Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg liker ikke fotball, jeg liker ikke folk som drar inn fotball inn i alt. At jeg ikke liker fotball er selvfølgelig personlig, men jeg synes rett og slett det er ensformig og en idiotsport, minner meg litt om de rottene som slippes inn i en labyrint og skal finne godbiten. Er det grunn nok? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fotball er noe du spiller og ikke ser på. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Det er ikke noe man ser på nei? Jaha? Endret 1. november 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ser ikke særlig lurt ut at 20 personer løper for livet etter en rund dings som de skal skyte på de to siste personene med -------------- Gaah! Irriterer meg over folk som skal ha inn alt med teskjeer. Jeg blir gal! Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fotball er noe du spiller og ikke ser på. Enig der.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 De skal ikke skyte på noen De springer ikke for harde livet konstant Det er verdens største sport, fuck off Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg liker ikke fotball, jeg liker ikke folk som drar inn fotball inn i alt. At jeg ikke liker fotball er selvfølgelig personlig, men jeg synes rett og slett det er ensformig og en idiotsport, minner meg litt om de rottene som slippes inn i en labyrint og skal finne godbiten. Er det grunn nok? Joda. Mange sportsgrener jeg ikke har noe særlig sansen for, men gidder ikke la verden høre det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ordet "fanboy" kan dra til helvete, folk som sier det bare fordi noen snakker bra om det man liker kan reise etter. Fanboy Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er det noen gang fortjent når Liverpool(eller laget du heier på) taper? Selvfølgelig kan det være fortjent! Bare idiotisk å tro noe annet. Selv om laget du heier på er helt fantastisk i dine øyne, er de fortsatt menneskelige. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 At jeg er bedt i middag i morgen ettermiddag av en vennine av mor, huff hater og spise hos folk jeg ikke kjenner veldig godt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 USB kabelen til kameraet er blitt borte Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 At medlem nummer 1337 er ubrukt! *prøve å hacke* Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Da har du gjort det store vettu. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er en jævlig dag! Whys? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er ukedag imorra! på mange måter blir også søndag en ukedag fordi man har ting å planlegge, eller lekser eller skiit, selv om søndagen liksom skal være hviledagen over alle hviledager. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Søndagen er verste dagen i uka! Det er som regel elendig vær på søndager, stemningen er i dass, og på kvelden går alt til helvete, da er det ikke lenge til skole. Men så skal jeg på Lerkendal så det blir ikke så veldig trist. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Søndager suger, ikke noe bra på tv og butikkene er ikke åpne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg