Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pff, hadde han vært lidenskapelig interessert i filmene skulle han fått behold de. Men både bøker og dvd'filmer er STYGG "pynt".

 

Nei, jeg tror faktisk jeg skal kjøpe en sånn dvd-mappe og sortere filmene og fjerne cover-dritten:) Da tar det jo ikke så mye plass

 

I has:) Funker som faen. Og jeg låner vekk filmer i hytt og pine også, så da har jeg frigjort en del covere som kan brukes når jeg låner dem vekk

Lenke til kommentar

At jeg tar en 12 timers dager på campus for å skrive midtveisoppgave, slik at jeg kan dra ut i kveld, men det ser virkelig ut som jeg må sitte inne i morgen formiddag og skrive også før fristen går ut. I den forstand er jeg forbanna på egen tidsdisposisjon og manglende kunnskaper :wallbash:

 

EDIT

Det irriterer meg noe GRENSELØST at termosen jeg fikk låne er så dårlig at kaffen har blitt kald! #(¤/R()!#()¤

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over ett ubesvart anrop fra nummer jeg ikke kjenner... og seff var ikke nummeret å finne på 1881...

det var vel ikke et 91 nr ???

jeg ringte nemlig til den første L`en på lista mi, når jeg skulle ringe sjefen :p kom borti.

vet ikke om det rakk å ringe en gang??

 

Irriterer meg over hellstrøm rydder opp!

Hvorfor få en av norges beste kokker dit når de "ikke trenger hjelp"?

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...