Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg ble vekket halv fem (04:37 for å være nøyaktig) i dag morges.

Jeg våknet av en høy lyd, men lå og døste litt i sengen på hybelen. Plutselig gikk det opp for meg at den lyden jeg hadde våknet av var en som stod og banket på hybeldøren og skrek av full hals. En jentestemme som skrek noe lignende "åpne opp, åpne, åpne", og lød helt hysterisk, som om det var noe farlig der ute. Jeg stormet til vinduet, men akkurat da ga hun tydeligvis opp og løp vekk (hun kan ikke ha sett meg). Gikk og la meg igjen og tenkte at dette var litt rart.

Noen øyeblikk senere hørte jeg samme skrikingen og bankingen, men mye lavere. Trolig utenfor en nabo.

Lurer på hva det kan ha vært. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg våknet av en høy lyd, men lå og døste litt i sengen på hybelen. Plutselig gikk det opp for meg at den lyden jeg hadde våknet av var en som stod og banket på hybeldøren og skrek av full hals. En jentestemme som skrek noe lignende "åpne opp, åpne, åpne", og lød helt hysterisk, som om det var noe farlig der ute. Jeg stormet til vinduet, men akkurat da ga hun tydeligvis opp og løp vekk (hun kan ikke ha sett meg). Gikk og la meg igjen og tenkte at dette var litt rart.

Noen øyeblikk senere hørte jeg samme skrikingen og bankingen, men mye lavere. Trolig utenfor en nabo.

Ting som irriterer så grenseløst: Nysgjerrigheten man sitter igjen med etter slikt.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer så grenseløst: Nysgjerrigheten man sitter igjen med etter slikt.

Ja, det også. :p

Gått og lurt i hele dag.

Lenke til kommentar

Det irriterer at pengene fyker så fort ut, at i slutte nav måneden sliter jeg med å sitte med nok penger til å kunne hygge meg litt. Får lønn førstkommende mandag, men følgende utgifter kommer:

- Har (kanskje) nok bensin på bilen til å klare meg

- En kompis blir 19 og skal feire på fredag. Skal ha råd til både presang, og alkohol til meg selv

- Har noen regninger som må betales, men disse går heldigvis ikke ut før en dag eller 2 etter at jeg har fått lønn. Men, det fører igjen til utgifter med en gang jeg får lønn igjen.

*sukk*, for en ond sirkel av pengebruk...

EDIT: Et lite lyspunkt, jeg hadde circa 200,- mer enn jeg trodde :woot:

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...