Sewero Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vi bor i Norge og her prater vi norsk eller engelsk, grise språket kan de prate i andre land! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå svarte jeg heller til alle da, ikke direkte til deg. Men jaja Vi bor i Norge og her prater vi norsk eller engelsk, grise språket kan de prate i andre land! Du høres virkelig ut som et godt menneske. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vi bor i Norge og her prater vi norsk eller engelsk, grise språket kan de prate i andre land! støtter den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Stakkars samene. Hehe :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Itavisen sine fjortiser som kommenterer på artikler. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vi bor i Norge og her prater vi norsk eller engelsk, grise språket kan de prate i andre land! For en umoden uttalelse! Da håper jeg du holder deg til gresk når du er i Hellas, de liker heller ikke å høre på det teite språket ditt. Irriterer meg over smårasistiske fjortiser. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nordmenn bosatt i Spania må være utrolig irriterende for spanjolene. Eller, kanskje de er tolerante. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Blir morsomt å se Blink som pappa. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Når dere skal over grensa for å kjøpe billig alkohol til jul; prat svensk!! Eller engelsk. hva faen liksom. For alt dere vet kan jo disse tyrkerne og gudene vet, prate utmerket norsk. Hvorfor prate norsk til hverandre når de kan prate språket sitt? Det hadde jeg også gjort. Irriterende med folk som lytter på bussen. For å vandre tilbake til topic. Jeg irriterer meg over min nye enkroners mobil som viste seg å være brukt. Utrolig teit å høre på de som sier "herregud, den kostet ei krone..kan ikke forvente stort..blababla". So fuckings what. Nå man kjøper noe, enten det koster ei eller tusen kr, skal varen være i topp stand. Det var sikkert en grunn til at denne brukte telefonen var levert inn. Endret 28. oktober 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg og venner snakker fransk på bussen, hovedsaklig for treningens del. VI er frekke som ikke lar DERE høre på samtalen vår? Hvor jævlig ulogisk er ikke det? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Helvetes jævla edderkoppar over alt! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Helvetes jævla edderkoppar over alt! Har samme problemet! Er alltid like deilig med langbeinte stygge edderkopper som kravler seg oppover leggen når eg sitter ved skrivepulten Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Og hvorfor irriterer det? Kan forstå om de skriker og hoier til hverandre, men det gjøres det vel på norsk og. En vanlig samtale på et annet språk mellom to folk som du ikke trenger å høre på skulle ikke være noe problem. Selve språket irriterer ikke, kan forstå at ingen språk vil høres likt ut i det hele tatt, og for noen vil det høres veldig stygt ut. Men det er ikke problemet. Problemet er at de snakker så dårlig norsk... Kjenner en som er født her i norge, men han snakker ganske gebrokkent uansett... Sikkert fordi han har snakket for mye tyrkisk. De ville snakket bedre norsk om de øvde mer på det. Når det attpåtil sitter 10 stykk som skravler og roper tyrkisk i et sett... Det irriterer. Jeg har forresten heller ingen fordommer mot utlendinger, bare de sosse-gangster-utlendingene som er så teite. Endret 28. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det ER rasistisk å si at du ikke liker sosse-gangster-utlendinger! Hva med sosse-gangster-norske da??? Det er like mange av de. Eller kanskje du liker de bedre? Da er det bedre å skrive sossegangster Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Nei nei, sosse-gangster-utlendinger oppfører seg MYE annerledes. De er rasistiske og sier at norge er et dårlig land. Men javel, jeg kan vel si at jeg hater alle slags sosse-gangstere i stedet. Endret 28. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er vel hans sak om han liker utlendinger som går med chanel briller dem kjøpte i syden. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Selve språket irriterer ikke, kan forstå at ingen språk vil høres likt ut i det hele tatt, og for noen vil det høres veldig stygt ut.Men det er ikke problemet. Problemet er at de snakker så dårlig norsk... Kjenner en som er født her i norge, men han snakker ganske gebrokkent uansett... Sikkert fordi han har snakket for mye tyrkisk. De ville snakket bedre norsk om de øvde mer på det. Når det attpåtil sitter 10 stykk som skravler og roper tyrkisk i et sett... Det irriterer. Jeg har forresten heller ingen fordommer mot utlendinger, bare de sosse-gangster-utlendingene som er så teite. Jeg er ikke født i Norge og snakker serbokroatisk hjemme 24/7, men har likevel ikke noe problem med både skriftlig og muntlig norsk. Er vel mer individuelt dette, jeg er bedre i norsk enn mange nordmenn, for eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Selve språket irriterer ikke, kan forstå at ingen språk vil høres likt ut i det hele tatt, og for noen vil det høres veldig stygt ut.Men det er ikke problemet. Problemet er at de snakker så dårlig norsk... Kjenner en som er født her i norge, men han snakker ganske gebrokkent uansett... Sikkert fordi han har snakket for mye tyrkisk. De ville snakket bedre norsk om de øvde mer på det. Når det attpåtil sitter 10 stykk som skravler og roper tyrkisk i et sett... Det irriterer. Jeg har forresten heller ingen fordommer mot utlendinger, bare de sosse-gangster-utlendingene som er så teite. Jeg er ikke født i Norge og snakker serbokroatisk hjemme 24/7, men har likevel ikke noe problem med både skriftlig og muntlig norsk. Er vel mer individuelt dette, jeg er bedre i norsk enn mange nordmenn, for eksempel. Men trøndersk kan du ikke :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg