Chad Thundercock Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan ser en russer ut? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Utlendinger som ypper etter bråk! Fått 5 av mine nærmeste venner på sykehus i det siste pga utlendinger. Er ikke rart vi blir rasister!! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er noe med nesa og øye-plasseringa de har, jeg kan noen ganger se hvem som er russer, det er noe med trekkene i ansiktene ... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Russere og polakker kan ligne meget på hverandre, har en russer og noen polakker på skolen, du ser det ganske enkelt. Polakker pleier å ha ett ekstra hopp øverst på nesa. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noe som irriterer meg er relgiøse folk som skal pakke sin relgion på andre folk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 NAV irriterer meg. Grenseløst. Lenke til kommentar
ladida Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Folk som lurer nav irriterer meg grenseløst. En annen ting er de som ikke klarer å fatte at man bare trenger å trykke EN gang på knappen på døra til de "nye" t-banevognene. De står der og oier seg og presser seg frem for å trykke på den knappen, selv om førstemann allerede har gjort det. Det som også er irriterende er at den ofte går opp akkurat når de har trykket fordi det har gått så lang tid, og da tror de at de gjorde oss alle en tjeneste. Det er irriterende fordi de er så uhøflige, hun ene dame dytta en jente bort og begynte å skjelle henne ut for hun mente hun lagde kø. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 At jeg ikke får logga meg på MSN irriterer meg. Har prøvd i to dager nå, men kommer bare opp en melding om at tjenesten ikke er tilgjengelig, selv om venna mine sitter på MSN i naborommet >< Selvsagt er det ingen feilkode på meldinga >< Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Rydd opp i internet explorer, slett logg, cookies osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) IE? Hva har det med saken å gjøre? Jeg bruker ikke IE engang Men ok, får prøve da. edit: Hjalp ikke, jeg har til og med skrudd av brannmur for å sjekke om det hjelper, men neida. Så finner jeg ut at det hele er ganske simpelt fordi IE av en eller annen grunn står som "Arbeid frakoblet". Ha ha Ja ja, jeg har MSN-tilgang igjen. Endret 18. oktober 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 NAV irriterer meg. Grenseløst. Hadde du begynt å jobbe, så hadde NAV sluttet å være en plage Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hadde du begynt å jobbe, så hadde NAV sluttet å være en plage Hadde det vært opp til meg, hadde jeg begynt å jobbe igjen for lenge siden. Det som irriterer meg er vel strengt tatt tvetydige skjemaer, det å aldri møte samme behandler to ganger og det at de aldri virker å være enig med seg sjøl. edit: Og selvfølgelig det at nettsidene er usannsynlig mye nede pga vedlikehold. Endret 18. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Folk som tror at alle som er innom NAV er late. Folk som tror at det er lett og enkelt å være arbeidsløs. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 IE? Hva har det med saken å gjøre? Jeg bruker ikke IE engang Men ok, får prøve da. edit: Hjalp ikke, jeg har til og med skrudd av brannmur for å sjekke om det hjelper, men neida. Så finner jeg ut at det hele er ganske simpelt fordi IE av en eller annen grunn står som "Arbeid frakoblet". Ha ha Ja ja, jeg har MSN-tilgang igjen. Okay, du har tilgang igjen. Men IE har noe med msn å gjøre. Hvis du setter Ie i frakoblet modus, får du ikke brukt msn. Sånn.. noe som irriterer meg er... Skrivebordet mitt, og kablene under som ikke er stripset ennå,,, Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hvor lat er det mulig å bli? Folk kaster heller søppelposene fra seg på gulvet i stedet for å gå to meter ekstra (inngangen er til høyre for bildet). Endret 18. oktober 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) STARTSIDEN.NO Det finnes rett og slett ikke noe værre. Synes synd på folk som bruker det som startside... Jævla lett-tjente penger på folka bak den. Er det virkelig nødvendig å navigere på den måten? Det er mye enklere å skrive inn adressen man skal til. Er det mulig? "Jeg skal på en nettavis, så først går jeg inn på startsiden.no, og deretter leter jeg meg gjennom hundrevis av linker!" Må også nevne folk som går til startsiden.no, skriver inn en web-adresse i google-søkeboksen, trykker deretter søk, for å så klikke seg inn på linken. Jævla bortkastet tid... Det er vel mest voksne folk som gjør slike ulovligheter, heldigvis. Endret 18. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 hater ting som ikke funker som de skal..... hater folk som avbryter avtaler etter jeg har kommet til stedet å ventet der i 3 timer.... hater folk\ting\dyr som fortsetter å bråke når jeg skal såve, selv om jeg har smekket dem\det et grenseløst antal ganger i hode.... hater allt som tar lang tid....datacrash.... skrikende unger(alle unger)... pyser... folk som klager over allt... folk som quoter 10 jævla bokser over seg.... jævler i trafikken... tregt internett.... og dette er bare litt av det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 hater ting som ikke funker som de skal.....hater folk som avbryter avtaler etter jeg har kommet til stedet å ventet der i 3 timer.... hater folk\ting\dyr som fortsetter å bråke når jeg skal såve, selv om jeg har smekket dem\det et grenseløst antal ganger i hode.... hater allt som tar lang tid....datacrash.... skrikende unger(alle unger)... pyser... folk som klager over allt... folk som quoter 10 jævla bokser over seg.... jævler i trafikken... tregt internett.... og dette er bare litt av det Deg selv inkludert? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Den gretne dama på regnskapsavdelingen. Hver gang jeg skal spørre henne om noe (som kanskje er et par ganger i måneden ca.), høres hun ut som at jeg har ødelagt dagen hennes eller noe. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg