Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veeeeeel, en trenger vel strengt tatt ikke være løs for å like å pule, men jeg ser vel heller ingen grunn til å reklamere for det på nettby el. :shrug:

Selvfølgelig er ikke det galt, men nå snakker jeg om de oppmerksomhetssyke anoreksi-jentene med klorblekt hår som prøver å sette opp en form for annonse om hvor villige de er til å ha billige, overfladiske og grunne forhold onenightstands.

Lenke til kommentar
Veeeeeel, en trenger vel strengt tatt ikke være løs for å like å pule, men jeg ser vel heller ingen grunn til å reklamere for det på nettby el. :shrug:

Selvfølgelig er ikke det galt, men nå snakker jeg om de oppmerksomhetssyke anoreksi-jentene med klorblekt hår som prøver å sette opp en form for annonse om hvor villige de er til å ha billige, overfladiske og grunne forhold onenightstands.

Love it. Dumme kjerringer :p Grei å ha da.

Lenke til kommentar
Benytt anledingen med litt overklokking. :thumbup:

heh, jeg gjorde det her om dagen og kjørt opp noen programmer som fikk CPUen til å stresse noe værre, =P

For øyeblikket irriterer jeg meg over at jeg ikke har nett (sitter på nett via telefonen nå, GPRS eller 3G, er ikke sikker), det er kaldt og fælt ute og jeg har dreve å styrt med en kunde på jobb hele denne uka som ALDRI blir fornøyd,

Lenke til kommentar

Folk som de som er med på "luksusfellen" irriterer meg. Hvor dum kan du være når du klarer å bruke 10.000 i mnd mer enn de har i flere måneder? Nei, du skjønner, vi har en million i gjeld men ingenting av verdi! Smart! "Jeg liker å få folk til å tro at vi er rike".

Og hu jenta på charterfeber som sier "YEAH" med dyp dyp mannsrøst. Hun kan umulig ane hvor ufattelig døvt det høres ut. Spesielt når hun sier det HELE tiden.

Lenke til kommentar

Må si meg enig i begge tingene. "Hey, la oss bruke sinnsykt mye penger i måneden, mye mer en det vi egentlig har råd til, bare så folk tror at vi er rike" Heia!

Haha, ikke det at latteren til ho andre er noe bedre. :p Men den "Yeah" greia til ho andre er så ufattelig teit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...