Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som lurer nav irriterer meg grenseløst.

 

En annen ting er de som ikke klarer å fatte at man bare trenger å trykke EN gang på knappen på døra til de "nye" t-banevognene. De står der og oier seg og presser seg frem for å trykke på den knappen, selv om førstemann allerede har gjort det. Det som også er irriterende er at den ofte går opp akkurat når de har trykket fordi det har gått så lang tid, og da tror de at de gjorde oss alle en tjeneste. Det er irriterende fordi de er så uhøflige, hun ene dame dytta en jente bort og begynte å skjelle henne ut for hun mente hun lagde kø. :nei:

Lenke til kommentar

IE? Hva har det med saken å gjøre? Jeg bruker ikke IE engang :p

 

Men ok, får prøve da.

edit: Hjalp ikke, jeg har til og med skrudd av brannmur for å sjekke om det hjelper, men neida.

Så finner jeg ut at det hele er ganske simpelt fordi IE av en eller annen grunn står som "Arbeid frakoblet".

Ha ha :p

 

Ja ja, jeg har MSN-tilgang igjen.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Hadde du begynt å jobbe, så hadde NAV sluttet å være en plage ;)

Hadde det vært opp til meg, hadde jeg begynt å jobbe igjen for lenge siden. ;)

 

Det som irriterer meg er vel strengt tatt tvetydige skjemaer, det å aldri møte samme behandler to ganger og det at de aldri virker å være enig med seg sjøl.

 

edit: Og selvfølgelig det at nettsidene er usannsynlig mye nede pga vedlikehold.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
IE? Hva har det med saken å gjøre? Jeg bruker ikke IE engang :p

 

Men ok, får prøve da.

edit: Hjalp ikke, jeg har til og med skrudd av brannmur for å sjekke om det hjelper, men neida.

Så finner jeg ut at det hele er ganske simpelt fordi IE av en eller annen grunn står som "Arbeid frakoblet".

Ha ha :p

 

Ja ja, jeg har MSN-tilgang igjen.

 

Okay, du har tilgang igjen.

Men IE har noe med msn å gjøre.

Hvis du setter Ie i frakoblet modus, får du ikke brukt msn.

 

Sånn.. noe som irriterer meg er... Skrivebordet mitt, og kablene under som ikke er stripset ennå,,,

Lenke til kommentar

STARTSIDEN.NO :cry::realmad:

 

Det finnes rett og slett ikke noe værre.

Synes synd på folk som bruker det som startside...

Jævla lett-tjente penger på folka bak den.

 

Er det virkelig nødvendig å navigere på den måten?

Det er mye enklere å skrive inn adressen man skal til.

Er det mulig?

"Jeg skal på en nettavis, så først går jeg inn på startsiden.no, og deretter leter jeg meg gjennom hundrevis av linker!"

 

Må også nevne folk som går til startsiden.no, skriver inn en web-adresse i google-søkeboksen, trykker deretter søk, for å så klikke seg inn på linken. Jævla bortkastet tid... Det er vel mest voksne folk som gjør slike ulovligheter, heldigvis.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

hater ting som ikke funker som de skal.....

hater folk som avbryter avtaler etter jeg har kommet til stedet å ventet der i 3 timer....

hater folk\ting\dyr som fortsetter å bråke når jeg skal såve, selv om jeg har smekket dem\det et grenseløst antal ganger i hode....

hater allt som tar lang tid....datacrash.... skrikende unger(alle unger)... pyser... folk som klager over allt... folk som quoter 10 jævla bokser over seg.... jævler i trafikken... tregt internett....

og dette er bare litt av det

Lenke til kommentar
hater ting som ikke funker som de skal.....

hater folk som avbryter avtaler etter jeg har kommet til stedet å ventet der i 3 timer....

hater folk\ting\dyr som fortsetter å bråke når jeg skal såve, selv om jeg har smekket dem\det et grenseløst antal ganger i hode....

hater allt som tar lang tid....datacrash.... skrikende unger(alle unger)... pyser... folk som klager over allt... folk som quoter 10 jævla bokser over seg.... jævler i trafikken... tregt internett....

og dette er bare litt av det

Deg selv inkludert?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...