Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er klar over at det finnes en offline password editor cd som fint kan sikre deg lokal administrator ved behov?

 

Dette var det FØRSTE jeg gjorde med PC'en når jeg fikk den i fjor.

Fikk den nemlig på en fredag, på slutten av skoledagen. Og han hadde ikke fått tak i passordet mitt da.

 

Blah, gidda ikke å sitte en helg uten å røre PC'en.

Så jeg fiksa en boot CD som fjerna lokal-admin passordet.

 

På mandagen igjen måtte IT-folka av en eller annen grunn innpå lokal-admin, og han stussa over at passordet ikke funka.

Da sa jeg: "Hmm, kan det hende at passordet ble blankt av en feiltagelse eller noe?"

Lenke til kommentar
Folk s-s-so-som st-st-st-st-st-st-st-st... st-st-STAMMER! YAAAAAAAAARGH!! Blir SPRØ av å høre på folk som stammer! Kan dem ikke bare få de forbanna orda ut av munnen sin?!

Må forøvrig være forbanna irriterende å stamme også.. hadde jeg stamma hadde jeg vaffal blitt klin gæren!

Du vet at de som stammer ikke gjør det med vilje? Det du sier er jo like dumt som hvis jeg skulle sagt:

 

Jeg hater folk som har allergier!

Err.. Allergier plager ingen andre enn personene som selv har allergi, stamming er derimot noe man må høre på hvis man skal kommunisere med noen som stammer.

Men ser nå at jeg kanskje blei litt voldsom, så jeg sier heller at jeg irriterer meg over stamming, ikke folk som stammer.

Lenke til kommentar
Dama som susa inn i rundkjøringa uten å ha øye for meg som var midt i den irriterte meg kraftig i dag tidlig... Ufattelig irriterende å måtte bråbremse for nek som ikke følger med

 

Virker som om du som meg alltid finner noen tosker i trafikken :p I dag lå jeg bak en tosk som lå 20 km/t under fartsgrensen HELE veien. Var det 80, kjørte han i 60. Var det 60, kjørte han i 40. Hadde aldri mulighet til å kjøre forbi heller, ble rimelig irritert til slutt!!

Lenke til kommentar

Jeg møter alt for mange! Men det er jo fordi jeg kjører samme drittstrekninger 2-4 ganger om dagen . Strekningen hvor 90% av byens befolkning tror det er 30'sone, til tross for at det er en veldig godt merket 50'sone.. og i rundkjøringa jeg kjører gjennom på vei til og fra jobb .. vel, la oss bare si at de som kjører andre veien TROR at ingen som kjører min vei har tenkt seg den veien, og dermed lar være å se etter kanskje? Virker iallefall slik...

Lenke til kommentar

Ja, gud forby at man blir litt irritert når noen bryter vikeplikten i rundkjøringa slik at man nesten kolliderer! Eller synes det er litt kjipt å kjøre 20km/t saktere enn det fartsgrensa tilsier at man kan kjøre :whistle:

 

Uff, ja når du sier det er jeg fryktelig barnslig. Får begynne å irritere meg over at jeg ikke har kommet meg lengre i wow, eller at supernintendoen min gikk i stykker i går istedet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...