Gavekort Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 What?! Jeg har aldri fått et eneste spørsmål fra 360. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) blablabal Norton 360 blablabla Sier bare en ting: Avast 4 Home Edition! Endret 7. november 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 LINK Hva er vitsen? Sett alle landets grenser til 50 da, det er vel det de vil. Reduksjon her og reduksjon der, brenn hardt og lenge. Hvis veien er god nok for 90 kjører jeg 90, selv om det forbanna skiltet viser 70 av en eller annen uforståelig grunn. Selv på øde landeveier midt i skogen er det 70, satan det er irriterende. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det eneste som skjer er at det blir gitt ut flere bøter Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 LINK Hva er vitsen? Sett alle landets grenser til 50 da, det er vel det de vil. Reduksjon her og reduksjon der, brenn hardt og lenge. Hvis veien er god nok for 90 kjører jeg 90, selv om det forbanna skiltet viser 70 av en eller annen uforståelig grunn. Selv på øde landeveier midt i skogen er det 70, satan det er irriterende. Fjerne 2.-6. gir ville fikset biffen . Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 "Politikerne kan redde 40 prosent av de omkomne i trafikken hvis farten på norske veier reduseres med 5 prosent, hevder professor." Det blir vel kanskje LITT vanskelig å redde de omkomne eller? Sånne håpløse innledninger og en hau av overskrifter i aviser irriterer meg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det heter HVILKEN bil, ikke HVEM Djeez. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 LINK Hva er vitsen? Sett alle landets grenser til 50 da, det er vel det de vil. Reduksjon her og reduksjon der, brenn hardt og lenge. Hvis veien er god nok for 90 kjører jeg 90, selv om det forbanna skiltet viser 70 av en eller annen uforståelig grunn. Selv på øde landeveier midt i skogen er det 70, satan det er irriterende. Går det an!? Er ikke fartsgrensene lave nok allerede? Kjør heller grensen opp en del, så vil det forhåpentligvis føre til at folk tenker litt mer over farten, i stedet for å bare tenke at fartsgrensen er definisjonen på forsvarlig kjøring. On-topic: Hvem pc skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg irriterer meg over at det å skrive korrekt norsk kun blir brukt i selve norsk-faget på skolen, ikke i f.eks. samfunnsfag. Så når man har en samfunnsfagprøve kan man skrive så gramatisk feil at man skulle trodd at personen aldri hadde hatt en norsktime, og likevel få bra karakter. Endret 7. november 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håper virkelig denne HVEM PC setninga var kødd? Det heter ikke HVEM eller HVA. Jeg skal innrømme det. Jeg skrev faktisk hvem/hva en periode, for maange år siden. Jeg hang med ei fra Skien, og hun smitta meg. Irriterer meg over at jeg er så forbanna treg. Sitter med pcn på fanget og bare tar det kuli.. Glemmer helt at jeg må sminke meg, ordne meg, og gå tur med bikkja før jeg skal PÅ JOBB!!! Turtlis, ditt senile menneske :!: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg irriterer meg over at det å skrive korrekt norsk kun blir brukt i selve norsk-faget på skolen, ikke i f.eks. samfunnsfag. Så når man har en samfunnsfagprøve kan man skrive så gramatisk feil at man skulle trodd at personen aldri hadde hatt en norsktime, og likevel få bra karakter. Ja, og hva er feil med det? I Samfunn er jo meningene, og hva du svarer som er viktig, ikke grammatikken. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håper virkelig denne HVEM PC setninga var kødd? Det heter ikke HVEM eller HVA. Kødd og kødd, han irriterer seg over sånne setninger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva er så gæernt med å si "hvem", det er dialekt, på lik linje med alt annet. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva er så gæernt med å si "hvem", det er dialekt, på lik linje med alt annet. Hva som er galt? Hører/ser du ikke selv hvor grusomt det er å si hvem på den måten? "Hvem bil skal jeg kjøpe?". Det går ikke på dialekt, det går på å kunne sitt eget språk! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, og hva er feil med det? I Samfunn er jo meningene, og hva du svarer som er viktig, ikke grammatikken. Okei, det skulle kanskje ikke ha påvirket selve karakteren så inni hampen, men lærerne kunne i alle fall ha gjort merknad på at eleven absolutt ikke kan å skrive. Det er viktig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva er så gæernt med å si "hvem", det er dialekt, på lik linje med alt annet. Nevn en dialekt som "godtar" setningene: "Hvem bil skal jeg kjøpe?", "Hvem butikk er best på dagligvarer?", "Hvem ball?". *grøsse* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håper virkelig denne HVEM PC setninga var kødd? Det heter ikke HVEM eller HVA. Kødd og kødd, han irriterer seg over sånne setninger. Puh.. Kunne ha vært at han irriterte seg over pckjøpet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ganske mange av de østlandske. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva er så gæernt med å si "hvem", det er dialekt, på lik linje med alt annet. Og på forum skriver man ikke på dialekt men på bokmål eller nynorsk:) Irriterer meg over at tiden går sakte når man venter på helg.. 40 min igjen Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Trur hvem og/eller hvilken går på dårlig uvaner! jeg vet når jeg skal bruke hvilken og hvem. men, pleier som regel å drite meg ut på det uansett! (nå skal jeg ikke irritere meg over andres skrivefeil, så lenge jeg ikke er flink selv ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg