Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er så utrolig mye som irriterer meg. Mest fordi jeg generelt sett hater folk.

 

Pingler, folk som skal være så utrolig forsiktig hele jævla tiden, gå forsiktig, spise forsiktig, snakke forsiktig sånn at ingen blir såra eller skuffet på noe som helst plan.

 

Akkurat det der irriterer vettet ut av meg. Blir så fly forbanna på sånne folk. Får bare lyst til å ta tak i bakhodet på de å kjøre det ned i asfalten til det bare er en blodig klump igjen.

 

At jeg ikke fikk lov til å banne på skolen. Jeg gjorde det hele tiden for det. men hater at det blir påpekt. F. eks: læreren våres i kristendom: jeg sier: "haha, så jævli bra!". Hu sier: "så veldig bra, mener du". Med det stygge gladkristne gliset hennes.

 

Hver eneste gang jeg ble rettet på fikk jeg lyst til å ta et drillbor å drille igjennom halsen hennes å si: "Nei for svarte faen!, jeg mener JÆVLI bra! Jeg er ikke kristen din dumme hore!"

 

Jeg synes at du er lite sjarmerende.

Lenke til kommentar
Har alle på forumet 6 i engelsk?

 

Jeg hadde 6-er på ungdomskolen, uten at jeg jobbet en dritt med faget. Faktisk sa engelsklæreren min, som hadde undervist i faget i 15-20 år, at jeg var den beste engelskskrivende eleven hun noen gang hadde hatt :cool:

Dette skrev hun på en av de mange 6-er oppgavene mine.

 

/skrytemodus

 

(It's true though :D )

Lenke til kommentar
Har alle på forumet 6 i engelsk?

 

Jeg hadde 6-er på ungdomskolen, uten at jeg jobbet en dritt med faget. Faktisk sa engelsklæreren min, som hadde undervist i faget i 15-20 år, at jeg var den beste engelskskrivende eleven hun noen gang hadde hatt :cool:

Dette skrev hun på en av de mange 6-er oppgavene mine.

 

/skrytemodus

 

(It's true, though :D )

 

:p

Lenke til kommentar
Personer med svak beinbygning irriterer meg, nå får jeg problemer pga. han knakk kragebeinet... Jeg falt bare oppå han og da knakk det :ermm:

 

En kamerat av meg brakk kragebeinet mitt også, jeg trodde nesten du var ham inntil jeg leste at du datt oppå ham. Han som (ved et uhell) brakk kragebeinet mitt døtta meg.

Lenke til kommentar

dET irriterer meg så grenseløst alt det tjaaset og maset rundt juleprodukter. Alle disse folka som sier "ingen juleprodukter før desember". Herregud, spar meg. Hvis du selv ikke vil spise julegodt eller drikke julebrus før desember så OK, men hold kjeft. Jeg drikker så mye julebrus jeg overhode klarer hvis jeg vil. og NEI, jeg vill ikke være med i den råttne facebook gruppa deres heller. jiiis

 

 

En annen ting..

 

jeg skjønner ikke hvordan folk kan bruke så forbanna lang tid på å komme seg ut av et fly etter at det har landet. Du står der og venter å vil så gjerne ut mens ALLE forran deg klør seg i rævva å piller seg i nesen, isteden for å bare ta beina fatt å ha seg ut.!

Lenke til kommentar

Gamle folk på butikken som gir myntene til dama i kassa , og ser ut som om det er den naturligste ting at det er dama i kassa som skal pytte myntene på myntautomaten (som er beregnet på kunder)

 

Folk som kjøper firtsprice hundemat på fussboks til bikkja si!

 

Folk som ikke klarer å få opp farta igjen etter å ha stoppet på rødt lys. KA FAEN? Er det så vanskelig å komme seg tilbake til fartsgrensa? Det er så totalt unødvendig å kjøre i sneglefart i 600 meter før man begynner å nærme seg fartsgrensen igjen (og så må stoppe på rødt lys igjen før prosessen gjentas) . Jeg blir gal!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...