Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, type 3stykk.

Alle er useriøse forlovelser

Vet du ikke av alle de i Orkdal da, der du kommer fra :p

Det er da absolutt fler enn 3 der, men du har rett i at de ikke akkurat virker seriøse, vel, ikke for oss som er litt eldre og modne, men for fjortisene er det jo dead serious, lulz.

Uansett, irriterer meg grønn over at jeg har så tardisk nett at jeg ikke kommer meg inn på nettbutikker så jeg får kjøpt meg nytt headset og ny MP3spiller ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor poster du samme innlegget igjen? Ikke nok oppmerksomhet 7r? :p

Er nok en del fjuks i Orkdal også ja,som jeg tidligere nevnte så er Midt og Nord Norge muligens mer utsatt for slikt tullball. Samt også Oslo og storbyene skal jeg tro.

Lenke til kommentar
MSN-samtaler som går slik:

<han> yo

<meg> halllo

<han> sup

<meg> lite

<han> såpass

også hver forbanna dag, hva er det slike folk prøver å oppnå? :mad:

Kan skrive under på det.

<han> hei

<meg> hei

<han>hva gjør du på?

<jeg> (tenker) GÅR DET AN!? (skriver) internett (eller et annet standardsvar)

<han> må gå, snakkes

Eller enda mer poengløst, en monolog:

<han>hei

<han en time senere>må gå, snakkes

Lenke til kommentar

At enkelte av mine medelever i klassen ikke klarer å ta hensyn til andre; er ikke læreren her så er det alltid en eller annen tard som tar i bruk klassens surround-anlegg og guffer opp en eller forbasket techno sang. Enkelt å jobbe? nei.

Av mange årsaker så er det ikke noen vits å si ifra heller.

Og det at man går på skolen for å lære, ikke spille 123-spill, worms e.l. (Dagen lang).

10 min siden så var det en som ble overrasket (mens han spilte 123-spill) over at han skulle ha muntlig prøve alene med læreren, dette har det vært snakk om i 2 uker nå, stått om på nettet ++.

Bah.

Lenke til kommentar

Jo, men det kan være vanskelig å høre forskjell på gutter som ikke har kommet i stemmeskiftet og jenter når man spiller mot de.

Siden det ikke er så vanlig at jenter spiller i klaner og ellers online i skytspill fikk jeg i den tiden jeg spilte som verst ofte spørsmål : "are you a boy or a girl".

Og NEI, jeg har ikke mannestemme

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...