Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Folk som påstår at Halloween er noe amerikansk noe. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Halloween er noe hat, ingen hus pynter noe særlig, flesteparten vet heller ikke hva slags dag det er på. Alle ungene er bare ute etter godteri og orker nesten ikke kle seg ut. Halloween, den dagen det er "søtt" å tigge/true folk for godteri. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tuller du? Snø er jo det beste med å bo i Norge. Tja, en manns plage er en annen manns glede, hehe. Selv mener jeg at vil man ha snø, kan man reise på fjellet. ;P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Helvetes NAV. De har ikke råd til å hjelpe de som trenger hjelp, men å ha vedlikehold hver natt 23:00 - 07:00 på nav.no har de råd til. Haha, jeg veit. Noe piss. Jeg liker sende meldekortet så fort jeg har mulighet, da helst på lørdager, men jeg får jo sjelden gjort det pga vedlikehold i helgene. Meeeh! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Folk som påstår at Halloween er noe amerikansk noe. Nå har vel hele konseptet med å gå fra dør til dør etter godteri oppstått i USA, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 The practice of dressing up in costumes and begging door to door for treats on holidays goes back to the Middle Ages, and includes Christmas wassailing. Trick-or-treating resembles the late medieval practice of souling, when poor folk would go door to door on Hallowmas (November 1), receiving food in return for prayers for the dead on All Souls Day (November 2). It originated in Ireland and Britain,[5] although similar practices for the souls of the dead were found as far south as Italy.[6] Shakespeare mentions the practice in his comedy The Two Gentlemen of Verona (1593), when Speed accuses his master of "puling [whimpering, whining], like a beggar at Hallowmas."[7] Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 At folk klager på at det er snø!!! Helt enig. Snø er herlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Folk som påstår at Halloween er noe amerikansk noe. Nå har vel hele konseptet med å gå fra dør til dør etter godteri oppstått i USA, om jeg ikke tar feil. Du tar feil. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Folk som påstår at Halloween er noe amerikansk noe. Folk som konstanterer noe uten å forklare eller utdype mer for å selv virke mer intellektuelle kk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Unnskyld at jeg ikke tenkte over at enkelte ikke har hørt om Google. At Halloween er "amerikansk" er bare en unnskyldning for folk som har et snev av Xenofobi (jeg skulle egentlig linke til en artikkel om det, slik at det ikke virker som at jeg bruker det ordet for å virke mer intelligent, men jeg sier heller bare at det betyr fremmedfrykt) skal slippe å sette seg inn i noe nytt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er tross alt et diskusjonsforum, så det er ikke mye mening i: Folk som påstår at Halloween er noe amerikansk noe. Nå har vel hele konseptet med å gå fra dør til dør etter godteri oppstått i USA, om jeg ikke tar feil. Du tar feil. Men, men. Irriterer deg over meg du Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Snø i oktober. Snøen skal komme i februar og ligge i 1 eller 2 uker og så forsvinne. Dette går ikke. Det ligger hos ordet «Norge» ala Nord, snø her for pokker! Hvis du liker det ikke, da kan du jo bare flytte ned til Italia/Spania Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette er OT-forumet på et diskusjonsforum, ja. Og jeg irriterer meg ikke over DEG, jeg irriterer meg over folk som tror Halloween er amerikansk. Skal ALLE begynne å skrive avhandlinger om tingen de irriterer seg over? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Irriterer meg over kulde. Hater å fryse!!! Samtidig er det litt herlig med kulde og snø. Håper det kommer mere. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Irriterer meg over kulde. Hater å fryse!!!Samtidig er det litt herlig med kulde og snø. Håper det kommer mere. Slenger med meg på den. Og at jeg er snufsete og kvalm. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kulde er deilig! Gå uten jakke eller med en tynn jakke, det styrker immunforsvaret. Jeg er aldri syk JIPPI Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Snø i oktober. Snøen skal komme i februar og ligge i 1 eller 2 uker og så forsvinne. Dette går ikke. Det ligger hos ordet «Norge» ala Nord, snø her for pokker! Hvis du liker det ikke, da kan du jo bare flytte ned til Italia/Spania Snø? Hvor? Det er omtrent aldri snø her jeg bor, og kommer det snø er det bare et flaut lag som så vidt dekker gresset. Men kaldt blir det fordi, noe så inni hamperævva også. edit: Irriterer meg litt i grunn at det ikke er kommet snø enda. Jeg vil sladde, jeg vil ha snø, NÅ! Endret 29. oktober 2008 av Brian Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bah.. skrytpaver irriterer meg!! Og de helvettes øregreiene som fulgte med mobilen. Tenker de ikke på søte små jenter? Bare mannfolk med verdens største ører? De er to nummer for store. GR Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det som også irriterer meg med øreplugger er at den passer greit på den ene siden, men ikke faen om den vil passe på andre. Ender med at den henger halvveis inn noe som gir lav og dårlig lyd, eller så faller den ut konstant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg