Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mødre som på død og liv skal ha med barnevognene sine inn på fulle busser og t-baner irriterer meg noe grenseløst.

Sammen med de som skal puste deg i nakken i rulletrappa, stå et steg lenger bak!

 

Det er fan meg irriterende :realmad:

Det samme gjelder andre steder også som på gata, hater folk som skal gå rett bak.

Lenke til kommentar

Har null stress med kulde jeg, syns det er verre med varme. Ha ha :p

 

Men uansett.

Hva enn denne tarde-maskina er infisert med, irriterer meg.

Jeg får ikke åpna sider som har med antivirus/spyware cleaner-program, verken hovedsider for programmene eller sider om hvordan jeg kan fjerne de.

Måtte få hjelp av en kompis for å skaffe en removal tool til Norton 360 siden det ikke lot seg avinstallere på den enkle måten. Denne måtte kjøres i sikkermodus, ellers hang den seg.

Å installere NOD32 var heller ikke enkelt, den drev og bitcha om Avast, som aldri har vært installert på denne maskina.

Fant etter mye leting noen filer i registeret, men det var det.

Til slutt fikk jeg installert det, men Search & Destroy var nytteløst, nå sliter jeg med brannmuren.

Jeg vil bare formatere maskina, men kan ikke, siden det er mammas og hu har masse crap på den.

Samt at jeg ikke har noen CDer med OS liggende heller.

Gah. Hat ><

 

Og nå driver NOD og maser om at mIRC er infisert, men når jeg søker opp hele greia, så får jeg ikke vist det fordi jeg som sagt ikke får opp noen sider om virus / spyware o.l.

 

Blir frustrert, forbanna og irritert.

Lurer på om jeg skal kjøpe av mamma maskina bare for å knuse den med balltre eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...