Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettsjekking var noe jeg "drev med" som 16åring :!:

Som oftes var det snakk om;

Hvor bor du?

-krsund.

har du type?

-nei.

det var rart. hvorfor er ei så pen jente som deg singel?

-SKAL VI BLI SAMMEN?? :love:

 

 

Ååå.. jeg greier ikke å bestemme meg for hva jeg skal i kveld. :wallbash:

Klar etter stress på jobb, mannfolket og min bror skal spille ps3, og ei venninne skal ha vors. Får hyve skrotten i dusjen og ta det derifra :roll:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Over 20 personer omkom da et brannslukkingssystem ved et uhell ble utløst på en atomdrevet ubåt i den russiske stillehavsflåten lørdag.

WTF !? Lage et -kvele oksygen opplegg i en tett ubåt 200 meter under vann :- s

Eller er det steng dørene og fyll med vann? + Drit i alle som ikke kom seg ut.

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg grenseløst irritert fordi TV2 sender "Vil du bli millionær" i reprise i stedet for "Bonanza" i dag. Synes den nye programlederen ikke kan måle seg med Wilborn, og programmet er ikke programmet man sender i reprise for noe bedre.

 

De sender også TV2 hjelper deg og annet for Bonanza, veldig kjipt :(

Ble sint jeg også. Skulle sette meg ned foran tv med Bonanza og restene fra pizza i går. Pizza restene var spist opp og de sendte vil du bli millionær!? :(

Lenke til kommentar
Hva for egentlig menn til å utgi seg for å være jenter?

Men du vet selfølgelig at "for" skrives med "å" ikke "o"? "får" heter det. for høres ut som å fare i preteritum. <-- skyt meg hvis jeg tar feil :ph34r:

 

det er jo et ord som heter "for", men anyways. <- lol sikkert ikke stavet riktig..

 

Men du vet at 'selfølgelig' skrives selvfølgelig? Skal du pirke, pass på at det ikke blir ironisk.

Lenke til kommentar
Over 20 personer omkom da et brannslukkingssystem ved et uhell ble utløst på en atomdrevet ubåt i den russiske stillehavsflåten lørdag.

WTF !? Lage et -kvele oksygen opplegg i en tett ubåt 200 meter under vann :- s

Eller er det steng dørene og fyll med vann? + Drit i alle som ikke kom seg ut.

 

Kan tenkte meg det er et skumm system, men men. Bedre å kvele noen stakkars jævler enn at hele ubåten går med.

Endret av co2
Lenke til kommentar
Hva for egentlig menn til å utgi seg for å være jenter?

Men du vet selfølgelig at "for" skrives med "å" ikke "o"? "får" heter det. for høres ut som å fare i preteritum. <-- skyt meg hvis jeg tar feil :ph34r:

 

det er jo et ord som heter "for", men anyways. <- lol sikkert ikke stavet riktig..

 

Tror de aller fleste skjønner hva han mener selv om han har en bokstav feil. Andre har sagt tidligere i tråden at de irriterer seg over folk som skriver feil, jeg irriterer meg like mye over folk som må kommentere det selv om setningen er sånn at en hvilken som helst person som er begavet med evnen til å resonere og se sammenhenger forstår det.

 

Det er mye værre å f eks regne feil med tall i et regnskap enn å skrive feil bokstav i en tekst. Syntes personlig at skrivefeil er helt okei :p

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Over 20 personer omkom da et brannslukkingssystem ved et uhell ble utløst på en atomdrevet ubåt i den russiske stillehavsflåten lørdag.

WTF !? Lage et -kvele oksygen opplegg i en tett ubåt 200 meter under vann :- s

Eller er det steng dørene og fyll med vann? + Drit i alle som ikke kom seg ut.

 

Kan tenkte meg det er et skumm system, men men. Bedre å kvele noen stakkars jævler enn at hele ubåten går med.

 

Freongass viste det seg å være: http://no.wikipedia.org/wiki/Freon

Lenke til kommentar

Ananas på pizza...

 

Eller i salat... (med mindre det er fruktsalat)

 

 

SALT OG SØT MAT GÅR IKKE SAMMEN

 

 

 

 

1. Moa.

En av norges peneste skuddfot.

 

Jeg får litt vondt av å lese sånnt. :(

 

La oss håpe at denne "personen" dør en smertefull og langsom død! :)

Da skal jeg feire!

 

Han har ingen funksjon i verden, han kan like godt bare slaktes.

 

 

Skrytepaver burde bli dødsdømt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...