ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 enda værre med folk som trenger seg inn på tbanen/toget mens andre går ut, hvorfor? det drar ikke noe fortere... Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Folk som skynder seg med å komme først i køen når de skal ombord på fly irriterer meg. Nesten så jeg lurer på om de tror de lander før oss andre? Det er naturlig unerbevist "først til mølla, først mat" tankegang, tror ikke folk egentlig tenke på hvorfor de vil først ombord på flyet, det eneste jeg kan se de kan oppnå er å få god plass til håndbagasje over setene så slipper de å sitte med ting i fanget. Men tviler på at 80 % av flyet tenker på akkurat det når de stiller opp med en gang gaten åpner. Og folk i køen på securitycheck som ikke klarer å plukke av seg klokker, belter og smykker før de når frem til vakten. Begynner å ta av seg jakka og smykkene først når det er deres tur. Skaper kø for alle andre. Hva med å legge klokke, mobil og mynter i sekken, eller i jakkelomma, og så ta av seg jakken før man er helt fremme? Da er det bare å spasere rett igjennom og man sparer seg selv og alle andre for masse tid. Blir like oppgitt hver gang (Er selv veldig opptatt av å ta hensyn til folk rundt meg, og da er det lett å irritere seg når man treffer folk ikke tar hensyn i det heletatt) Sånn er det dessverre alle steder ikke nok med at folk ikke greier å ha klar sakene til sikkerhets kontrollen, men de greier jo ikke ha bank kortet parat når de er i kassen på en butikk eller kiosk. Må romstere rundt i vesker, poser og sekker etter en liten kortholder, mens folk som tenker bare litt på andre kunder har bank kortet eller sedlene klar før kasseopperatøren har slått inn siste varen. Jeg prøver også alltid å ta hensyn til både andre kunder og kundebehandlere i "people prossesing" situasjoner, blir nok litt irritert selv når folk ikke greier å gjøre uhyre små tiltak som gjør at alt går mye sjappere. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Åja! Maks irriterende med folk som har sått en god stund i kø på matbutikken. Plukker varene opp på kassabåndet, venter til dama har slått inn alle varene OG nevnt prisen . SÅ begynner de å lete fortumlet rundt etter lommeboka si........... Kan virke som om de blir overrasket over at de må betale... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Christopher (8) drept på våpenshowSlippe avtrekkeren kanskje>< Kanskje du skal lære deg hva rekyl er og gjør? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Kanskje foreldre til små barn skal ha med seg barna sine til andre steder enn våpenmesser? Endret 30. oktober 2008 av L_C Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jo, selvfølgelig. Men hadde jo vært fint å kunne slippe idiotiske kommentarer fra folk som tror de vet alt fordi de har sett det på film. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Christopher (8) drept på våpenshowSlippe avtrekkeren kanskje>< Kanskje du skal lære deg hva rekyl er og gjør? ja det var det første som slo meg også. En liten Uzi er også vanskelig å kontrolere under full auto pga sin lave vekt, med mindre en vet hvordan en skal holde den. Om den saken syntes jeg det er ekstremt uansvarlig å la 8 åringer skyte med full auto. Vi hadde masse skyting med enkelt skudd og masse opplæring før vi ble sluppet løs med full auto i forsvaret, og der var alle voksne mennesker... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 LINK Ærlig talt, hvor dum går det an å bli? Minner meg voldsomt på den episoden av the office der michael kjører rett ut i sjøen, siden gps'n sier det er riktig vei. Skulle tro det mellom øra er fullstendig utkoblet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har liksom litt vanskelig for å skjønne at folk ikke klarer å kikke på veien, for de kan jo virkelig ikke ha gjort det. I hvert fall ikke i dette tilfellet! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) At han drar opp mobilen og ringer politiet og roper "hjelp vi synker!" mens bilen forsvinner ned i innsjøen sier jo også endel... Endret 30. oktober 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Folk som avbryter mens jeg nyter "When the Levee Breaks"! OMG! Fuck off and die! Lenke til kommentar
War Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kanskje du skal lære deg hva rekyl er og gjør? Vet nok det , er skytter selv. Denne gutten har skutt mange ganger før , selv om det er første gang med auto så er det 9mm og ikke annen rekyl en han er vandt med fra før bare flere. Det skal også være en instruktør der og han burde iallefall ha kunne se for seg at den kunne bli vanskelig å holde pga sjokket eller noe. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg irriterer meg over at snøen smelter igjen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) LINKÆrlig talt, hvor dum går det an å bli? Minner meg voldsomt på den episoden av the office der michael kjører rett ut i sjøen, siden gps'n sier det er riktig vei. Skulle tro det mellom øra er fullstendig utkoblet. "Honey, I think I see a lake coming up ... " "Shut up! The GPS says no, then it IS no! NO LAKE! You get me, woman?" :!: Endret 30. oktober 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ah.. apropo plagsomme folk i køer!... også satans plagsomt med folk som skal gå på bussen ikke tar fram kronestykkene sine før dem skal betale. Først så teller kundene opp pengene (1 kr.. 2 kr.. 3 kr.. 4 kr osv osv) OG SÅÅÅÅ skal bussjåføren telle opp(det er jo greit, for han må jo det) kan ikke alle skaffe seg busskort? skulle ha vært påbudt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hun ene søsteren min.. En skikkelig drittunge Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Folk som ikke klarer stå i kø.. Ikke klare å vente i det hele tatt.. FORBANNA IRRITERENDES!! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 siden kø er nevnt: irriterende med disse menneskene som stiller seg rett forran døren på buss/trikk/tog/t-bane og dermed sperrer veien for de som skal ut. vanligvis pleier jeg å brøte vei for meg selv og drite i de kommentarene jeg da får men -> Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Døren foran på bussen er beregnet for påstigning og døren bak for avstigning. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Døren foran på bussen er beregnet for påstigning og døren bak for avstigning. her i Oslo er det vanlig at folk kan gå på bussen bak også og folk sperrer gladelig døren når folk skal ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg