Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det vanlig å sette opp ett "åååå, sånn ja!!" - uttrykk da;) Jeg klarer utmerket godt å se forskjell på dette uttrykket, og uttrykket folk setter opp når de tar det som en selvfølge at dama i kassa må strekke seg for å få i myntene

 

Og så irriterer jeg meg over at dama i kassa sleit lenge med å få inn lottokupongen min i dag, og folk kom og stilte seg i "hennes" kø, når det var ledig kasse til den andre dama. Og når det tok litt tid sa tosken "kommer du snart eller???". Stå der da, med melka di smarten...

Lenke til kommentar
Folk som sammenligner bikkjer med barn irriterer meg.

Sammenligningen holder faktisk til en viss grad. Begge to er forsvarsløse liv du har tatt ansvar for, og rollen hund/menneske og forelder/barn er ofte ganske likt. Følelsesliv og intelligens er også svært identisk tidlig i livet (før ungen begynner å bli filosofisk og mer selvbevisst).

Lenke til kommentar
Karakteren Ulf i Karl & Co. Fy faen for en dum jævel.

 

haha der fikk du meg faktisk til å le!

 

At jeg holdt meg inne fra 2 bursdags-vors fordi jeg skulle jobbe med terminoppgaven, men jeg har ikke fått gjort en dritt pga. egen udugelighet. Det kommer også til å irritere meg at hun jeg bor med kommer til å plage meg med det i morgen.

Lenke til kommentar
Sammenligningen holder faktisk til en viss grad. Begge to er forsvarsløse liv du har tatt ansvar for, og rollen hund/menneske og forelder/barn er ofte ganske likt. Følelsesliv og intelligens er også svært identisk tidlig i livet (før ungen begynner å bli filosofisk og mer selvbevisst).

Bikkjer er hårete, siklende, har tunga ut av munnen, lukter på fremmede og hopper på folk.

Lenke til kommentar
Sammenligningen holder faktisk til en viss grad. Begge to er forsvarsløse liv du har tatt ansvar for, og rollen hund/menneske og forelder/barn er ofte ganske likt. Følelsesliv og intelligens er også svært identisk tidlig i livet (før ungen begynner å bli filosofisk og mer selvbevisst).

Bikkjer er hårete, siklende, har tunga ut av munnen, lukter på fremmede og hopper på folk.

Så tror jeg ikke det var ment at man skulle sammenligne kosmetisk heller da.

Lenke til kommentar
Karakteren Ulf i Karl & Co. Fy faen for en dum jævel.

 

haha der fikk du meg faktisk til å le!

 

At jeg holdt meg inne fra 2 bursdags-vors fordi jeg skulle jobbe med terminoppgaven, men jeg har ikke fått gjort en dritt pga. egen udugelighet. Det kommer også til å irritere meg at hun jeg bor med kommer til å plage meg med det i morgen.

Samme sitvasjon jeg også. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Sammenligningen holder faktisk til en viss grad. Begge to er forsvarsløse liv du har tatt ansvar for, og rollen hund/menneske og forelder/barn er ofte ganske likt. Følelsesliv og intelligens er også svært identisk tidlig i livet (før ungen begynner å bli filosofisk og mer selvbevisst).

Bikkjer er hårete, siklende, har tunga ut av munnen, lukter på fremmede og hopper på folk.

Mennesker er onde, sjalu, hevngjerrige og egoistiske, og bomber fremmede.

Lenke til kommentar
Så tror jeg ikke det var ment at man skulle sammenligne kosmetisk heller da.

Det var min mening.

Teit å klage over sammenligningen da, siden sammenligninger brukes for å belyse og forklare en side av en sak.

 

Fjern hårete så har du en unge. :p

Dumt at du har dårlige erfaringer med barn.

Dumt at du har dårlige erfaringer med hunder. Endret av Arthemax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...