medlem-90636 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Folk som sier "vær så god" hver gang noen takker for noe er litt irriterende synes jeg. Selv sier jeg istedet "bare hyggelig". Synes det er en mye triveligere klang over bare hyggelig... Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg mener vel egentlig at jeg prioriterer livet mitt med andre ting. Få stimulere hjernen på andre måter en uavbrutt spilling i flere timer. Men du finner vel ut av det når du vokser opp og kanskje oppdager at det finnes noe som heter damer der ute....... M GUD! Spar meg! Gud har ikke noe her og gjøre! Spare deg kan vi gjøre. M Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Man kan godt spille data flere timer og ha et aktivt sex- og sosialt liv, Majestic. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg mener vel egentlig at jeg prioriterer livet mitt med andre ting. Få stimulere hjernen på andre måter en uavbrutt spilling i flere timer. Men du finner vel ut av det når du vokser opp og kanskje oppdager at det finnes noe som heter damer der ute....... M GUD! Spar meg! Gud har ikke noe her og gjøre! Spare deg kan vi gjøre. M Når du sier at du må vokse opp for å kunne kontrollere livet ditt, og definere hva "liv" er, så er det du som må spare deg. Også på toppen av det hele må du på død og liv nevne damer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Radio, og "sanntids"-tv irriterer meg. Jeg vil ikke høre på radio, jeg vil heller ikke at folk skal sette på radio når jeg kjører, jeg vil høre på mine CD-er. Greit at du kanskje ikke liker musikken jeg har på, men la den i det minste stå på lavt. Samme går forøvrig for TV. Jeg vil ikke "bli oppdatert på alt det kule" en kan få tak i. Jeg vil se TV for å bli underholdt. Oppdatert kan gjøres via nyheter eller internett. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg mener vel egentlig at jeg prioriterer livet mitt med andre ting. Få stimulere hjernen på andre måter en uavbrutt spilling i flere timer. Men du finner vel ut av det når du vokser opp og kanskje oppdager at det finnes noe som heter damer der ute....... M GUD! Spar meg! Gud har ikke noe her og gjøre! Spare deg kan vi gjøre. M Når du sier at du må vokse opp for å kunne kontrollere livet ditt, og definere hva "liv" er, så er det du som må spare deg. Også på toppen av det hele må du på død og liv nevne damer. Det var ment som en spøk men det faller visst tungt for enkelte! M Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg føler Mod Mod må stikke innom en tur igjen, noen her inne tar ikke et hint om det så er skrevet med blod på veggen foran de. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det var ment som en spøk men det faller visst tungt for enkelte! M Fin måte å lure seg unna diskusjoner på Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det var ment som en spøk men det faller visst tungt for enkelte! M Fin måte å lure seg unna diskusjoner på Er akkurat det jeg skulle til å si! Takk, du ordlegger deg så mye bedre enn meg Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det var ment som en spøk men det faller visst tungt for enkelte! M Fin måte å lure seg unna diskusjoner på Er akkurat det jeg skulle til å si! Takk, du ordlegger deg så mye bedre enn meg Nei det var faktisk ikke det. Jeg er forsatt her....Du tok den ikke! M Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Spøker som er formulert slik er veldig lett å ta over nettet.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Spøker som er formulert slik er veldig lett å ta over nettet.. Skulle akkurat til å si det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Folk som skal ha rett i en hver diskusjon. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Det var ment som en spøk men det faller visst tungt for enkelte! M Fin måte å lure seg unna diskusjoner på Er akkurat det jeg skulle til å si! Takk, du ordlegger deg så mye bedre enn meg Nei det var faktisk ikke det. Jeg er forsatt her....Du tok den ikke! M Ikke jeg heller, tydligvis. Og jeg er så sinnsykt enig med KoffeinKanin. Endret 15. oktober 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Slike quoter som over. blæ. kom igjen folkens. quote enda mer på den der.. Endret 15. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Misbruk av spoiler-tag irriterer meg. Hvis det er noe stort man vil skjule, bruk skjul-tag. Spoiler er hvis man kan avsløre handlingen i for eksempel en film. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Slike quoter som over.blæ. kom igjen folkens. quote enda mer på den der.. Forskjell på 4 korte avsnitt enn 4 lange avsnitt etter min mening. Er de lange *SNIP*'er jeg dem heller. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Klart det er forskjell. Men den der følte jeg var på grensa.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Irriterer meg at så mye heter "Nexus". HVA FAEN! DRIT I DET DA! Herregud... Så langt: En skolebok En Vst-plugin En firmabil hadde dette på seg Alle disse med forskjellig skrift og logo, så de er ikke samme firma. Og jeg har lest "nexus" i kanskje 3-4 andre plasser. Drit i å kall noe for det da... Herregud, hva faen er vitsen? Det er jo stygt som fy. Et søk gir utrolig mye forskjellig: http://www.google.no/search?hl=no&q=Ne...3%B8k&meta= LOL wtf. Endret 15. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg