Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ylvis møter veggen. Blir ikke folk lei? :roll:

Konseptet er for lengst brukt opp...

Ikke i Norge..

Problemet er at det er så mange overvektige folk med i den norske serien, slik at det blir ganske så ensformig.

Japan har nesten bare tynne folk i serien, pluss at de ikke trenger å fylle ut figuren slik som det er meningen at den skal gjøres, det gjør at en figur kan se umulig ut, men at hvis man står rett bøyd så kommer man så vidt igjennom.

Lenke til kommentar
Ylvis møter veggen. Blir ikke folk lei? :roll:

Konseptet er for lengst brukt opp...

Ikke i Norge..

Problemet er at det er så mange overvektige folk med i den norske serien, slik at det blir ganske så ensformig.

Japan har nesten bare tynne folk i serien, pluss at de ikke trenger å fylle ut figuren slik som det er meningen at den skal gjøres, det gjør at en figur kan se umulig ut, men at hvis man står rett bøyd så kommer man så vidt igjennom.

Pluss at japanerne er mye mer aktive i serien. De viser at det er vanskelig og driter seg hårreisende ut :D . Nordmenn derimot, pffft, skrytepaver og idioter.

Lenke til kommentar
Folk som snakker tyrkisk på bussen. Burde de ikke heller øve mer på norsk?

Vi har titalls med øst-europeere på skolen våres, og det er ufattelig irriterende når de sitter å snakker rett forbi meg på russisk, så sitter jeg der å lurer...

Det enda verre er når han hyperaktive psyko-ukrainergutten sier noe på russisk til meg som om det var et skjelsord, men det viser seg etterpå å bare være ord som "aubergine" o.l.

En annen ting som jeg irriterer meg grenseløst over, som jeg nesten er tvunget til å ha på grunn av at det er en stor byrde å få igjen, som jeg bare kan erstatte med noe i tillegg, som er så fuckings vanskelig til å finne programmvare til og er det treigeste, upraktiske og mest irritable (dog pent) jeg noen gang har sett med mine satanfrelste, uttørka, blågrønne øyne... Vista!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...