kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 At jeg har mye å gjøre og er stressa Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg og Noe av det skyldes egen latskap og det at jeg er stor tilhenger av skippertak, men allikevel. Er så utrolig lei av skolen nå om dagen... 12 år done + ørten nye år når jeg er ferdig med VGS. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Folk som bråker og skravler høyt under en kinofilm. Seriøst. De irriterer meg så jævlig mye at jeg får lyst til å stikke et balltre opp i ræva på de og klore ut øynene dems. Håper de brenner i helvete hele gjengen! Grrrrr. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 At jeg har glemt å kjøpe brød og pålegg >< Orker ikke mekke burger like før jeg skal lalle heller. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Folk som bråker og skravler høyt under en kinofilm. Seriøst. De irriterer meg så jævlig mye at jeg får lyst til å stikke et balltre opp i ræva på de og klore ut øynene dems. Håper de brenner i helvete hele gjengen! Grrrrr. 2nd that. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 At jeg har mye å gjøre og er stressa Samme her. Sitter og jobber med matten nå. Hvis jeg bare hadde gjort det før kunne jeg ha ligget og sovet nå... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Samme her. Jeg vil sove! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Facebook og denne statusen irriterer meg. Har skrevet masse rart der jeg og, men en plass går vel grensen for idioti? "NAVN -bare vent..du kommer til å angre". "NAVN -forbanna taper". ..og lignende. Hva er det som skjer liksom. Bli voksen? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ..og lignende.Hva er det som skjer liksom. Bli voksen? Uff, slik er bare patetisk Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 PINLIGHETER på waschera irriterer meg. Dusten som intervjuer Slash! OMG. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Waschera er vel for 13-åringer, så det går bra. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tipper dette var pinlig for 13-åringer og jeg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Irriterer meg over prisen på noen av filmene jeg har lyst til å kjøpe meg. 22 til 26 pund for en DVD er litt for mye for meg ... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 MSN-samtaler som går slik: <han> yo <meg> halllo <han> sup <meg> lite <han> såpass også hver forbanna dag, hva er det slike folk prøver å oppnå? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 At jeg sov fra 12-18, FAEN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Folk som kom med utsagn som vinner McCain hopper jeg ut vinduet. Er glad for at McCain ikke vant da.^^ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) De dummeste er når MSN-samtalene går slik: <venn> Hei, hvordan går det? <du> Joda, det går fint, hvordan er det med deg? ... Så går det en stund uten noe videre svar, og så bare logger de av. Da lurer jeg på hva som skjedde. Endret 5. november 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Kalde føtter Endret 5. november 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Giftemål eller generell kulde? Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jæævla pungtrynene på skola, sitter å hylskriker i gangen. (jenter) (10 klasse ) Feite unger, fulle av flesk Endret 5. november 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg