Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Finnes det gode uvaner? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det ser ut som jeg trenger å oppklare litt her. Jeg mente at jeg irriterer meg over bruken av "hvem" i setninger hvor man burde bruke "hvilken". Selve setningen var en spøk ja. Det ser bare så dumt ut. Hvem pc? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kombinasjonen regnvær, utendørsjobb og elektrisk verktøy. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Og være blakk! Det er faen meg det kjipeste jeg vet om. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvem/hvilken er jo en klassikker men det er like kjipt med Den gang DA , hver gang NÅR. Kjenner folk som er over 70 som fortsatt sier NÅR jeg var liten. Nå har jeg ca 5 skrivefeil pr settning så kan ikke klage på andre, men noen ganger må jeg grøsse innvendig. Har en teori om SJ/sk lyden. Folk sier sjylling (Kylling) sjino ( Kino) sjøtt ( Kjøtt) skjede-(Kjede) sjøpe ( Kjøpe) sjøre (Kjøre) Fler utlandske venner du har , mer sj sier du pga de snakker dårlig Norsk. Jeg sier ikke det, mine 5 søsken som har 98% volla -venner sier det. Samme mønster ser jeg hos alle som jeg vet om som bruker sj lyden hvor det skal være Kj/Ky/ki osv. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Irriterer meg over : Noen som skal bruke så jævli lang tid på bade når personen vet at jeg har dårlig tid !!! Ps: Har tatt igjen noen dager med å gi rent faen i ka dem sier i en uke eller 2 ... Pc'en som klikker !! Idiota som ikke skjønner at man trenger og skru på pc'en for og få det til og funke !!! PSP'en som klikker har dårlig lyd eller bare ikke har nok batteri til bil turn Lærera som trur de eier deg og hele skoln !! Folk som bare skal irritere deg det er noe jeg hater så tar igjen rimelig kjappt Når jeg vet at pappa har alle pengan mine i banken og det ikke er en 100 lapp hjemme det er rimelig irriteranes visst man skal ut !! Lese !! Trege ting/folk ( Folk, pc, tv, skrive for hånd ) Det trur æ va det . Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Folk som skriver på bare på dialekt, og folk som ikke kan OG/Å-regelen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Søgne kommune irriterer! Makan til respektløshet har jeg aldri vært borti, og mens jeg er i gang kan jeg like godt legge til en "nabo" i samme slengen. Ønsker kun død og fordervelse over kommunen (plan- og bygningsfolka for spesielt). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 20-årsgrense på arrangementer . Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Cola Zero irriterer! Kjøpte to cola zero igår, og når jeg skulle åpne den første så skummet jo hele dri**** opp. Så den var bortkasta. Tenkte jeg skulle åpne den andre, og akkurat det samme skjedde. Trur jeg holder meg til cola/cola light! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, Zero-flaskene gjør dette hele tiden. Vet ikke helt hva som forårsaker det, har aldri opplevd det på andre brustyper. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Haha, det samme skjedde her for to timer siden. Lenke til kommentar
vEGINHO Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmm Blir ganske deperimert når dette skjer. I tillegg blir det masse søl og styr. :'( Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmm Blir ganske deperimert når dette skjer. I tillegg blir det masse søl og styr. :'( Såpass Zero er jo bare noe tull uansett Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg hadde en kjip ting i dag. Var på vei til jobb, og gikk igjennom senteret. Plutselig begynte det å klø noe jævlig i ræva :!: Altså; stringtrusa mi lå litt skjevt over lang tid så det ble skikkelig ubehagelig... Det gikk en del folk bak meg så jeg kunne ikke akkurat fikse på det heller. Det var en fryd å komme på jobb. Løp på bakrommet og dro av meg buksa for å fikse på stringen. PUH.. Følelsen av å ikke kan klø seg i stjerten kan beskrives som suicidal. Du har så vondt at du vil bare ta livet ditt. Kanskje dette burde stå under ting som gjør meg glad? Siden jeg ble veldig lettet over å ha fiksa på trusa Endret 7. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Både negativt og positivt altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Og derfor bruker jeg ikke string Vel, det og at det er maks ukomfy, både dame- og herrestring. Det som irriterer meg er at selv om de 3 siste filmene jeg bestilte fra Play har kommet, så har ikke den første jeg bestilte kommet enda. Den er sendt og alt sånt, men om den har kommet, neida. Er vel 4-5 uker siden jeg bestilte den også. >< Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Da har de vel blitt borte i posten, visst den har blitt sendt for lenge side. Endret 7. november 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Og derfor bruker jeg ikke string Vel, det og at det er maks ukomfy, både dame- og herrestring hva faen? Herrestring har jeg faktisk aldri prøvd.. men ser for meg at det er noe av det samme, bare større pung..hehe. Lenke til kommentar
Skutz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 At alle de heite jentene på forumet ser ut til å ha type =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg