Bruktbilen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Og derfor bruker jeg ikke string Vel, det og at det er maks ukomfy, både dame- og herrestring hva faen? Herrestring har jeg faktisk aldri prøvd.. men ser for meg at det er noe av det samme, bare større pung..hehe. www.string-emil.de/ Der kan du finne det ut... Endret 7. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 hehehehe han er så jævlig nice :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 String-Emil er digg ja ;D Men hvordan han klarer å bruke string er fortsatt et under for meg å forstå. Skjønt, det er det egentlig uansett. Zaroos, jeg fikk damestring i bursdagsgave av minstesøss, med et sterkt ønske om at jeg sku gi den tilbake til hu. Ikke faen, jeg behodt den Noe av det mest jævlige plagget jeg har gått med siden en vanlig, sort blonde-BH Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er du drag? (Må bare spørre, du går jo faktisk med kjole, og tydeligvis BH.) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har dere ikke sett bildene av Datasmurf i kjole? :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg ække transe om det er det du tenker. Og jeg går verken med BH eller string fast. Men jeg har prøvd begge deler, jeg har også prøvd høyhælte sko, og funnet ut at slikt absolutt ikke passer meg. Kjole, ja takk, Zaroos skal designe en raff en for meg om jeg skaffer a en symaskin, men det er også det. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du går jo faktisk med kjole. Jo, han har infisert RPP med dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Men så er kjole fantastisk digg å gå med også da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Kjole, ja takk, Zaroos skal designe en raff en for meg om jeg skaffer a en symaskin, men det er også det. Og det er TURTLIS nå. hihi... At alle de heite jentene på forumet ser ut til å ha type =/ Hadde du tenkt å legge an på alle de? Endret 7. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Personlig foretrekker jeg en stor t-shorte og treningsbukse, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Zaroos, jeg liker ikke forandring, så for meg vil du alltid være Zaroos ;D Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ayt eg har jævlig ondt i hodet eter å ha droke ikveld Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg ække transe om det er det du tenker. Nå er ikke transeksuelle og drag det samme heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, nei, men jeg vil heller ikke si at jeg går i drag bare om jeg tar på meg kjole. I så fall vil alskens jenter i bukse gå i drag også. Om vi skal gjøre det så basic. Med "pupper" og parykk og nettingstrømper og håndveske i tilegg til kjolen, vil jeg si jeg går i drag, men ellers er jeg bare en mann i kjole. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 At jenter kan være veldig dumme noen ganger i blandt... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 At jeg ikke har 2400 kr. Lenke til kommentar
Skutz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 At alle de heite jentene på forumet ser ut til å ha type =/ Hadde du tenkt å legge an på alle de? Nei, ikke alle. Bare deg og Linn_Christin hovedsaklig. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) At jeg sov til det var mørkt igjen.. Endret 8. november 2008 av gilera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg