kanonkent Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg tror jeg nesten er en filmsamler! Elsker å se filmer, smalingen begynner vel å krype opp mot 500 filmer nå Og de har selvfølgelig en sentral plass i stuen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Pff, hadde han vært lidenskapelig interessert i filmene skulle han fått behold de. Men både bøker og dvd'filmer er STYGG "pynt". Nei, jeg tror faktisk jeg skal kjøpe en sånn dvd-mappe og sortere filmene og fjerne cover-dritten:) Da tar det jo ikke så mye plass Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 DvDer i CD-mapper er blasfemi... Og hva har det med at det er stygg pynt? Sett opp et skap et annet sted enn stua med DvDer da vel, og han er da vel enda interressert i de hvis du ikke får kaste de? men men.. Lenke til kommentar
Sandoora Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) dvd'er er viktige! værre om det hadde vært vhs:P og prøv å finne en lur måte å stable det på? er som om du skulle ha noe som er viktig for deg, så skulle typen din kasta det fordi det er "rot" Endret 16. oktober 2008 av Sandoora Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Pff, hadde han vært lidenskapelig interessert i filmene skulle han fått behold de. Men både bøker og dvd'filmer er STYGG "pynt". Nei, jeg tror faktisk jeg skal kjøpe en sånn dvd-mappe og sortere filmene og fjerne cover-dritten:) Da tar det jo ikke så mye plass I has:) Funker som faen. Og jeg låner vekk filmer i hytt og pine også, så da har jeg frigjort en del covere som kan brukes når jeg låner dem vekk Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) hundre dvder i hylla er sikkert et fint samleobjekt til single menn på hybel, ikke i ei stue hvor to stykker bor er begge enige så er jo det fint, men når en vil ha det bort så må det bort. les: vi kvinnfolka bestemmer. Endret 16. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 I stua her finner man kun CD-er, DVD-er, bøker og LP-er i hylla, sånn ca. Jeg ser ikke det helt det store problemet. Men så er jeg av de som syns nips og masse pyntestæsj kan holde seg borte fra meg da. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har nok nevnt det før, men sinker i trafikken irriterer meg. Folk som skal bruke en halvtime på å komme opp i fartsgrensa, og folk som f. eks. kjører i 50-60 der det er 80 og kjøreforholdene er gode. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) At jeg tar en 12 timers dager på campus for å skrive midtveisoppgave, slik at jeg kan dra ut i kveld, men det ser virkelig ut som jeg må sitte inne i morgen formiddag og skrive også før fristen går ut. I den forstand er jeg forbanna på egen tidsdisposisjon og manglende kunnskaper EDIT Det irriterer meg noe GRENSELØST at termosen jeg fikk låne er så dårlig at kaffen har blitt kald! #(¤/R()!#()¤ Endret 16. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 les: vi kvinnfolka bestemmer. Riktig det Zaroos, men av og til er det viktig å la mannen TRO at han bestemmer ! Jeg irriterer meg over ett ubesvart anrop fra nummer jeg ikke kjenner... og seff var ikke nummeret å finne på 1881... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Riktig det Zaroos, men av og til er det viktig å la mannen TRO at han bestemmer ! Riktig det L_C, men av og til er det viktig å la kvinnen TRO at hun bestemmer ! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er vel viktigere å samarbeide om ting, og ikke oppføre seg som en forbanna idiot. Liker å tro at i et forhold så bestemmer kvinnen og mannen like mye, alt annet blir idiotisk. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 "Liker å tro ..." Ja, det har jo mye substans. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ventemusikken som de spiller på tlf til lånekassen klarte og irritere meg ganske bra. FY for en fæl musikk. At det kan finne på å spille noe som ikke minner om musik, men noe som minte meg mere om den gangen jeg tok i blokkfløyta for første gang og bare blåste alt jeg makta. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jenter bestemmer kvinnen i ett forhold, jeg lar de gjøre det fordi jeg liker struktur og bli holdt litt i ørene Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg irriterer meg over ett ubesvart anrop fra nummer jeg ikke kjenner... og seff var ikke nummeret å finne på 1881... det var vel ikke et 91 nr ??? jeg ringte nemlig til den første L`en på lista mi, når jeg skulle ringe sjefen kom borti. vet ikke om det rakk å ringe en gang?? Irriterer meg over hellstrøm rydder opp! Hvorfor få en av norges beste kokker dit når de "ikke trenger hjelp"? Endret 16. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ingen burde bestemme i et forhold! Det skal alltid være 50/50 i et forhold spør du meg. Maktsyke folk irriterer meg grenseløst. Glad jeg er i et forhold der vi alltid er enig! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er morsomt for oss jentene å late som vi er sjefen da vet du Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Irriterer meg at noen har bøffa hammeren min >< Uten den, får jeg ikke slått inn den løse sengeplanken og må fortsette å tråkke på spikrene når jeg står ved siden av senga og ikke følger med >< Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg irriterer meg over ett ubesvart anrop fra nummer jeg ikke kjenner... og seff var ikke nummeret å finne på 1881... det var vel ikke et 91 nr ??? Neida, Nummeret begynte på 4 Hellstrøm er flink han, synd resturanteier var udugelig bare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg