Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hellstrøm er flink han, synd resturanteier var udugelig bare...

 

Han er en prippen idiot...

 

http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/09/19/547427.html

 

- Mener du at folk virkelig har ketchup i kjøleskapet?

 

- Jeg vil si det er ganske vanlig.

 

- Virkelig? Hm … Ketchupen må ut. Ferdigmatprodukter er forferdelige. Jeg gidder ikke å snakke om frossenpizza en gang. Men … Hva har folk i kjøleskapet, egentlig?

 

- Lettmargarin?

 

- Det må ut.

 

- Og så er det kommet ost som ikke er ost.

 

- Du mener skorpefri?

 

- Nei. Den er tilsatt planteoljer, i stedet for melkefett. Mange spiser også leverpostei.

 

Han lyser opp.

 

- Leverpostei! Det gir jeg til hunden min!

Lenke til kommentar
En saueeier må overfor politiet forklare hvorfor han syntes det var en smart idé å binde fast en sau på 16 meters dyp i Sognefjorden.

 

WTF!?

 

Har du prøvd å ringt tilbake, el sendt sms da?

Du må da aldri ringe tilbake om du ikke vet hvem det er.

Det er jo en ny hobby der ute som består av å skaffe det skik at man betaler 500kr når man ringer nummeret samme som man gjør til røde kors

ringer 888.888.888 og gir 100kr.

 

Så ringer disse luringene til deg og legger på og alle som ringer tilbake blir tappet for pæng.

Lenke til kommentar
"Tv-konseptet er en kopi av den engelske serien «Hell’s Kitchen», der bøllekokken Gordon Ramsey jevnlig får folk til å gråte."

 

Å, det var nært, Dagbladet! Riktig programleder, feil program.

Kitchen Nigthmares er ihvertfall forferdelig underholdene. Den norske versjonen er bare trist å se på. Han prøver å være autoritær og hissig, men ender opp som en skrikende unge.

Lenke til kommentar
Om du drikker nok merker du sikkert ikke ikke lenger et du er sjuk.

Tru meg, jeg hadde gjort akkurat det du sier nå hadde jeg vært oppegående nok til å komme meg dit. Dette er første gang jeg er så syk at jeg ikke får dratt på fest. Og det er faen meg fest med deilige, ferske, myke og gode 17åringer!

Lenke til kommentar

Det er en i andre klassa, som ser litt ut som en russer. Jeg sa dette til en som jeg tar bussen sammen med. Men tror du faen ikke at han gikk bort å sa det til han "russeren" "øy, det er en i 1 klassa som synes du ligner på en russer" han sa ikke akkurat hele navnet mitt, men han kan sikkert finne fort ut av hvem jeg er. Grunnen til at dette irriterer meg er at denne fyren virker litt "bøllete" og ikke er den svaketese på skolen, han tar vell nærmere 150 i benk og jeg tar 50 ...

Endret av Steammachine
Lenke til kommentar
Det er en i andre klassa, som ser litt ut som en russer. Jeg sa dette til en som jeg tar bussen sammen med. Men tror du faen ikke at han gikk bort å sa det til han "russeren" "øy, det er en i 1 klassa som synes du ligner på en russer" han sa ikke akkurat hele navnet mitt, men han kan sikkert finne fort ut av hvem jeg er. Grunnen til at dette irriterer meg er at denne fyren virker litt "bøllete" og ikke er den svaketese på skolen, han tar vell nærmere 150 i benk og jeg tar 50 ...

Ikke "the punisher"-russer vel? I så fall får du rømme landet. :p

 

EDIT: Det var en referranse til spillet og filmen "The Punisher" altså.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Sitter i sveits å skriver detta her nå etter jeg googla "The Punisher" :p neida, hehe. Han er ikke så vill. Men jeg håper at han har nok vett i skallen til å skjønne at det ikke er vits å bruke krefter på meg. Jeg er en liten flue i forhold til han.

Endret av Steammachine
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...