Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De smarte folka der har tydeligvis ikke oppdaget funksjonen "telefonliste" i vennelista si :!:

tror ikke jeg heller gitt!

det er bare å ringe en venn for å få nr til han og henne... regner med at de fleste kan nummeret til EN av de på tlflista si :p

 

 

Det er dritvær! jeg er syk!! :nei:

 

omg. må legge til teite tvshop på lista.

Hvem pokker ligger å SMIIILER når de trener magemuskler??

å, de er så overbevisende :!:

kom igjen folkens, kjøp Ab Rocket, dere får DE musklene bare av å trene noen minutter pr dag.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Må bare få ut dette.

 

Hva faen trur dere blinklyset er til?. og er det så jævla vanskelig å holde fartsgrensa på åpne trygge veier? ber dere ikke om å kjøre 1km/t engang over men ligg nå faen ikke i 50 i 80 sona når føre og alt er helt fint!.

 

blir så jævla sur når jeg kommer forseint til skolen osv fordi en eller annen balle ligger laangt under fartsgrensa.

 

Og til alle dere jævler som sykler midt i veien når det ikke er en eneste person på det gigantiske fortauet ved siden av, brenn!!.

Jeg driter i at dere har like mye rett som biler til å sykle på veien, men når dere lager kø og bare skaper problemer der dere kommer i den mest homofile drakta som finns syns jeg dere kan sykle vannrett inn i hælvete med det samme.

 

Åja, kom for seint en morra pga en tilbakestående fyr som lå under 30 i 30-sona og fortsatt lå i 30 i 60 sona, hva faen feiler det folk? Eller når jeg står bak et kvinnfolk i et kryss som skal ha 2 fotballbanelengder mellom bilene før hu tør å hive bilen ut på veien. Igjen blir jeg stående der lyn hakke forbanna tidlig på morran fordi jeg nok en gang kommer for seint på grunn av neket.

Lenke til kommentar
Åja, kom for seint en morra pga en tilbakestående fyr som lå under 30 i 30-sona og fortsatt lå i 30 i 60 sona, hva faen feiler det folk? Eller når jeg står bak et kvinnfolk i et kryss som skal ha 2 fotballbanelengder mellom bilene før hu tør å hive bilen ut på veien. Igjen blir jeg stående der lyn hakke forbanna tidlig på morran fordi jeg nok en gang kommer for seint på grunn av neket.

 

Ojoj, ifølge Dragen burde VI levere inn sertifikatene våre fordi vi irriterer oss over folk som ikke klarer å følge trafikkreglene ( :!: )

Lenke til kommentar
Må bare få ut dette.

 

Hva faen trur dere blinklyset er til?

 

Det er helt fantastisk mye rart fol kan klare på veien. Jeg har vel hatt lappen i ca et år, og irriterer meg grå over ting kjørelæreren presiserte som viktig, som folk ikke GJØR! Blinklyset skal på når du skal svinge av til et forbanna avkjøringsfelt. Blinklyset skal på når du kommer fra et forbanna påkjøringsfelt og skal inn på motorveien. Og BLINKLYSET SKAL PÅ når du skal svinge av til en sidevei. Og det skal helst på rundt 5 sekunder før, så folk faktisk ser hvor du har tenkt å styre den skranglekassa di!

 

Og påkjøringsfelt, herregud, det er et kapittel for seg selv. Folk lager kø og faenskap fordi de absolutt skal inn på veien heeelt i starten av påkjøringsfeltet!! Det har vel ikke falt dere inn å bare gi gass, komme seg oppimot fartsgrensen, og så gli fint inn på veien ved enden av påkjøringsfeltet i flyt med de andre bilene, istedetfor å komme opp i 40 for å så prøve å komme seg inn i første og beste luke ? ARGH!

 

Og bare så det er sagt, jeg er ikke alltid en eksemplarisk sjåfør selv, men enkelte ting som blinklys er da for faen bare en liten vanesak!

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
frokost quiz dama! gud for en irriterende stemme å høre så tidlig på dagen. *skifte kanal*.

 

Haha, så på sonen eller noe slikt her en morgen. Quiz: Noe man kjøper i helgene.Veldig godt! Søtt! (Folk prøvde med potetgull, sjokolade +++. Svaret var EGENTLIG appelsinjuice, men siden noen gjettet det ganske tidlig så endret de svaret til ELDORADO Appelsinjuice. WTF? Åååå, er så glad jeg ikke bruker penger på slik drit :p

Lenke til kommentar

Jeg sendte inn RIKTIG svar på en konk her for mange mnd siden, rett etter at konkurransen startet. Og så sendte jeg inn enda en sms med en usaklig tekst like etter. Den kom på skjermen.. men tror du svaret mitt kom fram da?? "vi har ingen riktige svar..kom igjen folkens, dere kan vinne en mobil!!" :roll:

Lureri.

Lenke til kommentar

Nei, sånt var mye bedre før i tida :p

Da var det all about publikum.

Og vi fikk valuta for pengene.

Det være seg pupper eller å se ei jente suge på tommelen til en annen fyr.

Jeg var svært fornøyd med å se Kjell-Gabriel fra Infinity i arbeid med masse søte jenter jeg ^^

 

Uansett, irriterer meg grønn over at jeg ble blakk i helga så jeg ikke fikk sett Boney M.

Hadde gledd meg i lang tid og så når alt kommer til alt, mangler jeg 200 spenn og fikk ikke lånt penger av noen =/

Sånn sett har jeg heller ikke penger til å kjøpe billett til AC/DC ><

Og når jeg får penger og får betalt ned regninger, er det sannsynligvis enten utsolgt eller koster mer enn hva jeg har råd til.

Lenke til kommentar
Jeg var svært fornøyd med å se Kjell-Gabriel fra Infinity i arbeid med masse søte jenter jeg ^^

hahaha jeg var dritings på en Infinity konsert for mange år siden, og fikk autografen hans -på puppen :!:

Gief pics! :D

 

Jeg har vunnet masse på Mess-TV ^^

Et par t-skjorter, CDer, DVDer etc :p

 

Minstesøss tapte en konkurranse på TheVoice og fikk 3 CDer og 2 DVDer med off piste snowboarding :p

Siden hu ikke interesserte seg for verken snowboard eller indie rock, fikk jeg det ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...