theoriginalAidskake Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Mennesker som fisker etter komplimenter. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fulle busser! ARGH!!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) - Sure folk på butikken: Hvor er det dere har melken hen'a? :s ( hater sånna sure folk som ikke sier takk engang. BURN) - gutter som har 10 tonn sminke i trynet som sier: i can't help that i'm so hot. - når dama mi slår meg i hue eller kaller meg dust - Treig internett, pc/ Pc som klikker/krasjer, Jeg slo i skjermen en gang da det skjedde Det var ikke lurt.. Takk for meg.og god natt Endret 21. oktober 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 - når dama mi slår meg i hue. Får lyst å kaste tv'en ut av vinduet og slå i veggen Hmm... Slår hun deg i hodet med flathånda, knyttneve eller bruker hun balltre? ;P Forøvrig er det vel ikke noe verre enn at du ber henne slutte med det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er med flata. Det er for morroskyld også ^^ Hu liker å irritere meg og gjøre meg glad igjen WTF. Menmen det er jo morsomt å da. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Folk som begynner å prute på ting du selger rett før de skal betale. Faen ta at de ikke kan prute tidligere, så slipper jeg å avslå andre interesserte som egentlig bydde høyere. Jeg blir så jævlig forbanna når det skjer, da driter jeg i å selge det til vedkommende og går til nestemann i køen. Hadde de pruta med en gang, så hadde det vært greit, for da hadde personene med høyest bud fått det. BRENN!! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Elsker denne tråden, all den opphissende fiendligheten, YEAH BABY! Inntørkede tomater med innovertiss på matbutikker er HAT, skal alltid være langsomme og ta opp all plass slik at jeg må gå rundt hyllene. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Det irriterte meg at bilen ikke ble godkjent på eu-kontrollen i dag. Aldri så galt at det ikke er godt for noe da, nå har jeg en "unnskyldning" får å kjøpe meg en nyere bil. Endret 20. oktober 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Treigt å komme inn på diskusjon.no. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, hele tek.no nettverket er helt på trynet idag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Irriterer meg at min ps3 ikke tar inn ps2-spill Irriterer meg at min ps3 ikke tar inn ps2-spill Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 At mora mi og stefaren min er ALLTID hjemme. Faen ass. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Folk s-s-so-som st-st-st-st-st-st-st-st... st-st-STAMMER! YAAAAAAAAARGH!! Blir SPRØ av å høre på folk som stammer! Kan dem ikke bare få de forbanna orda ut av munnen sin?! Må forøvrig være forbanna irriterende å stamme også.. hadde jeg stamma hadde jeg vaffal blitt klin gæren! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Foo-oooolk som er idiooo-ooooter, irriterer meg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 You m-m-m-m-m-make me h-a-appy... XD (Tropic Thunder) Hater når jenter ser rett igjennom ting jeg gjør.. Så blir alt gæli. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Folk s-s-so-som st-st-st-st-st-st-st-st... st-st-STAMMER! YAAAAAAAAARGH!! Blir SPRØ av å høre på folk som stammer! Kan dem ikke bare få de forbanna orda ut av munnen sin?!Må forøvrig være forbanna irriterende å stamme også.. hadde jeg stamma hadde jeg vaffal blitt klin gæren! Vi finner deg utrolig irriterende også. Og folk som absolutt skal "hjelpe" oss snakke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 At mora mi og stefaren min er ALLTID hjemme. Faen ass. No time to get laid? : D Overlegne folk som ser folk for klesmerkene de bruker, er tragiske, og irriterende. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det som irriterer meg er de idiotiske billistene: - som ikke blinker i rundkjøringer! - som ikke kan flettekjøring! - som kjører 10km/h under - som bremser opp for hver bil som kommer imot - som glemmer å ta av fjernlyset - som sniker i ferjekøene - som tror de eier veien pga de har stor bil - som nekter å rygge når vi møtes på en smal vei - som må kjøre forbi uansett om jeg ligger over fartsgrensa - som kjører helt tett til baken til bilen MANGE FLERE! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan dem ikke bare få de forbanna orda ut av munnen sin?! Tror nok ikke det er så enkelt, men jeg kan tenke meg de prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg