Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk 5 på US og fikk 6 på VGS så var motsatt for meg, men jeg hadde en dårlig lærer på VGS så lærte meg mye selv av egen studier.

 

Samme tilfellet her, jeg hata engelsklærern på US, og hu hata meg (og alle andre), hadde 4 der, fikk 5 på eksamen og 5 muntlig og skriftlig i første klasse. Vet ikke hvordan det går nå, siden vi har byttet lærer og har annen retning (engelsk litteratur)

Lenke til kommentar

Det er så utrolig mye som irriterer meg. Mest fordi jeg generelt sett hater folk.

 

Pingler, folk som skal være så utrolig forsiktig hele jævla tiden, gå forsiktig, spise forsiktig, snakke forsiktig sånn at ingen blir såra eller skuffet på noe som helst plan.

 

Akkurat det der irriterer vettet ut av meg. Blir så fly forbanna på sånne folk. Får bare lyst til å ta tak i bakhodet på de å kjøre det ned i asfalten til det bare er en blodig klump igjen.

 

At jeg ikke fikk lov til å banne på skolen. Jeg gjorde det hele tiden for det. men hater at det blir påpekt. F. eks: læreren våres i kristendom: jeg sier: "haha, så jævli bra!". Hu sier: "så veldig bra, mener du". Med det stygge gladkristne gliset hennes.

 

Hver eneste gang jeg ble rettet på fikk jeg lyst til å ta et drillbor å drille igjennom halsen hennes å si: "Nei for svarte faen!, jeg mener JÆVLI bra! Jeg er ikke kristen din dumme hore!"

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Det er så utrolig mye som irriterer meg. Mest fordi jeg generelt sett hater folk.

 

Pingler, folk som skal være så utrolig forsiktig hele jævla tiden, gå forsiktig, spise forsiktig, snakke forsiktig sånn at ingen blir såra eller skuffet på noe som helst plan.

 

Akkurat det der irriterer vettet ut av meg. Blir så fly forbanna på sånne folk. Får bare lyst til å ta tak i bakhodet på de å kjøre det ned i asfalten til det bare er en blodig klump igjen.

 

At jeg ikke fikk lov til å banne på skolen. Jeg gjorde det hele tiden for det. men hater at det blir påpekt. F. eks: læreren våres i kristendom: jeg sier: "haha, så jævli bra!". Hu sier: "så veldig bra, mener du". Med det stygge gladkristne gliset hennes.

 

Hver eneste gang jeg ble rettet på fikk jeg lyst til å ta et drillbor å drille igjennom halsen hennes å si: "Nei for svarte faen!, jeg mener JÆVLI bra! Jeg er ikke kristen din dumme hore!"

 

Yeeaah, elsker aggresjonen og avskyet i posten din. Det vekker urmennesket i meg!

 

Jeg hater at folk ikke gjør ting skikkelig. Skal du ikke gjøre noe skikkelig så kan du like godt la være å gjøre det i mine øyne.

 

'Skal du gjøre noe skikkelig, gjør det selv'

Lenke til kommentar
Det er så utrolig mye som irriterer meg. Mest fordi jeg generelt sett hater folk.

 

Pingler, folk som skal være så utrolig forsiktig hele jævla tiden, gå forsiktig, spise forsiktig, snakke forsiktig sånn at ingen blir såra eller skuffet på noe som helst plan.

 

Akkurat det der irriterer vettet ut av meg. Blir så fly forbanna på sånne folk. Får bare lyst til å ta tak i bakhodet på de å kjøre det ned i asfalten til det bare er en blodig klump igjen.

 

At jeg ikke fikk lov til å banne på skolen. Jeg gjorde det hele tiden for det. men hater at det blir påpekt. F. eks: læreren våres i kristendom: jeg sier: "haha, så jævli bra!". Hu sier: "så veldig bra, mener du". Med det stygge gladkristne gliset hennes.

 

Hver eneste gang jeg ble rettet på fikk jeg lyst til å ta et drillbor å drille igjennom halsen hennes å si: "Nei for svarte faen!, jeg mener JÆVLI bra! Jeg er ikke kristen din dumme hore!"

 

Det her, var nydelig skrevet. Kjenner meg igjen i denne teksten, "pinglene" du får frem har jeg også opplevd.

Lenke til kommentar
Normale folk med ett liv vil spille kanskje 1 time om dagen!

Dette.

 

 

Jeg vet ikke helt hva The_Majestics definisjon på "et liv" er, men jeg tror jeg kan være glad til at det ikke er definisjonen på mitt liv.

Herregud, han har jo rett! En time holder plentig når vi har bilvasking, husrydding, plenklipping og syklubb på gang.

Lenke til kommentar
Normale folk med ett liv vil spille kanskje 1 time om dagen!

Dette.

 

 

Jeg vet ikke helt hva The_Majestics definisjon på "et liv" er, men jeg tror jeg kan være glad til at det ikke er definisjonen på mitt liv.

Herregud, han har jo rett! En time holder plentig når vi har bilvasking, husrydding, plenklipping og syklubb på gang.

Hvis du har alt det på en gang så stemmer det ja. Jeg mislikte generaliseringen i innlegget hans: "Normale" folk med "ett liv", som om det var èn definisjon på det der.

 

Mye av grunnen til det jeg skrev var at jeg normalt sett misliker utsagn som f. eks. "få deg et liv" eller "'normale' folk gjør ikke sånn". Det finnes ingen fasit for de tingene der.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...