djgudleif Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Ylvis møter veggen. Blir ikke folk lei? Konseptet er for lengst brukt opp... Endret 27. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ylvis møter veggen. Blir ikke folk lei? Konseptet er for lengst brukt opp... Ikke i Norge.. Problemet er at det er så mange overvektige folk med i den norske serien, slik at det blir ganske så ensformig. Japan har nesten bare tynne folk i serien, pluss at de ikke trenger å fylle ut figuren slik som det er meningen at den skal gjøres, det gjør at en figur kan se umulig ut, men at hvis man står rett bøyd så kommer man så vidt igjennom. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ylvis møter veggen. Blir ikke folk lei? Konseptet er for lengst brukt opp... Ikke i Norge.. Problemet er at det er så mange overvektige folk med i den norske serien, slik at det blir ganske så ensformig. Japan har nesten bare tynne folk i serien, pluss at de ikke trenger å fylle ut figuren slik som det er meningen at den skal gjøres, det gjør at en figur kan se umulig ut, men at hvis man står rett bøyd så kommer man så vidt igjennom. Pluss at japanerne er mye mer aktive i serien. De viser at det er vanskelig og driter seg hårreisende ut . Nordmenn derimot, pffft, skrytepaver og idioter. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 http://www.facebook.com/group.php?gid=33879355081 Faens religiøse idioter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Stumbleupon. Først var det nytt og kult. Så var det morsomt med alt det rare jeg fant. Nå er det fortsatt morsomt, men dæven så mye tid jeg kaster bort. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 At jeg har null sjangse med Charlotte Frogner. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Holdt på i 2 timer med å fikse DVD-brenner min... Hater software/driver feil!!!! Takk og pris at jeg fikk det til til slutt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) At jeg har null sjangse med Charlotte Frogner. Min sjangse med Keeley hazell er null! Edit: Hvertfall når jeg ikke kan navnet skikkelig. Endret 28. oktober 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Folk som snakker tyrkisk på bussen. Burde de ikke heller øve mer på norsk? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kakemot, gå bort til dem å si vi bor i Norge, at de heller kan prate engelsk eller gå på norsk kurs. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da dreper de meg med kniv Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 gå på norsk kurs. Jepp, mange kunne hatt nytte av det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 gå på norsk kurs. Jepp, mange kunne hatt nytte av det. Jeg lo :!: Vil du ha panne kaker til middag? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Folk som skal påpeke andres skrivefeil hele tiden irriterer meg. Det å ikke kunne prate norsk og derfor gå på norskkurs kan ikke sammenlignes med å ha en liten orddelingsfeil. Fake-edit. Endret 28. oktober 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kulinger på bussen. Spesielt når bussen er full. De blir så utrolig høymeldte noen ganger, kauker til hverandre når de befinner seg på hver sin ende av bussen. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Folk som snakker tyrkisk på bussen. Burde de ikke heller øve mer på norsk? Siden når ble morsmål irriterende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Siden han må høre på det i det offentlige. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Folk som snakker tyrkisk på bussen. Burde de ikke heller øve mer på norsk? Vi har titalls med øst-europeere på skolen våres, og det er ufattelig irriterende når de sitter å snakker rett forbi meg på russisk, så sitter jeg der å lurer... Det enda verre er når han hyperaktive psyko-ukrainergutten sier noe på russisk til meg som om det var et skjelsord, men det viser seg etterpå å bare være ord som "aubergine" o.l. En annen ting som jeg irriterer meg grenseløst over, som jeg nesten er tvunget til å ha på grunn av at det er en stor byrde å få igjen, som jeg bare kan erstatte med noe i tillegg, som er så fuckings vanskelig til å finne programmvare til og er det treigeste, upraktiske og mest irritable (dog pent) jeg noen gang har sett med mine satanfrelste, uttørka, blågrønne øyne... Vista! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Siden han må høre på det i det offentlige. Og hvorfor irriterer det? Kan forstå om de skriker og hoier til hverandre, men det gjøres det vel på norsk og. En vanlig samtale på et annet språk mellom to folk som du ikke trenger å høre på skulle ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 DOnt ask me, ask him. Kom bare med et forslag på hvorfor han ikke liker det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg