mikaragua Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 For ikke å snakke om folk som skal brøyte seg inn på bussen før en selv har kommet seg ut. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Irriterende når folk trykker på knappen som "tilkaller" heisen og så bestemmer seg for å gå trappene sånn at de som tar heisen må ta noen ekstra stopp! (opplevde det for 40 sekunder siden, enda sur ) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ungdommer som stiller seg i store klynger ved ut-/inngangspartiene på kjøpesenteret. Og ikke flytter seg en millimeter selv om de ser at folk har problemer med å få passert. Endret 30. oktober 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ungdommer som stiller seg i store klynger ved ut-/inngangspartiene på kjøpesenteret. Og ikke flytter seg en millimeter selv om de ser at folk har problemer med å få passert. VRÆL!! Du sier ikke det??? Jeg jobber på Amfi her i byen. Det er enkelte som henger der hver dag. De er rundt 15-17 år. Går fram og tilbake å hører på musikk. Går de ikke skole? Og et enda viktigere tema: hvor er foreldrene? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 tema: hvor er foreldrene? Hjemme og ser på TV? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ungdommer som stiller seg i store klynger ved ut-/inngangspartiene på kjøpesenteret. Og ikke flytter seg en millimeter selv om de ser at folk har problemer med å få passert. VRÆL!! Du sier ikke det??? Jeg jobber på Amfi her i byen. Det er enkelte som henger der hver dag. De er rundt 15-17 år. Går fram og tilbake å hører på musikk. Går de ikke skole? Og et enda viktigere tema: hvor er foreldrene? Du skulle sett det fløt over av emo-henge-fjortiser i Drammen sentrum ehr om dagen når hengehjørnet var sperret av pga bygningsarbeid.. Det kom som julaften på kjerringa for dem, ingen visste hvor de skulle stå Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ungdommer som stiller seg i store klynger ved ut-/inngangspartiene på kjøpesenteret. Og ikke flytter seg en millimeter selv om de ser at folk har problemer med å få passert. VRÆL!! Du sier ikke det??? Jeg jobber på Amfi her i byen. Det er enkelte som henger der hver dag. De er rundt 15-17 år. Går fram og tilbake å hører på musikk. Går de ikke skole? Og et enda viktigere tema: hvor er foreldrene? Kjeft'a..Jeg kjenner de xD Men jeg tror ikke de har noe liv egentlig xD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da kan du si til den der lille tingen av ei gutte-jente at hun bør få seg et liv Hun er der like lenge som jeg er på jobb. Så jævlig morsomt er det ikke å henge på senteret altså Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kødda bare med at jeg kjenner de da xD Men er god kompis med en som plutselig ble en av de :O Haha, den lille gutte-jente tingen xD hahaha Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nooooooooooooooooo! Fant nettopp ut jeg har kjøpt feil etikkbok, og en flervalgsprøve jeg må bestå er på mandag.. og jeg har ikke penger til å kjøpe ny. FAEN I HELVETE! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kødda bare med at jeg kjenner de da xD Men er god kompis med en som plutselig ble en av de :OHaha, den lille gutte-jente tingen xD hahaha vet nå aldri Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Folk som står på hver sin side av deg og snakker høylytt til hverandre i en stappfull morgenbuss. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg hater å være deprimert. Det er kjipt. Endret 30. oktober 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Folk som står på hver sin side av deg og snakker høylytt til hverandre i en stappfull morgenbuss. å snakke høyt om morningen skulle vært forbudt! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 å snakke høyt om morningen skulle vært forbudt! Skulle blitt kasta ut av bussen! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Regninger man ikke hadde ventet er skikkelig irriterende! Hadde vært skikkelig flink og brukt lite penger denne måneden, og så får jeg regninger Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Regning fra forsikringsselskapet.... Kjørt motorsykkel fra jeg var 16-20, bil fra jeg var 18 til nå. Snart vært på veiene i 6 år, likevel står det nederst på regningen Ungdomstillegg: 1000kr. Faen ta. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hadde skrevet ferdig søknad og alt og nå finner jeg ikke jævelen igjen!!! Skal levere den imorgen og nå er alt borte for... ARGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Nå må jeg skrive alt det pisse på nytt og klokken er 23:41 for faen!!!!! SATAN!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg