Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er akkurat det det er.

 

Det virker som det er de ferskeste sjåførene som er værst til å klage. De har nylig lært seg reglene til punkt og prikke, og da skal det kjøres RETT. Og riktig er det.. men å irritere seg over alle snegler er farlig i lengden. får høyt blodtrykk av slikt :!:

De eldre gir faen og kjører. Aldri hørt pappa klage feks.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over småting i trafikken av og til, men ikke i den grad at det går ut over kjøringen, som regel er det glemt få sekunder etter hendelsen. Jeg har jo enda ikke kjørt på noe så det lover jo bra. :p Men jeg har derimot blitt påkjørt av ei som satt og trykte på mobilen mens hun kjørte.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over småting i trafikken av og til, men ikke i den grad at det går ut over kjøringen, som regel er det glemt få sekunder etter hendelsen. Jeg har jo enda ikke kjørt på noe så det lover jo bra. :p Men jeg har derimot blitt påkjørt av ei som satt og trykte på mobilen mens hun kjørte.

Sjokk. Kvinner bak rattet....

 

 

:D

Lenke til kommentar
Ja, det er akkurat det det er.

 

Det virker som det er de ferskeste sjåførene som er værst til å klage. De har nylig lært seg reglene til punkt og prikke, og da skal det kjøres RETT. Og riktig er det.. men å irritere seg over alle snegler er farlig i lengden. får høyt blodtrykk av slikt :!:

De eldre gir faen og kjører. Aldri hørt pappa klage feks.

 

HELT ENIG. Fattern og er sånn, kjørt bil i sikkert 30-40 år, og han klager ALDRI, uansett hvor stor feil dem forran/Bak gjør. Bare de unge som har hatt lappen 1 år eller noe som klager, fordi dem kan alle regla helt riktig, og da skal alt gjøres riktig. :p

Lenke til kommentar
Ja, det er akkurat det det er.

 

Det virker som det er de ferskeste sjåførene som er værst til å klage. De har nylig lært seg reglene til punkt og prikke, og da skal det kjøres RETT. Og riktig er det.. men å irritere seg over alle snegler er farlig i lengden. får høyt blodtrykk av slikt :!:

De eldre gir faen og kjører. Aldri hørt pappa klage feks.

 

HELT ENIG. Fattern og er sånn, kjørt bil i sikkert 30-40 år, og han klager ALDRI, uansett hvor stor feil dem forran/Bak gjør. Bare de unge som har hatt lappen 1 år eller noe som klager, fordi dem kan alle regla helt riktig, og da skal alt gjøres riktig. :p

Ikke bare kidsa :p

Farmor er 82 år og har kjørt bil de siste 52 åra eller noe i den duren og hu klager på alle andre sjåfører =P

Akkurat det irriterer meg.

Hu klager på ungdommer, eldre, utlendinger, kjerringer, rånere, hva enn ...

Og fatter ikke at søstersen får lov til å kjøre bil siden hu har kræsja (minst) 3 ganger på et halvt år etter at hu kjørte opp. Ikke for at hu kjørte for fort, men for at hu ikke har huet med seg når a kjører. Tenker på typen og lekser, og det er vel alt som står i huet hennes :p

 

 

Uansett, til saken.

Jeg irriterer meg over at jeg ikke kommer til med barbermaskina på ryggen og på skuldrene, vel, ikke ordentlig så jeg får en clean shave der i alle fall ><

Lenke til kommentar
Jeg ler av folk som blinker seg inn i rundkjøringa. Smør på flesk?

Ja vel. Jeg syns det er praktisk, for da vet jeg at de ikke skal til høyre uten å gidde å blinke. Hadde alle brukt blinklys ut av rundkjøringer, hadde det ikke gjort noen forskjell.

Blink ut og inn om det er en stor rundkjøring.

 

Om det derimot er en liten vanlig rundkjøring blinker du slik du ville gjort om det hadde vært et vanlig kryss. Men èn forskjell: Hvis du skal til venste slutter du å blinke når du kommer forbi siste avkjørsel før den du skal ut av, slik at folk som skal inn i rundkjøringen får et inntrykk av at du skal rett frem (ut).

 

Slik forklarte kjørelæreren min det, bare mye bedre enn meg da. Synes det høres ut som en temmelig logisk forklaring.

 

Kjørelæreren min fortalte meg det på en litt artig måte :

 

- Ja, har du lest på rundkjøringsreglene nå da ?

- Nei, det sa du ikke noe til meg om? Hvor står de da?

- De står ingen steder, fordi det finnes ingen rundkjøringsregler. Det er dessverre veldig mange som tror det er egne regler for rundkjøring.

 

Altså, en rundkjøring er jo bare et enkelt kryss. Er bare å huske på vikeplikten sin og å blinke riktig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...