Batnobbit Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Liker søndager. Da har du ikke en dritt og gjør. Da gjør du ting du skulle ha gjort. For min del er det bare og late meg videre. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Til tross for at jeg har fri på mandager, gir søndag meg fortsatt den kjipe søndagsfølelsen. I tillegg har jeg "blæ, tidlig opp i morgen"-følelsen hengende over meg på mandag. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hater søndager! Skulle heller hatt skole på søndag og fri på fredag Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 At ene pc-en ikke finner alle harddiskene Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 At det tar tid å varme opp ovnen og ytterligere 10-15min å varme opp pizzaen. Jeg er sulten og vil ha mat nå Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kopimaskin. Scanner Multifunksjonsmaskin :p +1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 At grafikkortet mitt ikke funker, slik at jeg ikke får prøvd FarCry 2 Fallout 3 funket heldigvis på mitt gamle xt850x kort, da! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 En tulling som hadde med seg en grønn laserpeker på 200 mW på fest. Tror det må være den dårligste idéen jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Liker meg på skolen jeg Mange fine folk der Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 At eg må gjøre fransk lekse til imorgen..HATER FRANSK! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Folk som surver over at det søndag, hver jævla søndag. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, må vel få lov til det? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Folk som snakker til deg når du er trøtt som faen om morgenen. Og når du endelig tror at de skal holde kjeft, bare fortsetter de å prate. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Som når jeg nettopp har stått opp om lørdagen og sitter å surfer i halvsøvne eller spiller siden jeg nesten ikke får tid i uka, og mora mi kommer inn og sier en lang liste om alt jeg må gjøre i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Folk som snakker til deg når du er trøtt som faen om morgenen. Og når du endelig tror at de skal holde kjeft, bare fortsetter de å prate. Kjenner meg igjen, det er verre når de kommer inn og skrur på lyset i klasserommet når du sitter å hygger deg i mørket. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg vil hjem. Faen å kjedelig det skal være her oppe Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Søndagen er verste dagen i uka! Det er som regel elendig vær på søndager, stemningen er i dass, og på kvelden går alt til helvete, da er det ikke lenge til skole. Men så skal jeg på Lerkendal så det blir ikke så veldig trist. Åh, det ble nok kjempetrist til slutt der ja :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Huff. Må vell rydde her i hybelen... Skal opperere ei inngrod tåneggel og gidder vell ikke og gjøre noe på flere dager etter det... Jeg fikser tåa selv. Men blir hele tiden inngrodd. Skal bli glad og bli fiksa... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg vil hjem. Faen å kjedelig det skal være her oppe Millitæret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg