Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Normale folk med ett liv vil spille kanskje 1 time om dagen!

Dette.

 

 

Jeg vet ikke helt hva The_Majestics definisjon på "et liv" er, men jeg tror jeg kan være glad til at det ikke er definisjonen på mitt liv.

Herregud, han har jo rett! En time holder plentig når vi har bilvasking, husrydding, plenklipping og syklubb på gang.

Hvis du har alt det på en gang så stemmer det ja. Jeg mislikte generaliseringen i innlegget hans: "Normale" folk med "ett liv", som om det var èn definisjon på det der.

 

Mye av grunnen til det jeg skrev var at jeg normalt sett misliker utsagn som f. eks. "få deg et liv" eller "'normale' folk gjør ikke sånn". Det finnes ingen fasit for de tingene der.

Jeg mener vel egentlig at jeg prioriterer livet mitt med andre ting.

Få stimulere hjernen på andre måter en uavbrutt spilling i flere timer.

Men du finner vel ut av det når du vokser opp og kanskje oppdager at det finnes noe som heter damer der ute.......

 

M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og du som også har lappen på bil har vel vært på forbikjøring? Lærte du noe der? Som f.eks at hvis man ser noen som forsøker å kjøre forbi, så skal man bremse ned litt slik at vedkommende kan kjøre forbi på en trygg måte? :) Ikke?... ? Det lærte jeg nemlig.

Du har ikke lov til å skape potensielle farlige situasjoner. Å gi på langs en rett slette når du ser at personen bak vil forbi er både ulovlig og en 3-prikkersfeil på oppkjøring (ren stryk). Sitat (og kjefting :wee: ) fra kjørelærern min for en to-tre uker siden.

Lenke til kommentar
Normale folk med ett liv vil spille kanskje 1 time om dagen!

Dette.

 

 

Jeg vet ikke helt hva The_Majestics definisjon på "et liv" er, men jeg tror jeg kan være glad til at det ikke er definisjonen på mitt liv.

Herregud, han har jo rett! En time holder plentig når vi har bilvasking, husrydding, plenklipping og syklubb på gang.

Hvis du har alt det på en gang så stemmer det ja. Jeg mislikte generaliseringen i innlegget hans: "Normale" folk med "ett liv", som om det var èn definisjon på det der.

 

Mye av grunnen til det jeg skrev var at jeg normalt sett misliker utsagn som f. eks. "få deg et liv" eller "'normale' folk gjør ikke sånn". Det finnes ingen fasit for de tingene der.

Jeg mener vel egentlig at jeg prioriterer livet mitt med andre ting.

Få stimulere hjernen på andre måter en uavbrutt spilling i flere timer.

Men du finner vel ut av det når du vokser opp og kanskje oppdager at det finnes noe som heter damer der ute.......

 

M

 

Ting jeg glemte å legge til i irritasjonslista mi: Sånne som The_Majestic. Ikke bare tror du at du har fasiten til hvordan livet skal leves, du skryter også på deg damer over internett. Å leke alpha-male som har "vokst opp" og fått seg dame over ett anonymt nettforum der ingen kjenner deg vitner om alvorlig oppmerksomhetstørke.

Lenke til kommentar
superlol

Erm..

og hva var det som var så fryktelig ille med å skrive superlol??

 

 

Vel hvis du er midt i et Super Laughing out Loud så har du det sikkert ikke så ille, engelsken derimot.

Og selv om man bruker "nerde betegnelser" så er det litt dumt å finne på helt nye enda mer usaklige forkortelser/betydninger, men det er jo bare min mening.

 

Men hei, jeg Super Skratter Høyt alltid når jeg ser på film.

 

 

Og bilister som klager over andre bilister, som regel tror de at de gjør ting rett selv uten å skjønne at de gjentatte ganger mest sannsynligvis gjør minst like mange feil, sånn som en debattant i VG som irriterte seg over at trikken aldri stoppet for han når han skulle krysse et kryss.

Frustrerte bilister er så morsomme, særlig når det ikke virker som om de har andre ting å klage over.

Nok en grunn til at jeg foretrekker kollektiv-trafikk.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Normale folk med ett liv vil spille kanskje 1 time om dagen!

Dette.

 

 

Jeg vet ikke helt hva The_Majestics definisjon på "et liv" er, men jeg tror jeg kan være glad til at det ikke er definisjonen på mitt liv.

Herregud, han har jo rett! En time holder plentig når vi har bilvasking, husrydding, plenklipping og syklubb på gang.

Hvis du har alt det på en gang så stemmer det ja. Jeg mislikte generaliseringen i innlegget hans: "Normale" folk med "ett liv", som om det var èn definisjon på det der.

 

Mye av grunnen til det jeg skrev var at jeg normalt sett misliker utsagn som f. eks. "få deg et liv" eller "'normale' folk gjør ikke sånn". Det finnes ingen fasit for de tingene der.

Jeg mener vel egentlig at jeg prioriterer livet mitt med andre ting.

Få stimulere hjernen på andre måter en uavbrutt spilling i flere timer.

Men du finner vel ut av det når du vokser opp og kanskje oppdager at det finnes noe som heter damer der ute.......

 

M

 

Ting jeg glemte å legge til i irritasjonslista mi: Sånne som The_Majestic. Ikke bare tror du at du har fasiten til hvordan livet skal leves, du skryter også på deg damer over internett. Å leke alpha-male som har "vokst opp" og fått seg dame over ett anonymt nettforum der ingen kjenner deg vitner om alvorlig oppmerksomhetstørke.

Det er unødvendig og gå til personangrep! Syns ikke du burde uttale deg om noe du ikke vet om. Var kanskje litt kvass i kommentaren der men av erfaring i livet vet jeg hvilke "knapper" jeg skal trykke på for å oppnå en reaksjon. Så du falt for den....

 

M

Lenke til kommentar
Normale folk med ett liv vil spille kanskje 1 time om dagen!

Dette.

 

 

Jeg vet ikke helt hva The_Majestics definisjon på "et liv" er, men jeg tror jeg kan være glad til at det ikke er definisjonen på mitt liv.

Herregud, han har jo rett! En time holder plentig når vi har bilvasking, husrydding, plenklipping og syklubb på gang.

Hvis du har alt det på en gang så stemmer det ja. Jeg mislikte generaliseringen i innlegget hans: "Normale" folk med "ett liv", som om det var èn definisjon på det der.

 

Mye av grunnen til det jeg skrev var at jeg normalt sett misliker utsagn som f. eks. "få deg et liv" eller "'normale' folk gjør ikke sånn". Det finnes ingen fasit for de tingene der.

Jeg mener vel egentlig at jeg prioriterer livet mitt med andre ting.

Få stimulere hjernen på andre måter en uavbrutt spilling i flere timer.

Men du finner vel ut av det når du vokser opp og kanskje oppdager at det finnes noe som heter damer der ute.......

 

M

 

Ting jeg glemte å legge til i irritasjonslista mi: Sånne som The_Majestic. Ikke bare tror du at du har fasiten til hvordan livet skal leves, du skryter også på deg damer over internett. Å leke alpha-male som har "vokst opp" og fått seg dame over ett anonymt nettforum der ingen kjenner deg vitner om alvorlig oppmerksomhetstørke.

Det er unødvendig og gå til personangrep! Syns ikke du burde uttale deg om noe du ikke vet om. Var kanskje litt kvass i kommentaren der men av erfaring i livet vet jeg hvilke "knapper" jeg skal trykke på for å oppnå en reaksjon. Så du falt for den....

 

M

 

Du uttaler deg plenty om ting du ikke vet noe om, så hvorfor skulle ikke jeg? Og vet du forresten hvorfor jeg ikke vet noe om deg? Fordi dette er _INTERNETT_. Alle kan skryte på seg hva som vil fordi ingen kan motbevise eller bevise noe som helst.

 

Ingen vinner.

Ingen taper.

Alle vinner.

Alle taper.

Lenke til kommentar

Rolig gutter, jeg har fasiten

 

Har man interesse for noe så er det naturlig at man setter av mer tid til det man interesserer seg for.

 

Desom majestic ikke interesserer seg like mye for spill lengre, er det naturlig at han prioriterer andre ting. Men de som fremdeles interesserer seg for spill må få lov til å prioritere dette. Det viktigste er jo at man selv er fornøyd med det man prioriterer tiden sin til . Så lenge det ikke går ut over helse og hygiene er alt lov.

 

Noen bruker fritida si på å råne rundt med 15-åringer i bilen, noen bruker tiden sin på å trene, noen tilbringer tiden foran tv'en og andre spiller. Hva er galt med det?

 

Selv spilte jeg 4-8 timer om dagen for bare noen få år siden. Nå har jeg ikke "tid" lengre, men har innsikt nok til å skjønne at dersom jeg hadde prioritert spill , så hadde jeg nok fått skvist inn noen timer.

Lenke til kommentar
Rolig gutter, jeg har fasiten

 

Har man interesse for noe så er det naturlig at man setter av mer tid til det man interesserer seg for.

 

Desom majestic ikke interesserer seg like mye for spill lengre, er det naturlig at han prioriterer andre ting. Men de som fremdeles interesserer seg for spill må få lov til å prioritere dette. Det viktigste er jo at man selv er fornøyd med det man prioriterer tiden sin til . Så lenge det ikke går ut over helse og hygiene er alt lov.

 

Noen bruker fritida si på å råne rundt med 15-åringer i bilen, noen bruker tiden sin på å trene, noen tilbringer tiden foran tv'en og andre spiller. Hva er galt med det?

 

Selv spilte jeg 4-8 timer om dagen for bare noen få år siden. Nå har jeg ikke "tid" lengre, men har innsikt nok til å skjønne at dersom jeg hadde prioritert spill , så hadde jeg nok fått skvist inn noen timer.

Nemlig!

Jeg irriterer meg over mennesker som påstår at enkelte fritidsaktiviteter er "mindre verdt" enn andre.

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Rolig gutter, jeg har fasiten

 

Har man interesse for noe så er det naturlig at man setter av mer tid til det man interesserer seg for.

 

Desom majestic ikke interesserer seg like mye for spill lengre, er det naturlig at han prioriterer andre ting. Men de som fremdeles interesserer seg for spill må få lov til å prioritere dette. Det viktigste er jo at man selv er fornøyd med det man prioriterer tiden sin til . Så lenge det ikke går ut over helse og hygiene er alt lov.

 

Noen bruker fritida si på å råne rundt med 15-åringer i bilen, noen bruker tiden sin på å trene, noen tilbringer tiden foran tv'en og andre spiller. Hva er galt med det?

 

Selv spilte jeg 4-8 timer om dagen for bare noen få år siden. Nå har jeg ikke "tid" lengre, men har innsikt nok til å skjønne at dersom jeg hadde prioritert spill , så hadde jeg nok fått skvist inn noen timer.

Nemlig!

Jeg irriterer meg over mennesker som påstår at enkelte fritidsaktiviteter er "mindre verdt" enn andre.

ER vel satt litt på spissen der....Man velger sjøl hva man vil i livet og konsekvensen av dette vil føre til positive/negative virkning i livet.

 

Men nok om det

 

Tilbake til skattelistene.......

Lenke til kommentar
Etter forespørsel krymper jeg quotene, de tok litt av.

 

*ssschhrink*

 

Du trenger ikke bevise noe for noen du ikke kjenner gjennom internett. Men om ikke annet demonstrerte jeg ivertfall den gyldne regel for deg, men beklager om jeg gikk litt for hardt ut. Skal du kritisere må du også tåle kritikk.

Endret av Maehra
Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg noe grusomt er når folk fra PUA-tråden sniker seg over i alle typer kjærlighetstråder, og tråder der gutter spør om tips til å bli bedre kjent med jenter og sånn, for å spre det glade budskap om at PUA er den eneste metoden i hele verden for å få damer. Godt mulig det faktisk funker, det skal jeg ikke uttale meg om, men er da for pokker ikke fasiten på alle boy meets girl problemer i hele verden ?

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...