binko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Liker generelt sett ikke søndager. Skole i morgen, og når skoledagen starter med engelskforedrag hjelper det lite på stemningen. Ofte er det også en klam stemning rundt søndagskvelden, men vrir det litt til en koselig tid med en film på kveldinga, da. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ahh bare stress i morgen, må stå opp når jeg våkner og dra til banken mens den enda er åpen . Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) At rommet mitt er bare et stort rot nå, og siden jeg ikke vet hvor jeg skal plassere skjermen, pc-en, Xbox-en etc. enda, kan jeg ikke rydde heller. Endret 2. november 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 At vi tapte innebandy kampene i dag, mine første kamper som keeper og jeg spiller som ei sil Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Folk som berre ikkje greier å halde kjeft og sitte i ro under foredrag. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gaaah! Holder på å fryse i hjæl! Er 15minus ute, og selv om varmeovnen står på fullt blir det ikke noe særlig varmt inne Benytt anledingen med litt overklokking. Kombinert med Folding@Home, så har du en samfunnsnyttig varmeovn ekstra! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) At jeg bare skulle ta en lur og sov bort halve dagen. EDIT @ 21:40: Brannalarmen her i blokken (kringsjå studentby). For et bråk! Nesten ingen forlater bygningen heller. Det blir vel som gutten som ropte ulv om det faktisk brenner en gang. Endret 3. november 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 At jeg bare skulle ta en lur og sov bort halve dagen. støtter den..våknet nettopp Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Websider med bakgrunnsmusikk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Arbeidsfolk som ikke tåler kulde! Arg får lyst å drepe dem. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Greit å få med seg. Vil si at saker som dette, dette og dette er verre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 At reklamer ofte har dobbelt så høy lyd som programmet irriterer meg Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 At reklamer ofte har dobbelt så høy lyd som programmet irriterer meg http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_range_compression Samme greiene som ødelegger musikk nå for tiden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Yup, er irrterende det og. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 At reklamer ofte har dobbelt så høy lyd som programmet irriterer meg http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_range_compression Samme greiene som ødelegger musikk nå for tiden. Etter å ha lest det der (og wikipedia-artikkelen om 'Loudness war') så er jeg skikkelig sinna akkurat nå. Det verste er at anerkjente band og artister (Metallica, Red Hot Chili Peppers m.fl.) går i bresjen for denne møkka. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tynnklienter + ustabilt nettverk = mongoirriterende! Særlig når tynnklienten lever sitt eget liv i tillegg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Folk som snakker til deg når du er trøtt som faen om morgenen. Og når du endelig tror at de skal holde kjeft, bare fortsetter de å prate. Kjenner meg igjen, det er verre når de kommer inn og skrur på lyset i klasserommet når du sitter å hygger deg i mørket. hæhæh, koffert. Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Folk som snakker til deg når du er trøtt som faen om morgenen. Og når du endelig tror at de skal holde kjeft, bare fortsetter de å prate. Da er vi to! Jævli irriterende.. Endret 4. november 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kommentarer på facefuck som: Pers.1 Fint bilde :-) Pers.2 DU er fin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg