Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 There is still time. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 SATANS MANNJSKIT! Am I there yet? >.> Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Trøndersk kan nesten ikke tells som norsk (jeg har bodd i trøndelag sjøl så kan trøndersk, men må mobbe dere litt ) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Og hvorfor irriterer det? Kan forstå om de skriker og hoier til hverandre, men det gjøres det vel på norsk og. En vanlig samtale på et annet språk mellom to folk som du ikke trenger å høre på skulle ikke være noe problem. Selve språket irriterer ikke, kan forstå at ingen språk vil høres likt ut i det hele tatt, og for noen vil det høres veldig stygt ut. Men det er ikke problemet. Problemet er at de snakker så dårlig norsk... Kjenner en som er født her i norge, men han snakker ganske gebrokkent uansett... Sikkert fordi han har snakket for mye tyrkisk. De ville snakket bedre norsk om de øvde mer på det. Når det attpåtil sitter 10 stykk som skravler og roper tyrkisk i et sett... Det irriterer. Jeg har forresten heller ingen fordommer mot utlendinger, bare de sosse-gangster-utlendingene som er så teite. Jeg skjønner hva du mener, dette går over etter en tid. De kan helt flott norsk uten den tyrkiske "brekken".. De begynner å snakke sånn når de blir litt eldre.. Akkurat som at du sa lissom hele tida før(eller nå, ikke veit jeg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 SATANS MANNJSKIT! Am I there yet? >.> Det var Nordlandsk. Men hey, 2points for trying. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fan kor du prate mainnskjit no, Daniel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det der er ikke trøndersk! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Virker som om det kommer snø hit imorra! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det irriterer meg at utrolig mange folk ikke vet forskjellen mellom "nordlandsk" eller "trøndersk". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det irriterer meg at utrolig mange folk ikke vet forskjellen mellom "nordlandsk" eller "trøndersk". Second! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Stod i kø hos en dekkbutik i dag, stod rundt 1,5time. Bare det i seg selv var irriterende. I tillegg hadde de ikke snøre på hvem sin tur det var i køen siden det var så masse folk der, og selvfølgelig ble to-tre som kom etter meg tatt hånd om før meg. Siden jeg ikke tenner så lett på slike ting sa jeg ikke noe på det, men bare nøyet meg med å banne høyt inni meg. Så ble det omsider min tur og jeg skulle pælme bilen inn på bukken, og hva skjer da? Jo, bukken de har er tydeligvis ikke så senkabil vennlig, så det første som skjer er at det smeller da noe slår nedi bukken, forbanna drit! Så jekka de opp bilen og tok av alle felgene, før de løp rundt som noen hodeløse kyllinger å lette etter senterringene jeg skulle ha. Men nei, de hadde ikke akkurat min type igjen, FAEN. Så da måtte de bare skru på felgene igjen og jeg måtte skrape meg av bukken og ut igjen. Men det var ikke ferdig der, for hva skjer når jeg rygger ut? Jo, der hadde det vært en kronidiot av en dekkleverandør og plassert et nytt lass med dekk delvis foran garasjeporten et par meter utenfor porten. Utenfor porten var det ikke noe lys eller noenting, kun en stor asfaltplass, hvor det var bekmørkt. Rygget sakte ut, og plutselig kom jeg borti noe, ja, en stor stabel med dekk. Men skal ikke klandre verkstedet for den da, de på verkstedet ble også småforbanna på hvorfor han plasserte det akkurat der. Endret 28. oktober 2008 av Brian Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Blir LETTERE IRRITERT når ting ikke fungerer som de skal! *Sitter å rister i PC'n* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det irriterer meg at utrolig mange folk ikke vet forskjellen mellom "nordlandsk" eller "trøndersk". Same shit, different wrapping . Obligatoriske innleveringer, snufs. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Den norske feiringa av halloween irriterer meg noe så inni granskauen. Hele konseptet er jo misforstådt så til de grader. Og det er ikke nok med at man blir plaget av konstant ringing på døra på selve halloween-dagen, men unga begynner jo å varme opp dager før. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Halloween bryr meg så inni hampen i kaviarstjerna at jeg omtrent ikke vet hvilken dag det er på lengre. Gidder ikke å åpne for maset heller, men kommer det så mye som ett egg på vinduet mitt, så stakkars unge sier jeg bare. Endret 28. oktober 2008 av Brian Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Feirer ikke Halloween,valentines day eller 4th of july. Er norsk jeg. Endret 28. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da feirer du vel ikke jul heller da? Eller nyttår? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 "Fin film".. Jeg klarer det bare ikke når folk sier at en film er/var fin. Filmer kan beskrives med uendelig mange adjektiv, men fin er ikke et av dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg