Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk s-s-so-som st-st-st-st-st-st-st-st... st-st-STAMMER! YAAAAAAAAARGH!! Blir SPRØ av å høre på folk som stammer! Kan dem ikke bare få de forbanna orda ut av munnen sin?!

Må forøvrig være forbanna irriterende å stamme også.. hadde jeg stamma hadde jeg vaffal blitt klin gæren!

Stamming er noe drit. Den eneste gangen jeg selv stammer er når jeg føler at jeg har holdt en for lang presentasjon. Det rare er at det ser ut som om mine muntligkarakterer aldri går nedover. Minst en ting å være glad for :)

 

Det jeg derimot ikke er glad for er venner som dolker en i ryggen. Det har seg slik at jeg ved 3 separate tilfeller har hjulpet venner av meg med problemer.

Nummer 1:

Lånte the orange box og steamkontoen til en enn av meg. Det neste jeg ser er at CD2 har et merkelig hvitt belegg Og før jeg vet ordet av det så blir JEG beskyldt for å ha ødelagt CD2!!! Det første jeg gjorde når jeg så det var å lage en ISO av en annen venns Orange box. Det tragiske er at folk ikke skjønner når man skal stoppe. Jeg var veldig nær å bare slenge han i gulvet da han er 1/2 av min størrelse. Hvis han nevner det noe særlig mer så skal han få så det ljomer.

 

Nummer 2: Hjalp en annen venn med utlufting av PC. Det neste som skjer er at grafikkortet har fått seg en ladning statisk elektrisitet. Den går innom komplett en tur for reparasjon. Jeg kan sverge på at den *** idioten behandlet det kortet helt feil da han ikke sørget for å holde ved kantene og ikke på selve kortet.

 

Nummer 3: venn i eks. 1 er hjemme hos meg. han gjør engelsk lekse før han får inn noen windows oppdateringer, jeg sier at de bør han ha og han følger mitt råd. Plutselig så gikk det tregt og jeg spurte om jeg skulle skru av maskinen. Jeg advarte også om at den kunne på "hikke". Han bekrefter sitt ja og vi bruker svenskeknappen og herr BSOD titter innom. Det skal nevnes at dataene og alt annet er i orden. Problemer er at den !!! idioten sier ennå at jeg har ødelagt [venn] sin maskin.

 

Jeg orker ikke mer snart....

Lenke til kommentar

På skolen gikk folk til meg før de gikk til support, fordi de visste at så lenge det ikke krevdes adminrights kunne jeg fikse det meste. Jeg sluttet med det etter første klasse. Jeg hjelper familie og nære venner (selv om de og irriterer i blant), men jeg er da for faen ikke gratishjelp heller.

Lenke til kommentar
På skolen gikk folk til meg før de gikk til support, fordi de visste at så lenge det ikke krevdes adminrights kunne jeg fikse det meste. Jeg sluttet med det etter første klasse. Jeg hjelper familie og nære venner (selv om de og irriterer i blant), men jeg er da for faen ikke gratishjelp heller.

Du er klar over at det finnes en offline password editor cd som fint kan sikre deg lokal administrator ved behov?

 

Fint at du hjelper andre, men man må lære seg å si nei for å ikke bli utnyttet.

 

Hva er det HaueR?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...