et helvetes spetakkel fra kl. 06:30 om morgenen et stykke bortenfor huset, med trykkluftbor og annet bråkemaskineri. Et før stille og rolig nabolag er ødelagt, nå flytter jeg snart. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 At jeg har influensa. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 det som irriterer meg er: folk som snakker om seg selv HELE tiden. meg, meg meg. folk som er lystløgnere. de som overdriver så jævli. folk som er avhengi av oppmerksomhet, snakker man om noe annet enn dem, eller ser på noe annet, finner de på noe som gjør at oppmerksomheten trekkes til dem. at det kommer juleblader, kalendere, sjokolader ut i butikkene før det har blitt november. folk som skryter av hvor mange de har banka/rota med på fylla i helga. folk som ikke følger trafikk reglene. politikere. sure foreldre. off, er så mye. kommer sikkert på mer etterhvert:) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 folk som snakker om seg selv HELE tiden. meg, meg meg. folk som er lystløgnere. de som overdriver så jævli. folk som er avhengi av oppmerksomhet, snakker man om noe annet enn dem, eller ser på noe annet, finner de på noe som gjør at oppmerksomheten trekkes til dem. Haha, jeg tror jeg vet hvem du irriterer deg over :!: Neida, tuller bare , men skjønner GODT hva du mener . Det verste er at de som innehar en av de ovennevnte kvalitetene ofte innehar alle de andre samtidig. Fy søren så irriterende det er med folk som hele tiden må skrøne, lyve og overdrive. Glad jeg ikke har noen slike i omgangskretsen min lengre. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bor rett ved fredrikstad i østfold og hører bare "hvem bil da" osv fra noen utlendinger. i fredrikstad sier man hvilken bil, hvilken film, osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Irriterer meg over at jeg ikke har 8500 spenn til å oppgradere PCen min sånn at den takler de spilla jeg vil spille. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Irriterer meg over de jeg bor med.De tar aldri klærne sine, enten så fyller de opp tørkestativene, ellers så fylle der opp vaskemaskinen / tørketrommelen >< Jeg finner ofte ut at de har lagt sine ting i kjøleskapshylla mi, brukt av min mat uten å spørre først og de som bor under oss har fyllt opp sine frysere og delvis en av våre, så nå har de jeg bor med begynt å fylle opp min del av fryseren også. >< Hahahaha, var det ikke du som var såå fornøyd med å få bo sammen med jenter? Som attpåtil subba rundt i bare undertøyet, eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg