Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LINK

 

Hva er vitsen? Sett alle landets grenser til 50 da, det er vel det de vil. Reduksjon her og reduksjon der, brenn hardt og lenge. Hvis veien er god nok for 90 kjører jeg 90, selv om det forbanna skiltet viser 70 av en eller annen uforståelig grunn. Selv på øde landeveier midt i skogen er det 70, satan det er irriterende.

Lenke til kommentar
LINK

 

Hva er vitsen? Sett alle landets grenser til 50 da, det er vel det de vil. Reduksjon her og reduksjon der, brenn hardt og lenge. Hvis veien er god nok for 90 kjører jeg 90, selv om det forbanna skiltet viser 70 av en eller annen uforståelig grunn. Selv på øde landeveier midt i skogen er det 70, satan det er irriterende.

Fjerne 2.-6. gir ville fikset biffen :w00t: .

Lenke til kommentar
LINK

 

Hva er vitsen? Sett alle landets grenser til 50 da, det er vel det de vil. Reduksjon her og reduksjon der, brenn hardt og lenge. Hvis veien er god nok for 90 kjører jeg 90, selv om det forbanna skiltet viser 70 av en eller annen uforståelig grunn. Selv på øde landeveier midt i skogen er det 70, satan det er irriterende.

Går det an!? Er ikke fartsgrensene lave nok allerede?

 

Kjør heller grensen opp en del, så vil det forhåpentligvis føre til at folk tenker litt mer over farten, i stedet for å bare tenke at fartsgrensen er definisjonen på forsvarlig kjøring.

 

 

 

On-topic: Hvem pc skal jeg kjøpe? :no:

Lenke til kommentar

Håper virkelig denne HVEM PC setninga var kødd? Det heter ikke HVEM eller HVA.

Jeg skal innrømme det. Jeg skrev faktisk hvem/hva en periode, for maange år siden. Jeg hang med ei fra Skien, og hun smitta meg.

 

Irriterer meg over at jeg er så forbanna treg. Sitter med pcn på fanget og bare tar det kuli.. Glemmer helt at jeg må sminke meg, ordne meg, og gå tur med bikkja før jeg skal PÅ JOBB!!! Turtlis, ditt senile menneske :!:

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at det å skrive korrekt norsk kun blir brukt i selve norsk-faget på skolen, ikke i f.eks. samfunnsfag. Så når man har en samfunnsfagprøve kan man skrive så gramatisk feil at man skulle trodd at personen aldri hadde hatt en norsktime, og likevel få bra karakter.

Ja, og hva er feil med det? I Samfunn er jo meningene, og hva du svarer som er viktig, ikke grammatikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...