Niqābninja Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Veeeeeel, en trenger vel strengt tatt ikke være løs for å like å pule, men jeg ser vel heller ingen grunn til å reklamere for det på nettby el. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så sant så sant bob. Irriterer meg over halloween, dummere "tradisjon" i norge skal man leite lenge etter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Veeeeeel, en trenger vel strengt tatt ikke være løs for å like å pule, men jeg ser vel heller ingen grunn til å reklamere for det på nettby el. Selvfølgelig er ikke det galt, men nå snakker jeg om de oppmerksomhetssyke anoreksi-jentene med klorblekt hår som prøver å sette opp en form for annonse om hvor villige de er til å ha billige, overfladiske og grunne forhold onenightstands. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Gaaah! Holder på å fryse i hjæl! Er 15minus ute, og selv om varmeovnen står på fullt blir det ikke noe særlig varmt inne Benytt anledingen med litt overklokking. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Veeeeeel, en trenger vel strengt tatt ikke være løs for å like å pule, men jeg ser vel heller ingen grunn til å reklamere for det på nettby el. Selvfølgelig er ikke det galt, men nå snakker jeg om de oppmerksomhetssyke anoreksi-jentene med klorblekt hår som prøver å sette opp en form for annonse om hvor villige de er til å ha billige, overfladiske og grunne forhold onenightstands. Love it. Dumme kjerringer Grei å ha da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 At en eller annen tulling i blokka bestemmer seg for å lage mat kl ett på natta før idioten sovner foran kokeplata. Håper virkelig de fem laksene det blir i bot svir i lommeboka til vedkommende. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Volvo 240 irriterer meg, styggere bil skal man lete lenge etter, så kommer de forbanna fanboysene og forsvarer med sine tynne argumenter og falske fakta. Hei! Vær litt grei da, jeg kjører 440 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Benytt anledingen med litt overklokking. heh, jeg gjorde det her om dagen og kjørt opp noen programmer som fikk CPUen til å stresse noe værre, =P For øyeblikket irriterer jeg meg over at jeg ikke har nett (sitter på nett via telefonen nå, GPRS eller 3G, er ikke sikker), det er kaldt og fælt ute og jeg har dreve å styrt med en kunde på jobb hele denne uka som ALDRI blir fornøyd, Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ungr som skriker når de er på fotballkamp. Ser på hødd - sogndal på tv2, og det eneste jeg hører er dritt unger som skriker "Heia hødd!!!" av full, stygg hals. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hat at jeg ikke har sminken min her. Den er i byen til ei venninne, som er på arbeid til kl fem. Det betyr at jeg må holde meg inne i noen timer til. Var på fylla i går, og jeg ser ikke ut. MÅ freshe meg opp.. sukk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ungr som skriker når de er på fotballkamp.Ser på hødd - sogndal på tv2, og det eneste jeg hører er dritt unger som skriker "Heia hødd!!!" av full, stygg hals. Tro meg, jeg har hørt kvinnfolk med whiskey-stemme skrike verre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 At kvisa i nakken ikke slutter å blø. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg blir våt på føttene av en eller annen merkelig grunn, og da blir de så forbanna kalde! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Folk som de som er med på "luksusfellen" irriterer meg. Hvor dum kan du være når du klarer å bruke 10.000 i mnd mer enn de har i flere måneder? Nei, du skjønner, vi har en million i gjeld men ingenting av verdi! Smart! "Jeg liker å få folk til å tro at vi er rike". Og hu jenta på charterfeber som sier "YEAH" med dyp dyp mannsrøst. Hun kan umulig ane hvor ufattelig døvt det høres ut. Spesielt når hun sier det HELE tiden. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Må si meg enig i begge tingene. "Hey, la oss bruke sinnsykt mye penger i måneden, mye mer en det vi egentlig har råd til, bare så folk tror at vi er rike" Heia! Haha, ikke det at latteren til ho andre er noe bedre. Men den "Yeah" greia til ho andre er så ufattelig teit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva er det som driver dere til å i det heletatt se på charterfeber? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva er det som driver dere til å i det heletatt se på charterfeber? De må ha noe å irritere seg over. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 At lysarmaturet i taket her er i stykker. Har bytta både tennere og lysrør, men det ble ikke lys. Må styre med enda en ting på mandag. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 En kvise som jeg har i panna irriterer meg veldig akkurat nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er øm på rompeskinkene mine, kald på føttene, merkelig i magen... stål i pannen, vett i armen, fett i ben og armer. (8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg