Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg noe SYKT at eksterne aktører skal spytte masse penger inn i norske fotballlag, med den hensikt å få sitt navn på deres stadion. Eks, Sandefjord som har fått Komplett.no Arena.

Eller nå Stabæk med sitt Telenor Arena. Det er så horribelt ! Hvem pokker har lyst til å si : Blir du med på komplett.no Arena i dag eller ?

 

Behold de gode gamle navnene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater folk som går saktere en meg å blokkerer hele veien, det jeg hater mest er fjortiss drittunger som loker på et eller annent meningsløst sted litt smale ganger på kjøpesentre sånne ting så d blir en hinderløype for meg å komme meg igjennom og er å så opptatt i sin egen lille verden at dem ikke lager vei sånt gjør meg direkte hissig.

Lenke til kommentar

Haha, enig. Hater drittunger som loker på meningsløse steder, spesielt utenfor mat-forretninger, der dem driver og sykler og holder på. Hva faen gjør dem det for, er jo ikke akkurat sånn at dem har noe penger å bruke uansett. Helt greit visst dem har penger og skal inn og handle seg en sjokolade eller noe lignende, men det må da finnes grenser. GRR!

Lenke til kommentar
Jeg hater folk som går saktere en meg å blokkerer hele veien, det jeg hater mest er fjortiss drittunger som loker på et eller annent meningsløst sted litt smale ganger på kjøpesentre sånne ting så d blir en hinderløype for meg å komme meg igjennom og er å så opptatt i sin egen lille verden at dem ikke lager vei sånt gjør meg direkte hissig.

 

Skjønner ikke det fenomenet jeg heller. De loker alltid i dører og trapper, der hvor flest folk går gjennom og der det passer minst.

Lenke til kommentar

Folk som går sakte er ofte et irritasjonsmoment i hverdagen min også.

 

Jeg går fortere enn folk flest, så jeg går ofte forbi folk, men så er det jo noen da, som går nesten like fort som meg. Det er da problemene begynner. Skal man bare finne seg i å gå litt saktere enn man egentlig vil? Alternativet er å gå forbi, men da må man nesten sette opp farten litt først, så man ikke tilbringer så voldsomt lang tid oppe på siden av den man går forbi.

 

En gang valgte jeg å bare holde an og gå i samme tempo som han foran meg en stund. Jeg mener jo selv at jeg holdt en rimelig avstand til ham, men det mente tydeligvis ikke han. Etter et par minutter stoppet han, snudde seg og spurte meg irritert om jeg ikke hadde fått med meg at det er "utrolig ubehagelig når folk går i samme tempo som deg helt opp i ryggen din" (som jeg langt fra gjorde, men han mente tydeligvis det).

 

"OK," sa jeg, "beklager dette, men da går jeg bare videre nå jeg, så slipper vi hele problemet". Jeg gikk videre i friskt tempo, og etter tre sekunder kom personen forbi meg igjen - da hadde han begynt å jogge ...

Lenke til kommentar
Når jeg går tur i "parken" som består av smale stier over lange strekninger, og det er noen som går sakte foran meg! Hater å prøve å gå forbi også..

 

Oi Yeah, spesielt hvis de går med en hastighet som er litt under din egen slik at du ikke kan passere dem raskt, men heller langsomt. Det føler nesten som om du sniker deg innpå.

 

LOL, twinMos var før meg.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Åja, folk som går NESTEN like fort som meg er maks irriterende. Da velger jeg ofte en helt annen rute enn jeg egentlig hadde tenkt bare for å slippe. Jeg går også fortere enn folk flest. Drasser også på 2 hunder, så det er ikke så enkelt å gå forbi noen hvis de holder litt tempo de også. Før jeg vet ordet av det må en av hundene drite, og da blir jeg jo passert igjen :!:

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg noe helt vannvittig over gamle damer som står med handlekorga si å prater rett med inngangen til butikken. Det slår ikke feil! De tenker ikke på at andre kanskje vil inn.

 

En annen ting som er irriterende spiser med munnen åpen (spesielt når de spiser noe chips eller lapskaus). Kan de for fillen ikke bare ha munnen igjen så slipper vi å høre hva de spiser!? Prøvde engang å ha munnen åpen, men det var tungt.

Lenke til kommentar

Oye. Også det å være en 2-3 stykker som møter en tilsvarende stor gruppe som kommer i mot på et fortau, noe som fører til at noen må vike, men hvem? :!: .

Enda verre er det når du endelig har bestemt deg for å gå forbi, og når du er nesten ved siden av den, snur den seg 90 grader og nesten kaster seg over deg virker det som. So much for å holde en stødig kurs :roll: .

Lenke til kommentar
Folk som går sakte er ofte et irritasjonsmoment i hverdagen min også.

 

Jeg går fortere enn folk flest, så jeg går ofte forbi folk, men så er det jo noen da, som går nesten like fort som meg. Det er da problemene begynner. Skal man bare finne seg i å gå litt saktere enn man egentlig vil? Alternativet er å gå forbi, men da må man nesten sette opp farten litt først, så man ikke tilbringer så voldsomt lang tid oppe på siden av den man går forbi.

 

En gang valgte jeg å bare holde an og gå i samme tempo som han foran meg en stund. Jeg mener jo selv at jeg holdt en rimelig avstand til ham, men det mente tydeligvis ikke han. Etter et par minutter stoppet han, snudde seg og spurte meg irritert om jeg ikke hadde fått med meg at det er "utrolig ubehagelig når folk går i samme tempo som deg helt opp i ryggen din" (som jeg langt fra gjorde, men han mente tydeligvis det).

 

"OK," sa jeg, "beklager dette, men da går jeg bare videre nå jeg, så slipper vi hele problemet". Jeg gikk videre i friskt tempo, og etter tre sekunder kom personen forbi meg igjen - da hadde han begynt å jogge ...

 

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Folk s-s-so-som st-st-st-st-st-st-st-st... st-st-STAMMER! YAAAAAAAAARGH!! Blir SPRØ av å høre på folk som stammer! Kan dem ikke bare få de forbanna orda ut av munnen sin?!

Må forøvrig være forbanna irriterende å stamme også.. hadde jeg stamma hadde jeg vaffal blitt klin gæren!

 

Du vet at de som stammer ikke gjør det med vilje? Det du sier er jo like dumt som hvis jeg skulle sagt:

 

Jeg hater folk som har allergier!

 

Min bror stammer, ikke fordi han vil(!), men fordi ordene bare stokker seg litt en gang i blant.

Bare tenk litt før du velger å irritere deg over noe sånt.

Lenke til kommentar
Folk s-s-so-som st-st-st-st-st-st-st-st... st-st-STAMMER! YAAAAAAAAARGH!! Blir SPRØ av å høre på folk som stammer! Kan dem ikke bare få de forbanna orda ut av munnen sin?!

Må forøvrig være forbanna irriterende å stamme også.. hadde jeg stamma hadde jeg vaffal blitt klin gæren!

 

Du vet at de som stammer ikke gjør det med vilje? Det du sier er jo like dumt som hvis jeg skulle sagt:

 

Jeg hater folk som har allergier!

 

Min bror stammer, ikke fordi han vil(!), men fordi ordene bare stokker seg litt en gang i blant.

Bare tenk litt før du velger å irritere deg over noe sånt.

Nå vet jeg ikke med deg, men personlig har jeg aldri vært i stand til å velge hva jeg skal irritere meg over.
Lenke til kommentar

Går rimelig raskt til vanlig, ikke fordi jeg har det travelt, men bare fordi jeg klarer ikke gå naturlig sakte. Forstår meg ikke på de som går så sakte bortover gata.

 

Jeg liker derimot ikke ha folk foran meg over en periode, tenker på om de tror jeg forfølger dem siden jeg skal helt samme vei som dem :wee:, blir nødt til å få opp tempoet et par hakk og roe ned når jeg er foran dem.

Lenke til kommentar
Når jeg skal skynde meg å rekke bussen fra skolen, og må gå ned trappa bak noen soss-gangster jævler i altfor store jakker som tar all plassen.

 

Folka går jo så JÆVLIG tregt! Kunne dyttet de ned trappa OMFG.

Øy, har du noensinne prøvd å gå med buksa så langt nede? De må jo gå forsiktig, hvis ikke mister de den. Og ikke glem at de må spenne alt de eier av muskler i lårene for å holde den der.

 

Respekt <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...