Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem/hvilken er jo en klassikker men det er like kjipt med

Den gang DA , hver gang NÅR.

 

Kjenner folk som er over 70 som fortsatt sier NÅR jeg var liten.

Nå har jeg ca 5 skrivefeil pr settning så kan ikke klage på andre, men noen ganger må jeg grøsse innvendig.

 

Har en teori om SJ/sk lyden.

Folk sier

sjylling (Kylling)

sjino ( Kino)

sjøtt ( Kjøtt)

skjede-(Kjede)

sjøpe ( Kjøpe)

sjøre (Kjøre)

Fler utlandske venner du har , mer sj sier du pga de snakker dårlig Norsk.

 

Jeg sier ikke det, mine 5 søsken som har 98% volla -venner sier det.

Samme mønster ser jeg hos alle som jeg vet om som bruker sj lyden hvor det skal være Kj/Ky/ki osv.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over :

 

Noen som skal bruke så jævli lang tid på bade når personen vet at jeg har dårlig tid !!!

Ps: Har tatt igjen noen dager med å gi rent faen i ka dem sier i en uke eller 2 ... :p

 

Pc'en som klikker !!

 

Idiota som ikke skjønner at man trenger og skru på pc'en for og få det til og funke !!!

 

PSP'en som klikker har dårlig lyd eller bare ikke har nok batteri til bil turn :p

 

Lærera som trur de eier deg og hele skoln !!

 

Folk som bare skal irritere deg det er noe jeg hater så tar igjen rimelig kjappt :p

 

Når jeg vet at pappa har alle pengan mine i banken og det ikke er en 100 lapp hjemme det er rimelig irriteranes visst man skal ut !!

 

Lese !!

 

Trege ting/folk ( Folk, pc, tv, skrive for hånd )

 

Det trur æ va det . :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde en kjip ting i dag.

Var på vei til jobb, og gikk igjennom senteret. Plutselig begynte det å klø noe jævlig i ræva :!:

Altså; stringtrusa mi lå litt skjevt over lang tid så det ble skikkelig ubehagelig...

Det gikk en del folk bak meg så jeg kunne ikke akkurat fikse på det heller. Det var en fryd å komme på jobb. Løp på bakrommet og dro av meg buksa for å fikse på stringen. PUH.. :w00t:

 

Følelsen av å ikke kan klø seg i stjerten kan beskrives som suicidal. Du har så vondt at du vil bare ta livet ditt.

 

Kanskje dette burde stå under ting som gjør meg glad? Siden jeg ble veldig lettet over å ha fiksa på trusa :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Og derfor bruker jeg ikke string :p

Vel, det og at det er maks ukomfy, både dame- og herrestring.

 

Det som irriterer meg er at selv om de 3 siste filmene jeg bestilte fra Play har kommet, så har ikke den første jeg bestilte kommet enda. Den er sendt og alt sånt, men om den har kommet, neida. Er vel 4-5 uker siden jeg bestilte den også. ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...