Coffey Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Pføh, folk som mener at hvis du spiller mer enn 1 time om dagen har ikke en dritt å si. Er da fullt mulig å spille ørten timer men likevel ha et liv. Og, uansett, definisjonen av "et liv" er noe hver og en må finne ut. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Personer med svak beinbygning irriterer meg, nå får jeg problemer pga. han knakk kragebeinet... Jeg falt bare oppå han og da knakk det Var det et uhell, bør du ikke få "problemer", men var det med vilje, kan du vel ha det så godt. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er så utrolig mye som irriterer meg. Mest fordi jeg generelt sett hater folk. Pingler, folk som skal være så utrolig forsiktig hele jævla tiden, gå forsiktig, spise forsiktig, snakke forsiktig sånn at ingen blir såra eller skuffet på noe som helst plan. Akkurat det der irriterer vettet ut av meg. Blir så fly forbanna på sånne folk. Får bare lyst til å ta tak i bakhodet på de å kjøre det ned i asfalten til det bare er en blodig klump igjen. At jeg ikke fikk lov til å banne på skolen. Jeg gjorde det hele tiden for det. men hater at det blir påpekt. F. eks: læreren våres i kristendom: jeg sier: "haha, så jævli bra!". Hu sier: "så veldig bra, mener du". Med det stygge gladkristne gliset hennes. Hver eneste gang jeg ble rettet på fikk jeg lyst til å ta et drillbor å drille igjennom halsen hennes å si: "Nei for svarte faen!, jeg mener JÆVLI bra! Jeg er ikke kristen din dumme hore!" Jeg synes at du er lite sjarmerende. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har alle på forumet 6 i engelsk? Jeg hadde 6-er på ungdomskolen, uten at jeg jobbet en dritt med faget. Faktisk sa engelsklæreren min, som hadde undervist i faget i 15-20 år, at jeg var den beste engelskskrivende eleven hun noen gang hadde hatt Dette skrev hun på en av de mange 6-er oppgavene mine. /skrytemodus (It's true though ) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Slet med 3 jeg, men det gjaldt alle allmennfag da.. Bortsett fra realfagene.. Endret 10. oktober 2008 av gilera Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kan skrive og snakke engelsk uten problemer, men 3ENG5 var så kjedelig(politikk, dikt/teater) og læreren hadde så lite variasjon i faget at jeg fikk 3 >.< Sånn går det når man velger fag uten motivasjon, pluss at jeg bare skrev 1 av 2 oppgaver på eksamen, trodde vi bare skulle gjøre den ene, men tydeligvis ikke . Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har alle på forumet 6 i engelsk? Jeg hadde 6-er på ungdomskolen, uten at jeg jobbet en dritt med faget. Faktisk sa engelsklæreren min, som hadde undervist i faget i 15-20 år, at jeg var den beste engelskskrivende eleven hun noen gang hadde hatt Dette skrev hun på en av de mange 6-er oppgavene mine. /skrytemodus (It's true, though ) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Personer med svak beinbygning irriterer meg, nå får jeg problemer pga. han knakk kragebeinet... Jeg falt bare oppå han og da knakk det En kamerat av meg brakk kragebeinet mitt også, jeg trodde nesten du var ham inntil jeg leste at du datt oppå ham. Han som (ved et uhell) brakk kragebeinet mitt døtta meg. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg synes at du er lite sjarmerende. Tror du forsøkte å være det? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nei, alt tyder på at han er en avskyelig drittunge. Og med det har jeg fått nevnt en av tingene som irriterer meg "så grenseløst". Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg synes at du er lite sjarmerende. Tror du forsøkte å være det? Det har jeg aldri sagt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Flere gullkorn fra engelsklæreren min: Goverment Almen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jenter er avanserte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jenter er avanserte. Gikk det dårlig med nappet ditt? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dype kviser som danner hevelser i ansikte. Ser ut som John McCain, faen ta! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 dET irriterer meg så grenseløst alt det tjaaset og maset rundt juleprodukter. Alle disse folka som sier "ingen juleprodukter før desember". Herregud, spar meg. Hvis du selv ikke vil spise julegodt eller drikke julebrus før desember så OK, men hold kjeft. Jeg drikker så mye julebrus jeg overhode klarer hvis jeg vil. og NEI, jeg vill ikke være med i den råttne facebook gruppa deres heller. jiiis En annen ting.. jeg skjønner ikke hvordan folk kan bruke så forbanna lang tid på å komme seg ut av et fly etter at det har landet. Du står der og venter å vil så gjerne ut mens ALLE forran deg klør seg i rævva å piller seg i nesen, isteden for å bare ta beina fatt å ha seg ut.! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Karakteren Ulf i Karl & Co. Fy faen for en dum jævel. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) At en kompis hjemme ikke lever lenger. Fikk telefonen for en liten stund siden Det som er irriterende er at ingen vet hvorfor og han etterlot seg ingenting etter det vi vet til nå. Endret 11. oktober 2008 av gilera Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 At en kompis hjemme ikke lever lenger.Fikk telefonen for en liten stund siden kondolerer :'( vet åssen det er.. finnes ikke værre ting! huff. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Gamle folk på butikken som gir myntene til dama i kassa , og ser ut som om det er den naturligste ting at det er dama i kassa som skal pytte myntene på myntautomaten (som er beregnet på kunder) Folk som kjøper firtsprice hundemat på fussboks til bikkja si! Folk som ikke klarer å få opp farta igjen etter å ha stoppet på rødt lys. KA FAEN? Er det så vanskelig å komme seg tilbake til fartsgrensa? Det er så totalt unødvendig å kjøre i sneglefart i 600 meter før man begynner å nærme seg fartsgrensen igjen (og så må stoppe på rødt lys igjen før prosessen gjentas) . Jeg blir gal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg