Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Sure folk på butikken: Hvor er det dere har melken hen'a? :s ( hater sånna sure folk som ikke sier takk engang. BURN)

 

- gutter som har 10 tonn sminke i trynet som sier: i can't help that i'm so hot.

 

- når dama mi slår meg i hue eller kaller meg dust

 

- Treig internett, pc/ Pc som klikker/krasjer, Jeg slo i skjermen en gang da det skjedde :dontgetit: Det var ikke lurt..

 

 

 

Takk for meg.og god natt

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar

Folk som begynner å prute på ting du selger rett før de skal betale. Faen ta at de ikke kan prute tidligere, så slipper jeg å avslå andre interesserte som egentlig bydde høyere. Jeg blir så jævlig forbanna når det skjer, da driter jeg i å selge det til vedkommende og går til nestemann i køen. Hadde de pruta med en gang, så hadde det vært greit, for da hadde personene med høyest bud fått det. BRENN!!

Lenke til kommentar

Folk s-s-so-som st-st-st-st-st-st-st-st... st-st-STAMMER! YAAAAAAAAARGH!! Blir SPRØ av å høre på folk som stammer! Kan dem ikke bare få de forbanna orda ut av munnen sin?!

Må forøvrig være forbanna irriterende å stamme også.. hadde jeg stamma hadde jeg vaffal blitt klin gæren!

Lenke til kommentar
Folk s-s-so-som st-st-st-st-st-st-st-st... st-st-STAMMER! YAAAAAAAAARGH!! Blir SPRØ av å høre på folk som stammer! Kan dem ikke bare få de forbanna orda ut av munnen sin?!

Må forøvrig være forbanna irriterende å stamme også.. hadde jeg stamma hadde jeg vaffal blitt klin gæren!

Vi finner deg utrolig irriterende også.

 

Og folk som absolutt skal "hjelpe" oss snakke.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er de idiotiske billistene:

- som ikke blinker i rundkjøringer!

- som ikke kan flettekjøring!

- som kjører 10km/h under

- som bremser opp for hver bil som kommer imot

- som glemmer å ta av fjernlyset

- som sniker i ferjekøene

- som tror de eier veien pga de har stor bil

- som nekter å rygge når vi møtes på en smal vei

- som må kjøre forbi uansett om jeg ligger over fartsgrensa

- som kjører helt tett til baken til bilen

 

MANGE FLERE!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...