Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske mange av de østlandske.

 

Jeg har vokst opp på Østlandet store deler av livet mitt og jeg har til gode å høre noen som ikke bruker den lokale betegnelsen av "hvilken bil" (høssn eller hø slags).

Men jeg kjenner jo ikke til alle dialektene i Østlandet av den grunn, så hvis du har eksempler på en dialekt som godkjenner "hvem bil" så mottar jeg de med takk, før jeg sender bombetrussel til kommunen det er snakk om.

(merk: jeg snakker om Hedmark traktene, om du mener Oslo osv så har Oslo alltid vært sør-øst Norge for min del, så beklager evt. misforståelser).

 

Leilighetsjakt med tidsfrist irriterer meg.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at Led Zeppelin, Pink Floyd og sånt har liksom blitt en fasit for hva som er god musikk.

 

Det er musikk som alt annet! PERSONLIGE PREFERANSER takk.

Irriterer meg over at det blir sett på som en slags "intellektuell musikk" for de "intellektuelle".

 

Det er helt vanlig musikk! PLEASE. :(

 

Selvfølgelig er det greit at folk synes det er verdens beste musikk og sånt, men ikke tro at det VIRKELIG er det bare fordi millioner hører på det :)

 

Har ikke noe imot folk som hører på det.

 

 

 

EDIT: Hvorfor er det så mange som hører på RnB med synthaktige-neger-stemmer WTF

Det suger så kraftig!

 

EDIT2: WTF! Vaskedama tok nettopp koppen min som stod på bordet her jeg sitter. (Hun vaska det)

 

Hun vaska bordet, tok koppen, og kasta den i søpla som om jeg ikke eksiterte.

 

Det er andre gang hun har gjort det i år! De koppene koster 1kr! Orker ikke å bruke så mye penger på de, det blir fort mye når jeg kjøper en hver dag.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

At mattelæreren min nekter å ta matteprøven jeg var syk fra, bare fordi jeg ikke hadde ringt skolen på dagen jeg var syk. Noe jeg ikke VISSTE jeg måtte engang. Og meldingen jeg hadde med dagen etter fjernet bare det ugyldige fraværet, men fortsatt ingen ny prøve. Æsj, jeg som bare har hatt én prøve som jeg fikk 3+ på :

 

EDIT: Stemmen hennes irriterer meg. Høres ut som en skjære i stemmeskifte.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Ganske mange av de østlandske.

 

Jeg har vokst opp på Østlandet store deler av livet mitt og jeg har til gode å høre noen som ikke bruker den lokale betegnelsen av "hvilken bil" (høssn eller hø slags).

Men jeg kjenner jo ikke til alle dialektene i Østlandet av den grunn, så hvis du har eksempler på en dialekt som godkjenner "hvem bil" så mottar jeg de med takk, før jeg sender bombetrussel til kommunen det er snakk om.

(merk: jeg snakker om Hedmark traktene, om du mener Oslo osv så har Oslo alltid vært sør-øst Norge for min del, så beklager evt. misforståelser).

 

Leilighetsjakt med tidsfrist irriterer meg.

 

Der jeg kommer ifra bruker vi mye "hvem" om alt mulig. Eks hvem bok?, hvem bil?, hvem dag? og hvem buss?

Ja det ser utrolig dumt ut:P

Lenke til kommentar
Ganske mange av de østlandske.

 

Jeg har vokst opp på Østlandet store deler av livet mitt og jeg har til gode å høre noen som ikke bruker den lokale betegnelsen av "hvilken bil" (høssn eller hø slags).

Men jeg kjenner jo ikke til alle dialektene i Østlandet av den grunn, så hvis du har eksempler på en dialekt som godkjenner "hvem bil" så mottar jeg de med takk, før jeg sender bombetrussel til kommunen det er snakk om.

(merk: jeg snakker om Hedmark traktene, om du mener Oslo osv så har Oslo alltid vært sør-øst Norge for min del, så beklager evt. misforståelser).

 

Leilighetsjakt med tidsfrist irriterer meg.

 

Der jeg kommer ifra bruker vi mye "hvem" om alt mulig. Eks hvem bok?, hvem bil?, hvem dag? og hvem buss?

Ja det ser utrolig dumt ut:P

Jeg kommer fra Skien, og jeg sier "hvem" til veldig mye. Hvem bil da? Hvem film skal vi se? osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...