0000000000 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Irriterer meg over folk som opprinneleg snakkar bokmål, men skal absolutt lure inn "Ikkje" eller noko sånt, som som oftast endar opp som "Ishè" Fælt er det! 7195047[/snapback] Er det noen som snakker bokmål? 7195285[/snapback] Ja, er ei lærarinne på skulen som budde i Oslo før. Er dessuten fleir. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Skikkelige miljøfolk som verdsetter miljøet fremfor alt og overdriver så innmari! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Miljøsvin som ikke skjønner bæret og som synes det er urettferdig at det koster mer for miljøsvinske biler Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Folk som ikke verdsetter at folk er forskjellige og vil straffe dem for det! Endret 2. november 2006 av Datacalibel Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis jorden er på vei til å gå under, så er det dårlig gjort å utsette det. Det blir litt av et show, og jeg vil være her for å se det. Derfor liker jeg ikke Al Gore. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, jorden er på vei til å gå under ja! Tenk om alt liv utslettes i neste uke :O Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) politisk korrekt undommer som holder med sv uansett og som ikke er villig til å høre på hva noen andre har å si om noe som helst. som går med palestina skjerf og synes at staten burde eie alt, og alle skal være like, ha like muligheter og sier at alle er like mye verdt, bullshitt! Dere vet hvem dere er.... damn dette var deilig.... (to be continue....) Endret 2. november 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 politisk korrekt undommer som holder med sv uansett og som ikke er villig til å høre på hva noen andre har å si om noe som helst. som går med palestina skjerf og synes at staten burde eie alt, og alle skal være like, ha like muligheter og sier at alle er like mye verdt, bullshitt! Dere vet hvem dere er.... damn dette var deilig.... (to be continue....) 7205891[/snapback] Helt enig, veldig bra sagt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 folk som kaller stalin,lenin mao,og slike menn for kosebamser og ønsker gammle USSR tilbake er det mulig? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 folk som kaller stalin,lenin mao,og slike menn for kosebamser og ønsker gammle USSR tilbake er det mulig? 7205922[/snapback] Jeg bare lurer på hvor du finner den slags mennesker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 i klasserommet:P mister vaage himself(eller datasmurf som derre kjenner han som:P) han irriterer meg veldig med sånt Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis jorden er på vei til å gå under, så er det dårlig gjort å utsette det. Det blir litt av et show, og jeg vil være her for å se det. Derfor liker jeg ikke Al Gore. 7205791[/snapback] Litt av et show ja, noe å fortelle barnebarna. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 innpåslitne jenter som maser , klenger Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 innpåslitne jenter som maser , klenger 7206195[/snapback] på Norsk kalt fjortisser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 :!: innpåslitne jenter som maser , klenger 7206195[/snapback] på Norsk kalt fjortisser. 7206204[/snapback] på trøndersk kalt trondheimere :!: Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ikke alle fjortiZZer klenger på deg hele tiden Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 politisk korrekt undommer som holder med sv uansett og som ikke er villig til å høre på hva noen andre har å si om noe som helst. som går med palestina skjerf og synes at staten burde eie alt, og alle skal være like, ha like muligheter og sier at alle er like mye verdt, bullshitt! Dere vet hvem dere er.... damn dette var deilig.... (to be continue....) 7205891[/snapback] Er det ikke påfallende hvor mange av disse som kommer fra bedre kår? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 overvektige folk som ikke klarer å ta på seg buksa så hele den bleike rumpesprekken synes. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 politisk korrekt undommer som holder med sv uansett og som ikke er villig til å høre på hva noen andre har å si om noe som helst. som går med palestina skjerf og synes at staten burde eie alt, og alle skal være like, ha like muligheter og sier at alle er like mye verdt, bullshitt! Dere vet hvem dere er.... damn dette var deilig.... (to be continue....) 7205891[/snapback] Har en slik en skapning på jobb. Han er: skal vi se her.. feminist, kommunist, fremtidige politiker og kverulant. "Revolusjonen kommer, bare vent og se" Han stemmer RV, som så vidt er med på meningsmålinga! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 vaage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg