Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som skynder seg med å komme først i køen når de skal ombord på fly irriterer meg. Nesten så jeg lurer på om de tror de lander før oss andre?

Det er naturlig unerbevist "først til mølla, først mat" tankegang, tror ikke folk egentlig tenke på hvorfor de vil først ombord på flyet, det eneste jeg kan se de kan oppnå er å få god plass til håndbagasje over setene så slipper de å sitte med ting i fanget. Men tviler på at 80 % av flyet tenker på akkurat det når de stiller opp med en gang gaten åpner.

Og folk i køen på securitycheck som ikke klarer å plukke av seg klokker, belter og smykker før de når frem til vakten. Begynner å ta av seg jakka og smykkene først når det er deres tur. Skaper kø for alle andre. Hva med å legge klokke, mobil og mynter i sekken, eller i jakkelomma, og så ta av seg jakken før man er helt fremme? Da er det bare å spasere rett igjennom og man sparer seg selv og alle andre for masse tid. Blir like oppgitt hver gang :blush: (Er selv veldig opptatt av å ta hensyn til folk rundt meg, og da er det lett å irritere seg når man treffer folk ikke tar hensyn i det heletatt)

Sånn er det dessverre alle steder :(

ikke nok med at folk ikke greier å ha klar sakene til sikkerhets kontrollen, men de greier jo ikke ha bank kortet parat når de er i kassen på en butikk eller kiosk. Må romstere rundt i vesker, poser og sekker etter en liten kortholder, mens folk som tenker bare litt på andre kunder har bank kortet eller sedlene klar før kasseopperatøren har slått inn siste varen. Jeg prøver også alltid å ta hensyn til både andre kunder og kundebehandlere i "people prossesing" situasjoner, blir nok litt irritert selv når folk ikke greier å gjøre uhyre små tiltak som gjør at alt går mye sjappere.

Lenke til kommentar

Åja! Maks irriterende med folk som har sått en god stund i kø på matbutikken. Plukker varene opp på kassabåndet, venter til dama har slått inn alle varene OG nevnt prisen . SÅ begynner de å lete fortumlet rundt etter lommeboka si........... Kan virke som om de blir overrasket over at de må betale...

Lenke til kommentar
Christopher (8) drept på våpenshow

Slippe avtrekkeren kanskje><

Kanskje du skal lære deg hva rekyl er og gjør?

ja det var det første som slo meg også. En liten Uzi er også vanskelig å kontrolere under full auto pga sin lave vekt, med mindre en vet hvordan en skal holde den. Om den saken syntes jeg det er ekstremt uansvarlig å la 8 åringer skyte med full auto. Vi hadde masse skyting med enkelt skudd og masse opplæring før vi ble sluppet løs med full auto i forsvaret, og der var alle voksne mennesker...

Lenke til kommentar
Kanskje du skal lære deg hva rekyl er og gjør?

Vet nok det , er skytter selv.

Denne gutten har skutt mange ganger før , selv om det er første gang med auto så er det 9mm og ikke annen rekyl en han er vandt med fra før bare flere.

Det skal også være en instruktør der og han burde iallefall ha kunne se for seg at den kunne bli vanskelig å holde pga sjokket eller noe.

Lenke til kommentar
LINK

Ærlig talt, hvor dum går det an å bli? Minner meg voldsomt på den episoden av the office der michael kjører rett ut i sjøen, siden gps'n sier det er riktig vei. Skulle tro det mellom øra er fullstendig utkoblet.

"Honey, I think I see a lake coming up ... "

"Shut up! The GPS says no, then it IS no! NO LAKE! You get me, woman?"

:!:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Ah.. apropo plagsomme folk i køer!... også satans plagsomt med folk som skal gå på bussen ikke tar fram kronestykkene sine før dem skal betale.

Først så teller kundene opp pengene (1 kr.. 2 kr.. 3 kr.. 4 kr osv osv)

OG SÅÅÅÅ skal bussjåføren telle opp(det er jo greit, for han må jo det)

kan ikke alle skaffe seg busskort? skulle ha vært påbudt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...