Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ungdommer som stiller seg i store klynger ved ut-/inngangspartiene på kjøpesenteret. Og ikke flytter seg en millimeter selv om de ser at folk har problemer med å få passert.

VRÆL!! Du sier ikke det???

Jeg jobber på Amfi her i byen. Det er enkelte som henger der hver dag. De er rundt 15-17 år. Går fram og tilbake å hører på musikk. Går de ikke skole? Og et enda viktigere tema: hvor er foreldrene? :roll:

Lenke til kommentar
Ungdommer som stiller seg i store klynger ved ut-/inngangspartiene på kjøpesenteret. Og ikke flytter seg en millimeter selv om de ser at folk har problemer med å få passert.

Jeg jobber på Amfi her i byen. Det er enkelte som henger der hver dag. De er rundt 15-17 år. Går fram og tilbake å hører på musikk. Går de ikke skole? Og et enda viktigere tema: hvor er foreldrene? :roll:

Du skulle sett det fløt over av emo-henge-fjortiser i Drammen sentrum ehr om dagen når hengehjørnet var sperret av pga bygningsarbeid.. Det kom som julaften på kjerringa for dem, ingen visste hvor de skulle stå:)

Lenke til kommentar

Kjeft'a..Jeg kjenner de xD

Men jeg tror ikke de har noe liv egentlig xD

Lenke til kommentar

Hadde skrevet ferdig søknad og alt og nå finner jeg ikke jævelen igjen!!!

Skal levere den imorgen og nå er alt borte for... ARGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Nå må jeg skrive alt det pisse på nytt og klokken er 23:41 for faen!!!!!

SATAN!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...