Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over at folk bare legger på, rett etter at jeg har introdusert meg på telefonen (jeg er telefonselger). Det irriterer meg også at folk syter til meg over at de har reservert seg mot telefonsalg, og dermed burde jeg ha sett på listen min at jeg ikke skal ringe dem.

Folkens: Jeg får en liste, og jeg aner ikke om noen er reservert. Men det jeg vet, er at dersom du er virkelig reservert, kan jeg ikke ringe deg! Det fungerer nemlig slik, at telefonselgere blokkeres, det vil si at jeg ikke er i stand til å oppnå kontakt med jobbtelefonen.

Og det er heller ingen vits i å klage over at det er så irriterende med telefonsalg, at jeg skal la dem være. Jeg har en jobb å gjøre, og det kan jeg liksom ikke noe for.

7220491[/snapback]

Noe av det samme som jeg irriterer meg over.. se opp

Du har ikke autoritet i det hele tatt, og får ikke gjordt noe med det, er det viktig for dem får de kontakte firmaet :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unnskyld at jeg spør, men hvor ofte blir du lurt? For eksempel, at vedkommende sier at du bør utdype mer om produktet. Når du er ferdig legger han på.

7229046[/snapback]

Det har heldigvis ikke skjedd så ofte. Det går mest i at jeg sier litt, så forklarer vedkommende hvorfor man ikke er interessert, og dermed sier hadet på en skikkelig måte. Men det hender også det som jeg skriver tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Å være ferdig på trening og finne ut at jeg glemte å ta med ekstra underbukse ...  :mad:

7225551[/snapback]

Slutt, du tenner meg så mye.

7227733[/snapback]

Jeg har et stk. gjennomsvett og fin MAN-boxer i treningsbagen nå, hvis du er interessert. Den er noe hullete og jeg garanterer ikke fravær av bremsespor, men PM meg så kan vi diskutere pris.

Lenke til kommentar
Kvinnfolk og følelser irriterer meg

(jepp jeg er dumpa for den som ikke skjønte det)

7233884[/snapback]

:(

Fikk du i det hele tatt en grunn da?

7233898[/snapback]

Tja hu hadde finni en "bedre"? Det mest irriterende er at jeg faktisk i utgangspunktet syntes han var ålreit... (dvs før jeg fant ut hva som var på gang hehe)

Blir seriøst irritert over at jeg ikke har noen god grunn til å synes han er dust annet enn hvem han styrer med

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

En amerikaner jeg hørte på radioen som mente at Bush hadde gjort det rette. Fordi hun ikke ville ha muslimer som kom og bombet USA med atomvåpnene sine...

Men hva faen er det amerikanerne gjør? Det stikk motsatte!

America, fuck YEAH!

Beklager skrivefeil. Er litt trøtt nå

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk som kaller alle for homo, og bruker det som skjellsord.

Argh!

7233943[/snapback]

Akkurat det har jeg tenkt over også. Unngår å bruke det, ettersom det ikke er et skjellsord.

Skal innrømme at jeg brukte det før. Skjønner senere at det var teit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...