Fashionjunkiie Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har vært i skien maange ganger xD De utallige hodepinene mine irriterer meg Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg bor 10-20 min fra porsgrunn by jeg Irriterer meg? Ja, for porsgrunn kommune suger klarakølle'hjemmebakte Solkaker! EDIT: Og det ER negativt! De klarer INGENTING! Endret 5. november 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ja, type 3stykk.Alle er useriøse forlovelser Vet du ikke av alle de i Orkdal da, der du kommer fra Det er da absolutt fler enn 3 der, men du har rett i at de ikke akkurat virker seriøse, vel, ikke for oss som er litt eldre og modne, men for fjortisene er det jo dead serious, lulz. Uansett, irriterer meg grønn over at jeg har så tardisk nett at jeg ikke kommer meg inn på nettbutikker så jeg får kjøpt meg nytt headset og ny MP3spiller >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvorfor poster du samme innlegget igjen? Ikke nok oppmerksomhet 7r? Er nok en del fjuks i Orkdal også ja,som jeg tidligere nevnte så er Midt og Nord Norge muligens mer utsatt for slikt tullball. Samt også Oslo og storbyene skal jeg tro. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 10 min fra Skien 15* Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Irriterer meg at jeg er småsyk. (Sikkert fordi jeg gikk på byen uten jakke i helga - og sto ute i to timer. "Det var jo ikke kaldt...") Irriterer meg at lønninga mi er nesten to uker forsinka! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 MSN-samtaler som går slik:<han> yo <meg> halllo <han> sup <meg> lite <han> såpass også hver forbanna dag, hva er det slike folk prøver å oppnå? Kan skrive under på det. <han> hei <meg> hei <han>hva gjør du på? <jeg> (tenker) GÅR DET AN!? (skriver) internett (eller et annet standardsvar) <han> må gå, snakkes Eller enda mer poengløst, en monolog: <han>hei <han en time senere>må gå, snakkes Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Voksesmerter er noe FORBANNA dritt! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Voksesmerter er noe FORBANNA dritt! Been there done that. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 At folk er så forbanna udugelige, inkompentente og tilbakestående. Religion er idiotens sterkeste maktmiddel. ...jeg ser på historie om heksebrenning/halshugging på TV2. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 At enkelte av mine medelever i klassen ikke klarer å ta hensyn til andre; er ikke læreren her så er det alltid en eller annen tard som tar i bruk klassens surround-anlegg og guffer opp en eller forbasket techno sang. Enkelt å jobbe? nei. Av mange årsaker så er det ikke noen vits å si ifra heller. Og det at man går på skolen for å lære, ikke spille 123-spill, worms e.l. (Dagen lang). 10 min siden så var det en som ble overrasket (mens han spilte 123-spill) over at han skulle ha muntlig prøve alene med læreren, dette har det vært snakk om i 2 uker nå, stått om på nettet ++. Bah. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 KULDE! fy søren.. fryser ihjel! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Frost på bilruten om morgenen Og jeg finner ikke skrapen min .. må kjøpe ny i dag. Denne gangen skal jeg kjøpe en med kost og langt håndtak, så slipper jeg å forfryse fingrene mine når det er snø oppå isen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Garasje At ingen har fått inne SE X1 på lager enda, irriterer meg. Jeg vil ha den nå! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 At bluetooth headsettet jeg bestilte meg til PS3'en min ikke var på lager I dag har jeg ett STORT headset som det ikke går an å mute, så jeg sitter og holder pusten i frykt for å bli "han lille gutten som puster i mic'en" Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 at jeg har brukket håndleddet og må gå med gips i 4 uker... Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Geografi irriterer meg! Faen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 At bluetooth headsettet jeg bestilte meg til PS3'en min ikke var på lager I dag har jeg ett STORT headset som det ikke går an å mute, så jeg sitter og holder pusten i frykt for å bli "han lille gutten som puster i mic'en" Er ikke du hunkjønn? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jo, men det kan være vanskelig å høre forskjell på gutter som ikke har kommet i stemmeskiftet og jenter når man spiller mot de. Siden det ikke er så vanlig at jenter spiller i klaner og ellers online i skytspill fikk jeg i den tiden jeg spilte som verst ofte spørsmål : "are you a boy or a girl". Og NEI, jeg har ikke mannestemme Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 At jeg var syk i dag og dermed gikk glipp av norsk tentamen, noe som fører til at jeg må bruke en lørdag til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg