Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over kresne folk!!

 

Haha, du irriterer deg over meg da, som ikke engang klarer lukta på julemat. Bare tanken på ribbe og pinnekjøtt får magen min til å vri seg. Men jeg forventer ikke at folk skal lage noe annet though, og spiser det jeg klarer å spise istedet :)

 

Det er jo minst like irriterende med folk som skal tvinge andre til å spise ting de ikke liker. "Prøv da, bare smak en bit". Tosk, tror du ikke jeg har smakt dritten din før? Det er en grunn til at jeg ikke LIKER det :!:

Lenke til kommentar
Men neeeida, det irriterer meg rett og slett at vi alltid må føye oss. Ble slutt på den tidlige salutten på 17. Mai der jeg kommer fra også. Innvandrerne ble skremt og trodde det var krig på gang, og gunnet deres fortid måtte selvfølgelig vi vike og droppe den.

Kødder du?

 

Nei, det ble slutt iallefall. Jeg vet ikke om det har kommet tilbake eller ikke nå, siden jeg ikke har vært der på 17. mai på et par år. Det er veldig mye høye fjell akkurat rundt der, så smellene blir ganske kraftig forsterket, så det klirrer i glassene i skapet når de fyrer av. Var vel det som var årsaken, men likevel hinsides irriterende at de faktisk fikk det igjennom og fjernet det. Da jeg var der sist var det kun en salutt for det seneste toget, tragisk når det faktisk er en såpass viktig dag.

Lenke til kommentar

det som irriterer meg er folk som dømmer folk. sier en kar at han spiller WoW. så sier alle skaff deg ett liv a mann! folk som spiller i korpset blir kaldt for band geeks. osv. ta meg for eksempel. var WoW geek før. spillte sikkert 16 timer dagelig WoW. betyr ikke at jeg ikke hadde ett liv. hadde det helt supert jeg, åsså kommer folk å sier at jeg lever ett middelmådigt liv. at det ikke er godt nok. mener at hvis du har d gøy med det du driver med så spiller d ingen rolle. ingen skal komme å fortelle meg at siden jeg ikke er som alle andre så har jeg ett dårligere liv. usj!

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke forbudt, men det er tydeligvis det dere ønsker. Derfor spør jeg hvordan man skulle straffe et brudd på denne flaggloven.

 

Jeg har aldri sagt at det bør straffes eller forbys, men det blir jo nesten det samme som at alle gjestene i et bursdagselskap klager på at det ikke er deres bursdag, så da blir alle bursdagsbarnet.

Lenke til kommentar
Det er jo minst like irriterende med folk som skal tvinge andre til å spise ting de ikke liker. "Prøv da, bare smak en bit". Tosk, tror du ikke jeg har smakt dritten din før? Det er en grunn til at jeg ikke LIKER det :!:

Kan jo ikke få noen til å forandre smak.

Men ting de aldri har smakt på, og nekter å prøve.

julemat har ikke særlig god lukt heller.

Lenke til kommentar
Men ting de aldri har smakt på, og nekter å prøve.

julemat har ikke særlig god lukt heller.

Seff, går jo ikke an å si at man ikke liker noe hvis man aldri har smakt! :) Det eneste jeg har nektet å smake på på grunn av lukt/navn/konsistens/farge er BLODpudding. Så DER er jeg skyldig ! :!:

 

Irriternde at tiden går så sakte når man venter på noe! 1,5 timer til jeg kan ta helg :)

Lenke til kommentar

Får håpe hun ikke vil KASTE de ?? :p Skjønner henne godt jeg. En hel haug dvder på utstilling er IKKE fint.

Vi har ca tyve blu-ray og ti ps3spill i stua. de fyller opp ei lita hylle på veggen som uansett ikke vil bli brukt til noe annet.

Skal heller ikke ha flere. det har vi skuffer og skap til ;)

 

hundre filmer i stua er litt ungkaraktig syns jeg.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at jeg ikke for lov å kvitte meg med alle dvd-filmene til typen min :blush: Han har ei hylle full, og jeg kunne tenkt meg å pæmla både hylla og filmene som han ALDRI ser på slik at jeg kunne fått plass til mer fornuftig lagrinsplass

 

Du kan sende de til meg :)

Eller så kan du legge de i en eske og sette de på et kott.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at jeg ikke for lov å kvitte meg med alle dvd-filmene til typen min :blush: Han har ei hylle full, og jeg kunne tenkt meg å pæmla både hylla og filmene som han ALDRI ser på slik at jeg kunne fått plass til mer fornuftig lagrinsplass

 

 

Irriterer meg at jeg ikke kan kaste alle frynsegodene dine slik at typen din får plass til flere DVDer.

Lenke til kommentar

Det er snakk om gamle DVD-filmer, minst 200 stk som står i ei hylle i mitt "disponible rom". Han hadde aldri fått lov å hatt de på stua, makan til stygg "pynt" skal man lete lenge etter.

 

Det er ikke snakk om å bytte det ut med mitt pikkpakk, men med en hylle eller ett skap hvor vi kan ha sengetøy, håndduker og andre ting som vi per i dag ikke har god nok plass til :)

 

Vil ikke kalle gamle filmer som han ikke har sett på 2 år for frynsegoder. Jeg kan da gi han bedre frynsegoder enn som så!

Lenke til kommentar

Filmer er da vel like gjeldende "pynt" det som bøker f.eks, at du kan flytte filmene er noe annet (hvor lenge siden det er man har sett filmene er forresten ikke relativt for en film-elsker, men eiegleden og muligheten til å se de senere en gang) enn å kaste de som det virket som om du heller ville gjøre i starten.

 

Og er vel ikke snakk om hva du kan gi og sammenligne med filmer, men blir litt oppgitt over kjærester som utbryter mer eller mindre: "Nei jeg må skrote hobbien til kjæresten min fordi det gagner meg".

Men igjen, flytting er noe helt annet enn kasting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...