Erijk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da får du kjøre forbi da, vet du. Og det går ann og se litt lengre forran seg en panseret, så ser du fort hvordan situasjonen ender og om sjåføren kommer til å kjøre, eller ikke. Greit å være flexibel i trafikken, er ikke mer en det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Offtopic irriterer meg. Og at jeg skal flytte om 2 timer, og må demontere kjøkken, seng, pc og akvarium. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dama som susa inn i rundkjøringa uten å ha øye for meg som var midt i den irriterte meg kraftig i dag tidlig... Ufattelig irriterende å måtte bråbremse for nek som ikke følger med Vel, for å heller gi deg litt støtte ang. den der, faktisk ser jeg dette skje svært ofte. De stirrer bare stivt rett fram og virker ikke ense de andre som allerede er godt på vei inn i rundkjøringen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da får du kjøre forbi da, vet du. Og det går ann og se litt lengre forran seg en panseret, så ser du fort hvordan situasjonen ender og om sjåføren kommer til å kjøre, eller ikke. Greit å være flexibel i trafikken, er ikke mer en det. Yep, jeg skal føye meg og være fleksibel i trafikken, slik at alle idiotene skal få fritt spillerom i trafikken. Selvsagt følger jeg med og er oppmerksom, men det er da lov å irritere seg fordi? Siden du virker som du er utrolig fornærmet over at jeg irriterer meg over idioter i trafikken, skulle jeg tro du var en av de selv . Offtopic ER irriterende, så jeg skal slutte Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er helt i orden, jeg er 22 Oki, nå lo jeg faktisk... :!: Irriterer meg over at jeg ikke har pålegg til brødskiva mi! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Irriterer meg over at jeg ikke har pålegg til brødskiva mi! Du har i det minste brød! Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Irriterer meg at jeg ikke vet hvor jeg kan få tak i Maltesers her i byen. Kjøpte på vei hjem fra ferie i sommer, her finner jeg ikke noested >< Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 På ICA får du det. Hvertfall ICA maxi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ICA og Meny. Har mye rart der. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) At kernelen og Cmos-en til laptopen min er en nazi-arachibutyrofobistisk jøde! Endret 24. oktober 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Folk som ikke spiser irriterer meg. åh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja,de afrikanske barna er irriterende ja. Huff Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja,de afrikanske barna er irriterende ja. Huff Ja, noen burde prøve hardere å fjerne de . Lenke til kommentar
Benor Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg blir irritert når jeg ikke skjønner hva som er spøk og alvor Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 "Skal jeg velge A eller B?" "Hva er best, WoW eller WAR?" "Hvilken bil er best, Ford eller Honda?" You take the point. :wallbash: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 HaueR kommer til å "kappe haue av mæ" når jeg sier at jeg synes det er pittelitt irriterende med folk som ikke skjønner at oblatene man får for å ha betalt veiavgiften skal klistrer OVER de gamle oblatene. På en kort tur i nabolaget så jeg 2 biler som hadde mange forskjellige farger rundt omkring på skiltet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvert tredje år setter jeg meg ned og skraper de av bilene i familien. Jeg synes det er irriterende når det ligger et tjukt lag med oblater på skiltet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 HaueR kommer til å "kappe haue av mæ" når jeg sier at jeg synes det er pittelitt irriterende med folk som ikke skjønner at oblatene man får for å ha betalt veiavgiften skal klistrer OVER de gamle oblatene. På en kort tur i nabolaget så jeg 2 biler som hadde mange forskjellige farger rundt omkring på skiltet Haha, neida. Så det ut som regnbuens farger? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Det er det faktisk meget sjeldent jeg har sett. To stykker på fem minutt må være en sensasjon. Så bor du i et LITT spesielt nabolag og da. Når narkiser og knivstikking er normalt å se på en tirsdagmorgen er vel fargerike oblater det minste å irritere seg over? Endret 24. oktober 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg