Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Ojoj, ifølge Dragen burde VI levere inn sertifikatene våre fordi vi irriterer oss over folk som ikke klarer å følge trafikkreglene ( :!: )

 

Kansje han følte seg truffet, ikke alle som kan å kjøre som oss. :D

 

Og påkjøringsfelt, herregud, det er et kapittel for seg selv. Folk lager kø og faenskap fordi de absolutt skal inn på veien heeelt i starten av påkjøringsfeltet!! Det har vel ikke falt dere inn å bare gi gass, komme seg oppimot fartsgrensen, og så gli fint inn på veien ved enden av påkjøringsfeltet i flyt med de andre bilene, istedetfor å komme opp i 40 for å så prøve å komme seg inn i første og beste luke ? ARGH!

 

Og bare så det er sagt, jeg er ikke alltid en eksemplarisk sjåfør selv, men enkelte ting som blinklys er da for faen bare en liten vanesak!

 

Og for ikke å glemme idiotene som kjører lengst mulig frem når to felt flettes sammen til ett på motorveien. Er det virkelig så vanskelig å finne en helsikkes luke tidligere enn 2 meter før de flettes sammen, for deretter å presse seg frem. Og hver bidige gang jeg kommer til en rundkjøring og den jeg må vike for ikke blinker ut, noe som resulterer i at jeg unødvendig må stoppe. Like jævla fristende hver gang å vise fingern til papphjernene som ikke bruker det.

 

I tillegg har vi traktorhorene som eier veien og aldri slipper folk forbi, selv om de kjører forbi holdeplasser store som parkeringsplassen utafor ikea. Brenn hardt og lenge.

 

Som nevnt tidligere er også folk som ikke finner gasspedalen etter lyskryss irriterende, greit nok hvis det er mange kryss etterhverande så kan man roe litt ned for å unngå rykk og napp. Men når det er ett lyskryss, og de presterer å bruke halve dagen på å få den splitter nye suv'en med strikkmotor opp i fart, da er det pina meg fristende å dra på forbi de.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EN tingsom irriterer meg grenseløst er folk som er og blir sure, uansett hvor mye du prøver å hjelpe de! Her kommer jeg og prøver å gjøre mitt beste for å hjelpe, men når jeg kanskje ikke kan fikse det der og da, nei da er det ikke mye takk å få! Makan. Enkelte personer bør prøve å "cheer-up" når de faktisk får hjelP!

 

En ting til jeg kommer på i farten. Jeg regelrett HATER å hjelpe min mor med pc-problemer. Ikke at jeg ikke vil hjelpe med problemet, men hun må vite alt jeg gjør, hvert eneste museklikk! Og jeg jobber med data, så her går det litt fort i svingene når jeg fikser ting. Min mor derimot, tror enda at man MÅ åpne mapper ved å høyreklikke, og velge åpne. Hun klarer heller ikke lage nye mapper, det måtte jeg skrive ned en oppskrift på. Så et enkelt lite problem på pc'en der kan fort ta sin tid ettersom jeg må forklare hvert eneste steg!

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Det var et nyhetsinnslag etter eller annet sted en eller annen gang om blinklys. (tror det var på FBI)

De filma ei rundkjøring i 30-45 minutter og talte hvor mange som ikke brukte blinklys når de skulle.

Det viste seg at politiet hadde fått inn over 500 000 i bøter om de hadde stått der og fanga dem opp, i løpet av den tida som ble filma.

 

Feil bruk av trafikklys er faktisk noe av det mest farlige som skjer i trafikken utenom fyllekjøring og hensynsløs høy fart, fordi du blir helt utilregnelig for alle de andre som må ta hensyn til deg. Dessuten gjør det at folk i praksis ikke kan stole på noen bortsett fra de som faktisk blinker. For eksempel må du gå ut fra at alle bilene som kjører gjennom rundkjøringa har kanskje skal kjøre over fotgjengerfeltet du skal bruke.

Når man bruker blinklys feil blir andre folk stressa i tillegg, slik at trafikken generelt blir farligere. Om man har mista 15 sjanser til innkjøring fordi folk ikke har brukt blinklyset så er man plutselig mye mer utsatt for å bare ta første sjangse som byr seg, og vips så ender man opp med en kollisjon.

Lenke til kommentar
Spinn og vinn!!! Hurramegrundtomkring for en oppgave! Bokstavene M-U-S-I-K-K står i en sirkel i rett rekkefølge fra før, og M blinker. Hvilket ord kan dette være? For bare 15 kr. kan du vise for en idiot du er!

 

Amen, broder!

 

---

 

JAMBA. JAMBA er noe av det som gir meg lyst til å hoppe inn i et gigantisk varmt vaffeljærn!

Et halvt år etter at The Simpsons Movie hadde premiære kommer de med "SE! SUPERMORSOMT! EN GRIS SOM GÅR I TAKET!" ..Vi har sett det før. Og med teksten "På kino nå" er jo littegranne rart, med tanke på at den slutta på kino for 2 måneder siden.

 

Det samme gjelder Achmed The Dead Terrorist. Den kom i Oktober i fjor eller noe sånt!

 

---

 

Orddeling! Huffameg! Folk som klarer å skrive "Jule presang". Eller hva med "Ord Deling"? "Fot Ball Bane"? "Mongo lid"? Nei noen skulle ha fått indradd PCen sin av foreldrene i bytte mot en grammatikk-bok, for her er det noe galt.

 

---

 

Dette Er Noe Av Det Værste Som Er Å Finne På Inter Nett. Ikke Sant?

 

 

-A-

Lenke til kommentar
Spinn og vinn!!! Hurramegrundtomkring for en oppgave! Bokstavene M-U-S-I-K-K står i en sirkel i rett rekkefølge fra før, og M blinker. Hvilket ord kan dette være? For bare 15 kr. kan du vise for en idiot du er!

 

Amen, broder!

 

---

 

JAMBA. JAMBA er noe av det som gir meg lyst til å hoppe inn i et gigantisk varmt vaffeljærn!

Et halvt år etter at The Simpsons Movie hadde premiære kommer de med "SE! SUPERMORSOMT! EN GRIS SOM GÅR I TAKET!" ..Vi har sett det før. Og med teksten "På kino nå" er jo littegranne rart, med tanke på at den slutta på kino for 2 måneder siden.

 

Det samme gjelder Achmed The Dead Terrorist. Den kom i Oktober i fjor eller noe sånt!

Og nå kommer de til og med med en technoremix av Bæ, Bæ Lille Lam. Herrejesus.

Lenke til kommentar

Folk som spiller musikk høyt på bussen... Med mobilen. Uten headset.

 

Drittstygg musikk atpåtil.

Han hørte jo aldri gjennom en eneste låt... Bare bladde til neste etter å ha hørt på den i 1 minutt.

Elendig. Hvorfor ikke høre på noe bedre som du kunne i det minste hørt gjennom selv?

 

 

Folk som kjøper brus og berlinerboller / skolebrød(sånn vanilje-melis-ting / godteri omtrent hver dag i lunsjen.

Dere ødelegger dere selv!

 

Selvskrytere. Folk med lite selvinnsikt. Folk som har dårlig personlighet. Folk som ikke ofrer noe som helst for andre. Folk som kaster søppel. Folk som tror de er kule ved å være slemme drittsekker.

Folk som bare tenker på seg selv. Folk som ikke er filosofiske i det hele tatt, som bare surrer rundt og tar livet for gitt. Folk som ikke eier ydmykhet og vanlig høflighet.

 

De fleste som røyker og snuser på skolen. Det er ikke tøft å klistre snusen inntil veggen.

Det er motbydelig å røyke for å se tøff ut. HVORFOR BEGYNNE!!! ARGH!!!

 

Folk som gjør narr av andre for å virke tøff og morsom...

 

Jeg kan jo si det sånn: kunne drept 30-70% av elevene på min skole med god samvittighet.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Folk som spiller musikk høyt på bussen... Med mobilen. Uten headset.

 

Drittstygg musikk atpåtil.

Han hørte jo aldri gjennom en eneste låt... Bare bladde til neste etter å ha hørt på den i 1 minutt.

Elendig. Hvorfor ikke høre på noe bedre som du kunne i det minste hørt gjennom selv?

 

 

Folk som kjøper brus og berlinerboller / skolebrød(sånn vanilje-melis-ting / godteri omtrent hver dag i lunsjen.

Dere ødelegger dere selv!

 

Selvskrytere. Folk med lite selvinnsikt. Folk som har dårlig personlighet. Folk som ikke ofrer noe som helst for andre. Folk som kaster søppel. Folk som tror de er kule ved å være slemme drittsekker.

Folk som bare tenker på seg selv. Folk som ikke er filosofiske i det hele tatt, som bare surrer rundt og tar livet for gitt. Folk som ikke eier ydmykhet og vanlig høflighet.

 

De fleste som røyker og snuser på skolen. Det er ikke tøft å klistre snusen inntil veggen.

Det er motbydelig å røyke for å se tøff ut. HVORFOR BEGYNNE!!! ARGH!!!

 

Folk som gjør narr av andre for å virke tøff og morsom...

 

Jeg kan jo si det sånn: kunne drept 30-70% av elevene på min skole med god samvittighet.

 

Jeg tror jeg begynner å like meg på dette forumet. Jeg er enig i alt du sier! Det er en perfekt beskrivelse av min skole.

 

...Du går ikke på min skole?

Lenke til kommentar

Hva som irriterer meg:

Billister som tror de eier verden og skaper farlige situasjoner for meg som kjører scooter. Det er så forbanna irriterende når biler ALLTID må tvinge seg forbi. Min kjører i 60 km/t og som oftest er det fartsgrensa. MEN likevel må de drittbillistene tvinge meg ut i grøfta fordi de vil bryte fartsgrensa. Jeg legger meg alltid til hvitstripa hvis noen skal forbi, men AV og TIL er det hullete ytterst, og man MÅ kjøre i midten. JEg er en kjørende jeg også, det betyr at HELE feltet er mitt! OG drit i å sleng bilen ut i krysset før oss hele tiden! JEg kommer fortere enn du tror, og jeg har nesten kræsjet flere ganger på grunn av andre! De bryr seg ikke engang om å sjekke at det gikk bra.

Bil vs scooter = trasha scooter og veldig skadet sjåfør. TEnk over det neste gang dere tvinger dere forbi en scooter. Dere setter faktisk livet MITT på spill fordi dere er utolmodige. Start heller 5 min før!

 

(og ja, jeg har billappen.. Jeg bare ser ting fra ulike synspunkt og jeg presser meg ikke forbi en scooter).

 

ALDRI i livet om jeg hadde bremset ned i en nedoverbakke, da jeg kjører i 70 km for at en bil skal forbi. For noe tull!

Lenke til kommentar
Folk som spiller musikk høyt på bussen... Med mobilen. Uten headset.

 

Drittstygg musikk atpåtil.

Han hørte jo aldri gjennom en eneste låt... Bare bladde til neste etter å ha hørt på den i 1 minutt.

Elendig. Hvorfor ikke høre på noe bedre som du kunne i det minste hørt gjennom selv?

Han søker vel oppmerksomhet/tilhørighet, ved at han prøver å vise hvilken musikk han hører på.

 

Sånn generelt hater jeg buss, og er glad jeg er hybel. Opp 05.45, dusje, spise, gå 2km til bussen, sitte på den 1 og en halv time og så begynne på skola klokka 8. :-/

 

Har hørt mye rart på bussen, og spesielt på mandager (da tar jeg bussen til skolen/hybelen). Går som oftest på jenter som skal fortelle om en fest de var på den helgen.

 

"Jeg var SÅÅÅÅÅÅÅÅ DRITAA! Jeg mener... jeg husker ingenting! Jeg tror jeg klinte litt med <random>, men husker ikke! Helt blackout!"

<mange jenter fniser>

"Hvor mye drakk du for å bli så "#¤" drita?"

Så kommer det en oppramsing over hva vedkommende drakk. Blackout, ja? :D

Lenke til kommentar
"Jeg var SÅÅÅÅÅÅÅÅ DRITAA! Jeg mener... jeg husker ingenting! Jeg tror jeg klinte litt med <random>, men husker ikke! Helt blackout!"

<mange jenter fniser>

"Hvor mye drakk du for å bli så "#¤" drita?"

Så kommer det en oppramsing over hva vedkommende drakk. Blackout, ja? :D

Rart hva som huskes av disse personene. De kan legge ut om alt som skjedde med alle andre, men har "ikke peiling" på hva som hendte med de etter klokka 9 på kvelden.

Lenke til kommentar

Er dritirritert nå.

Jeg får ikke slått av klikkelyden som kommer når jeg åpner en ny fane i Internet Explorer. Jeg bruker scrollehjulet til å klikke fram nye faner, så kommer det en sånn homo lyd hver jævla gang.

 

Når jeg sitter å ser på en serie på skjerm2, og søker litt på nettet ved siden av er det forpult irriterende. AHAHHHRJGGHGHHHHJHSJSJh. Jeg har slått av alle lydene i Windows men fortsatt forsvinner den ikke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...