Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Mye bra også da Denne spoileren er lagt til for å irritere så du må åpne å lese hva som står inni. Damen var vell hovedgrunnen til bildet. Endret 15. oktober 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 da svarer jeg til spoileren over. sett bedre dame! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Folk som tror at når dem er godt "likt" på et forum, blir dem automatisk helt sjef. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Folk som tror at når dem er godt "likt" på et forum, blir dem automatisk helt sjef. Det irriterer meg. Visste du ikke at "yoyo gangster rep" stiger proporsjonalt med postcount? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Folk som tror at når dem er godt "likt" på et forum, blir dem automatisk helt sjef. Det irriterer meg. Visste du ikke at "yoyo gangster rep" stiger proporsjonalt med postcount? Så når brukere med høy postcount slutter og poste så kan man selv bli kul ved og skrive "Rest in peace my brother homie yo"? :O Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Børsen: "DEN GÅR OPP! Hurra!" "DEN GÅR NED! Herregud!" "DEN GÅR OPP! Hurra!" "DEN GÅR NED! Herregud!" "DEN GÅR OPP! Hurra!" "DEN GÅR NED! Herregud!" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) LOL irriterer meg over foreldre som sier at ungene ikke må røyke og snuse, men de drikker seg fordervet selv. Irriterer meg over 10-13 årige gangster-sosse-tapere som har blitt påvirket av sine gangster-sosse-storebrødre-tapere. De går med jævla stygge caps og sko. Og pakker buksa ned i sokkene. (Det er lov for jenter though) Sånne folk burde henrettes. FEITE folk (Type amerikansk feit kjerring / mann) som klager og syter. De burde ikke ha rettigheter. De sliter ut fortauet osv... Jeg har ingenting i mot fedme som kommer av gener. Men de feite folka har nok langt mer flesk enn det som kan komme av genetisk arv. Slutt å spis på McDonalds for faen... SUNN FORNUFT, FINNES DET IKKE LENGER??!?!?!?! Det er altfor mange selvopptatte idioter i verden. Endret 15. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det irriterer meg ganske så mye at det norske fotballandslaget suger så jævlig fantastisk... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 LOL irriterer meg over foreldre som sier at ungene ikke må røyke og snuse, men de drikker seg fordervet selv. Irriterer meg over 10-13 årige gangster-sosse-tapere som har blitt påvirket av sine gangster-sosse-storebrødre-tapere. De går med jævla stygge caps og sko. Og pakker buksa ned i sokkene. (Det er lov for jenter though) Sånne folk burde henrettes. FEITE folk (Type amerikansk feit kjerring / mann) som klager og syter. De burde ikke ha rettigheter. De sliter ut fortauet osv... Jeg har ingenting i mot fedme som kommer av gener. Men de feite folka har nok langt mer flesk enn det som kan komme av genetisk arv. Slutt å spis på McDonalds for faen... SUNN FORNUFT, FINNES DET IKKE LENGER??!?!?!?! Det er altfor mange selvopptatte idioter i verden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Misbruk av spoiler-tag irriterer meg. Hvis det er noe stort man vil skjule, bruk skjul-tag. Spoiler er hvis man kan avsløre handlingen i for eksempel en film. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jøss, visste ikke engang at det fantes en skjul-tag. Takk! Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) At alle flagg nå kan brukes under 17. mai! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :realmad: :realmad: :realmad: Endret 15. oktober 2008 av Heizann Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg forstår frustrasjonen, men hva skulle man gjort hvis barn gikk med forbudte flagg, kastet dem ut av toget? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hadde vært litt gøy det og da. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg synes følgende er irriterende: - Innvandrere som ikke vil tilpasse seg det norske samfunn. - Folk som er selvlysende naive. - Folk som er smålige og grådige. - Kvinnegruppen OTTAR - Overdreven likestilling - Religiøse som skal tre sin tro over hodet på deg. - Personer over 18 som ikke har hatt ansvar for noe annet enn sin egen wowkonto, og er toalt avheigig av puter under armene for å fungerer i dagliglivet og er helt blind ovenfor hva som forventes av en mynig person. - Folk som hater bønder - Sosialister - Norskproduserte dataprogrammer (_ytterst få_ overgår "Trolldata"-kvalitet. - Folk som tror de har kjøpt et kjempeprodukt når det er innlysende at de har blivit lurad. - Folk som overser innlysende problemer i en prosjekteringsfase med vilje og smiler anstrengt samtidig som de folder hendene og sier "nå må vi ikke ta alle problemene på forskudd". Sist, men ikke minst: - At øl er helseskadelig, det er jo så forbanna godt! (Og mye mye mer, selvfølgelig.) Endret 15. oktober 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg forstår frustrasjonen, men hva skulle man gjort hvis barn gikk med forbudte flagg, kastet dem ut av toget? Naziflagg? Altså, andre lands flagg er ikke forbudt, men nå skal det liksom handle om Norge, på Norges nasjonaldag. Ikke Kurdistan eller hva det enn kan bli. Endret 15. oktober 2008 av phoNte Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 SNIP* DET var et godt innlegg (siden jeg er enig). Litt irritert på meg selv akkurat nå pga jeg valgte å se på house istedenfor å gjøre mattelekser når jeg ikke var trøtt + at jeg sitter å skriver her nå. Irriterer meg også litt at skolepcen har blitt så grådig mye tregere etter å ha fått en oppgradering for rammen fra 1 til 3 gig (trenger vist dette til IT arbeid). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg forstår frustrasjonen, men hva skulle man gjort hvis barn gikk med forbudte flagg, kastet dem ut av toget? Naziflagg? Altså, andre lands flagg er ikke forbudt, men nå skal det liksom handle om Norge, på Norges nasjonaldag. Ikke Kurdistan eller hva det enn kan bli. Nei, det er ikke forbudt, men det er tydeligvis det dere ønsker. Derfor spør jeg hvordan man skulle straffe et brudd på denne flaggloven. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Synes vi bare er naive og alt for snille, hvor ingen har baller til å motsi innvandrerne. På 17. Mai er det Norges dag, ikke somalia og alle andre mulige land. De skulle satt foten ned, og sagt at på 17. Mai er det kun Norske flagg. Protesterer de skal jeg mer enn gledelig stå klar med flybiletten tilbake til hjemlandet. Men neeeida, det irriterer meg rett og slett at vi alltid må føye oss. Ble slutt på den tidlige salutten på 17. Mai der jeg kommer fra også. Innvandrerne ble skremt og trodde det var krig på gang, og gunnet deres fortid måtte selvfølgelig vi vike og droppe den. Endret 15. oktober 2008 av Brian Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Men neeeida, det irriterer meg rett og slett at vi alltid må føye oss. Ble slutt på den tidlige salutten på 17. Mai der jeg kommer fra også. Innvandrerne ble skremt og trodde det var krig på gang, og gunnet deres fortid måtte selvfølgelig vi vike og droppe den. Kødder du? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Irriterer meg over kresne folk!! De som aldri har smakt på ditt og datt bare "fordi". De som er så kresen at hele familien og de rundt må ta hensyn til hva de handler inn, og lager middag av. Gud.. det må være irriterene å ha slike i hus. Hadde hengt meg hvis jeg var kresen Smak på denne da? NEEEI ÆSJ.... aldri!!!! Det er ikke snakk om oksetunge liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg