Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Irriterer meg over folk som tror de skriver perfekt, samtidig som de ikke har peiling på hvordan de skal løse en differensialligning av andre grad. 7191421[/snapback] WTF. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Det er da fullt mulig å skrive perfekt uten å være i stand til å løse så mye som en førstegradsligning? 7191498[/snapback] Irriterer meg over folk som tror de skriver mye bedre enn "alle" andre, samtidig som de ikke har peiling på hvordan de skal løse en differensialligning av andre grad. Hmm, var den bedre? Kombiner denne og det tredje punktet i forrige post så tror jeg det funker Endret 31. oktober 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvilken sammenheng har matte og språk? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 At skolen er så grusom kjedelig, at jeg fortsatt må ha norsk og samfunnsfag, selv etter 10 års skolegang, og ihvert fall når jeg ei linje som ikke har noe med norsk og samfunnsfag å gjøre! Og det at jeg må opp så tiiiiidlig! 7191145[/snapback] Videregående skolen er da ikke kjedelig hvis du valgte riktig linje og klassemiljøet er bra . Tror du får begynne å fikse problemene derfra... Lurte litt på det med andre grads differensialligning og språk jeg og... Med mindre det er noe jeg ikke har skjønnt, var den setningen bare dum . Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 At skolen er så grusom kjedelig, at jeg fortsatt må ha norsk og samfunnsfag, selv etter 10 års skolegang, og ihvert fall når jeg ei linje som ikke har noe med norsk og samfunnsfag å gjøre! Og det at jeg må opp så tiiiiidlig! 7191145[/snapback] Videregående skolen er da ikke kjedelig hvis du valgte riktig linje og klassemiljøet er bra . Tror du får begynne å fikse problemene derfra... Lurte litt på det med andre grads differensialligning og språk jeg og... Med mindre det er noe jeg ikke har skjønnt, var den setningen bare dum . 7191982[/snapback] Joda, har valgt riktig linje, men jeg er så grusomt skolelei, og de allmenn fagene ødelegger veldig mye av Vk1! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvilken sammenheng har matte og språk? 7191794[/snapback] Det som var tanken bak innlegget, som egentlig er litt på spissen samtidig som det er halvveis ute på jordet, er at jeg ofte ser debattanter som påpeker skrive- og grammatikkfeil hos andre. I tillegg leser jeg ofte innlegg der folk støtt og stadig irriterer seg over andres skrivefeil, samtidig som de selv er langt fra feilfrie på samme området. Så kom matte inn i bildet. Noen er flink i matte, noen er flink i rettskriving, noen kan sette sammen en bil osv. Alle er forskjellige, og ingen er perfekte, så hvorfor irritere seg halvveis i hjel over feil man finner blant de fleste? "Hvis vi selv var uten feil, ville vi ikke på langt nær hatt så stor fornøyelse av å legge merke til andres" Og takk for meg, som egentlig ikke bryr seg så mye som det virker som. 1. innlegget mitt i tråden var bare ment som et lite stikk til posteren over meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hadde du ikke irritert deg over folk som hele tiden løste differensialligninger av andre grad uten å vite hvordan? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hater når det skjer, ass ... Jeg irriterer meg litt over prisene til McDonalds og særlig Burger King. Hallo, fast food skal være for tapere! En supersize-meny burde ikke kostet mer enn 50 spenn på det meste! Man får jo mye bedre og billigere mat på nærmeste kinarestaurant. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Irriterte meg litt over noen unger som kom og ba om godteri i dag (Halloween). Den tradisjonen tilhører USA. (og nei, de fikk ingenting) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Folk som sniker i kø irriterer meg også. Ingen som syntes ikke det er noe mer gøy å stå i kø enn alle andre! Gaaaaah. Gutter og jenter som er helt avhengig av kjæresten sin og som ikke greier å ha et sosialt liv utenom. Sukk. Det må da gå ann å gjøre noe sosialt uten å måtte ha med typen/dama hver bidige gang? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Folk som er alltid rolige og ikke tør/gidder/orker bli med på å finne på noe rått! Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Irriterer meg over folk som opprinneleg snakkar bokmål, men skal absolutt lure inn "Ikkje" eller noko sånt, som som oftast endar opp som "Ishè" Fælt er det! Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Folk som hele tiden skal utfordre sjebnen med å hele tiden skulle finne på noe rått. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Folk som er alltid rolige og ikke tør/gidder/orker bli med på å finne på noe rått! 7194966[/snapback] og hva er din definisasjon(?) av rått? krasje med handlevogn? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 og hva er din definisasjon(?) av rått? krasje med handlevogn? 7195068[/snapback] I så fall forstår jeg aldeles ikke hvorfor ingen gidder å bli med. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Irriterer meg over folk som moraliserer over Halloweens inntreden i Norge. Man skulle tro at noen innbiller seg at vi har noen "ekte" tradisjoner, og at de alltid har vært der. Alle tradisjoner har oppstått på et eller annet vis, og det er helt vanlig at folkegrupper låner av hverandre. Juletre er ikke noen norsk tradisjon; har dermed juletreselgerne kynisk innført dette for å melke penger av uskyldige nordmenn? Selvsagt er det kapitalistiske interesser i Halloween, men det er ikke dermed sagt at den ikke har livets rett. Jeg er rimelig sikker på at hovedgrunnen til at den har fått innpass rett og slett er at mange synes den er artig. Ikke dermed sagt at drittunger som ringer på og krever snop ikke er jævla irriterende. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Irriterer meg over folk som opprinneleg snakkar bokmål, men skal absolutt lure inn "Ikkje" eller noko sånt, som som oftast endar opp som "Ishè" Fælt er det! 7195047[/snapback] Er det noen som snakker bokmål? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Sitter her tidlig om morgen og blar igjennom forumet. Når jeg skal trykke på noe, hender det at jeg uheldigvis trykker på både høyre og venstre knapp på musa mi samtidig. På grunn av en snarvei i Opera havner jeg plutselig i en helt annen tråd, og finner ikke veien tilbake. Skjer ofte mye irriterende når man er trøtt. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Sitter her tidlig om morgen og blar igjennom forumet. Når jeg skal trykke på noe, hender det at jeg uheldigvis trykker på både høyre og venstre knapp på musa mi samtidig. På grunn av en snarvei i Opera havner jeg plutselig i en helt annen tråd, og finner ikke veien tilbake. Skjer ofte mye irriterende når man er trøtt. 7196015[/snapback] hah, det er sant det! Men er bare til å gå tilbake engang, da. Pleier å funke det.. Istad irriterte jeg meg kraftig over kulda, kinna mine frøys, både foran og bak Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 og hva er din definisasjon(?) av rått? krasje med handlevogn? 7195068[/snapback] I så fall forstår jeg aldeles ikke hvorfor ingen gidder å bli med. 7195073[/snapback] nei Generelt, alt mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg